Fittdiéta

Sárgaborsólisztes tekercs a kedvenceimmel töltve reggelire

Korábban már írtam arról, miért érdemes a sárgaborsót fogyasztani. A cikket ITT elolvashatjátok! A sárgaborsó lisztet az Ataisz webáruházból szereztem be: Hozzávalók a tésztához: (2 adag) 10 g sárgaborsóliszt  ( sárgaborsó lisztet az Ataisz webáruházból rendeltem) 10 g zabpehelyliszt (zabpehely darálva)  ( zabpelyhet az Ataisz webáruházból rendeltem) fél darab tojás 1 dl víz 5 g sütőpor himalájai só 1… Tovább »

Nocarb kakaós mini kuglóf

Tökéletes reggeli szénhidrát csökkentetten, isteni házi lekvárral. Muffin forma helyett most mini kuglófok készültek. További mini kuglóf receptet IDE kattintva találtok!  A hozzávalókat a Fittmarket Shopban szerzem be!   Hozzávalók 2 minikuglófhoz:(1 adag) 40 g Nocarb kakaós muffin por ( ITT tudod megvásárolni) 40 g cukormentes mandulatej ( vagy bármilyen növényi tej) 40 ml víz… Tovább »

Paleo hamburger csirke húspogácsával

A hamburgerről nem a diéta jut először eszünkbe. Pedig el lehet készíteni, úgy, hogy diéta alatt is bűntudat mentesen ehessük. Készítettem már marhahús pogácsával is hamburgert, receptet IDE kattintva találtok. Most csirkehús pogácsa készült hozzá. Az eredeti hamburger buci receptjét Szafi oldalán megtaláljátok. Hamburger hozzávalók: ( 4 bucihoz): 100 g Szafi Fitt CH csökkentő lisztkeverék … Tovább »

Serpenyős sárgaborsólisztes pizza

Valami pizza vagy lepény szerűségre vágytam, de nem volt kedvem bekapcsolni a sütőt, és időm se volt, hogy kivárjam, hogy elkészüljön. Így pillanatok alatt megsütöttem serpenyőben sárgaborsólisztből. Korábban már írtam arról, miért érdemes a sárgaborsót fogyasztani. A cikket ITT elolvashatjátok! A sárgaborsó lisztet az Ataisz webáruházból szereztem be:   Hozzávalók a tésztához: (2 adag) 10 g sárgaborsóliszt  ( sárgaborsó… Tovább »

Diétás csirke nuggets paleo panírban

Most vettem először a Paleolét ropogós panírkeveréket, gondoltam kipróbálom. Sok mindennel kísérleteztem már panír gyanánt, de eddig ez hasonlít a legjobban a hagyományosra. Bár hozzá kell tennem, hogy most olajban sütöttem, nem pedig sütőben. A gyorsétterem adta az ötletet, így csirke nuggets készült. Nem tudom megmondani mennyire hasonlít hozzá, mert vagy 5 éve nem jártam ott…. Tovább »

Vanília pudingos paleo palacsinta

Az elmúlt időszakban több lisztkeveréket is kipróbáltam a Paleolit Éléskamra lisztjei közül. A recepteket IDE kattintva érhetitek el. Mindig úgy érzem, hogy az előző kipróbált lisztet nem lehet felülmúlni, és mindig kiderül, hogy lehet. Most sem csalódtam, a palacsinta jól kezelhető, és soha ilyen egyszerűen nem tudtam még palacsintát megfordítani. A krém pedig ízletes, és pont… Tovább »

Mini torta Édesanyám születésnapjára

Anyukám múlthéten ünnepelte a szülinapját. Hétvégén tartottunk egy anya lánya napot, reggel pedig ezzel a mini piskótás tortával leptem meg. Hozzávalók a piskótához (2 adag): 100 g cukkinipüré 1 tojás 50 g tojásfehérjelé 5 g kókuszolaj 50 ml cukormentes mandulatej mandulaaroma (elhagyható) 30 g Szafi Reform CH csökkentő lisztkeverék 20 g darált mandula 3 g… Tovább »

Tényleg lehet fogyni a masszázzsal?

Egy ideje már tervezem, hogy  beiktatom a heti programomba a rendszeres masszázst. Nagyon sokáig úgy voltam ezzel, mint sokan az edzéssel: “Majd holnap, most nincs időm vagy éppen kedvem, messze van, sokat kell utazni stb.” Az élet úgy hozta, hogy mégis rávettem magam, és elmentem. Nem bántam meg, és megfogadtam, hogy ugyan úgy a mindennapjaim… Tovább »

Paleo Májpuffancs

Imádom a csirkemájat, és mikor megláttam Szafi oldalán a májpuffancs receptjét, tudtam, hogy el kell készítsem. Isteni lett, nagyon laktató, gyorsan elkészül. Volt, hogy egyszerűen salátával ettem, utána pedig gyorsan összedobtam hozzá egy friss spenót főzeléket. Hozzávalók 12 darabhoz: 500 g csirkemáj 2 darab tojás 1 gerezd fokhagyma 1 teáskanál szárított petrezselyem 1 teáskanál majoránna… Tovább »

Sárgabaracklekvár házilag

A lekvárt most is, ahogy tavaly is Anyukám főzte. Annyira rákapott az egész család a házi lekvárra, hogy nem is veszek mást. Mindent mi, illetve Anyu főz! A többi lekvár receptemet, valamint az ezekkel készült recepteket megtaláljátok ITT! A hozzávalókat az Ataisz webáruházból szereztem be: Hozzávalók: 3 kg sárgabarack ( tisztított, magozott súly) 80 dkg… Tovább »

Csirkepaprikás nokedlivel diétásan

A csirkepaprikás egy hagyományos magyar étel. De ha okosan főzünk diétába is beilleszthető. Két féle nokedlit készítettem, az egyiket Szafi Reform galuska lisztkeverékből, a másikat Szafi Free nokedli lisztkeverékből. Arról, hogy kinek melyik liszt ajánlatos ITT elolvashatjátok. Hozzávalók: ( 8 kis adagra osztottam) ( de inkább 4 főre elég) 8 kisebb csirke felső comb 1… Tovább »

Zablisztes bögrés süti

Ha már unjuk a zabkását, aminek egyébként számtalan elkészítési módja van, akkor jöhet egy ilyen gyors, mikróban elkészíthető sütemény. Szintén nagyon jól variálható, hiszen bármilyen ízű fehérje porral kiváló, ízlés szerint leönthetjük különböző ízű pudingokkal, változatosan tehetünk rá friss gyümölcsöt, házi lekvárt stb. A hozzávalókat az Ataisz webáruházból szereztem be:   Hozzávalók a sütihez:( 1… Tovább »

Tészta a diétában?- Nocarb csirkés tészta

Az életmódváltásom előtt nagyon tésztás voltam. Ezeket el kellett hagynom, de ma már szerencsére nagyon változatosan helyettesíthető akár szénhidrát szegényen, vagy gluténmentesen , de aki paleo diétát folytat annak se kell lemondani semmiről. Ezekre kínál megoldást például a nocarb tészta termékei. További Nocarb termékekkel recepteket ITT találtok. A hozzávalókat a Fittmarket Shopban szerzem be! Hozzávalók… Tovább »

A csirkesaláta nem unalmas

A saláta nem unalmas, és nem íztelen. A múltkori színes ráksalátám után, újabb bizonyíték a finom saláta mellett, most csirkemellel. Hozzávalók 1 adaghoz: 150 g csirkemellfilé Paleo grill csirkefűszersó ( Szafi Reform fűszerkeveréket használtam) fokhagymapor himalájai só kevés olívaolaj a sütéshez 80 g vegyes saláta keverék 2 evőkanál zsírszegény natúr joghurt vagy Waldenfarm saláta öntet… Tovább »

Ilyen az igazi paleo, diétás lángos!

Ha nyár akkor lángos, ha diéta akkor viszont nincs lángos. Vagy engedünk a kísértésnek, és eszünk egy olajban tocsogó sajtos tejfölös lángost a strandon, de akkor oda a szigorú diéta. Azonban ma már erre is van megoldás! Lángost is ettem, diétát is tartottam, ami a Paleolit Éléskamra lángos lisztkeverékének köszönhető. Kicsit tovább csavartam a dolgon,… Tovább »

Laskagombás brokkolis egybesütött csirkemell

A csirkemell sose unalmas alapanyag. Használj különböző ételkészítési eljárásokat, szezonális zöldségeket, friss fűszernövényeket, vagy változatos, izgalmas fűszerkeveréket. Hozzávalók 4 adaghoz: 360 g csirkemell 260 g laskagomba 450 g brokkoli 300 g light trappista sajt 100 g rizs főzőtejszín só, bors, fokhagymapor paleo csirke fűszersó Elkészítés: A csirkemelleket vékony szeletekre vágtam, majd fűszereztem csirke fűszersóval, sóval,… Tovább »

Eper fagyis chia puding

A hozzávalókat az Ataisz webáruházból szereztem be:    Hozzávalók a chia puding réteghez: 8 g chia mag  ( chia magot az Ataisz webáruházból szereztem be) 50 g vaníliás mandulatej ( vagy bármilyen növényi tej) 50 ml víz 1 teáskanál eritrit vagy vaníliás eritrit 70 g vaníliás szója joghurt Hozzávalók az eper fagyis réteghez: 50 g… Tovább »

Nyári garnélarákos saláta

A salátának sem kell unalmasnak lennie. Mindig variálom, hogy csirke, hal vagy rák kerül rá. Változtatok a fűszerezésen, néha mediterrán, vagy indiai, kínai, vagy zöld fűszeres. A végtelenségig tudnám variálni. Emellett sokszor variálom a salátát, igyekszem szezonális dolgokat használni. Arról nem is beszélve, hogy kis mennyiségben rengeteg féle sajttal fel lehet dobni.  Hozzávalók 1 adaghoz:… Tovább »

Édes Palacsintázós reggelek diéta alatt- Cukkini palacsinta

A cukkini mint köret nem a kedvencem, viszont így pürésítve már nagyon sok receptemben találkozhattatok vele. Kiváló süteménybe, zabkásába, reggeli gyümölcsös turmixolt tálba. Íme a legújabb, amikor palacsintákat készítettem belőle. Diétába is beilleszthető, a nagyja szénhidrátot a tetején található gyümölcsök adták ki. Hozzávalók 1 adaghoz: 100 g cukkinipüré 15 g fehérjepor ( Biotech Iso Whey… Tovább »

Protein fagyi kánikula ellen

A nyár egyik alapvető kelléke a fagyi. Amit nem is hagyok ki, ennyi bűnözés kell. 🙂 Szerencsére nekem az igazi, legfinomabb fagyihoz utaznom kell, így nem bűnözök minden nap. De újabban szinte minden nap csinálok magamnak egy kis hűsítő finomságot. Kevés hozzávalóból, nagyon gyorsan elkészíthető, és magas a fehérjetartalma, cukormentes, ellenben a nem diétás társával…. Tovább »

Laskagombás paradicsomos csirkés egytál barnarizzsel

Imádom az ilyen gyors ételeket, amik általában úgy születnek, hogy összedobálok mindent, ami a hűtőben van. Illetve jelenleg laskagomba függőségben szenvedek így ez kihagyhatatlan eleme volt!  A hozzávalókat az Ataisz webáruházból szereztem be: Hozzávalók 3 kis adaghoz: 300 g csirkemell 260 g laskagomba 200 g cukormentes paradicsompüré 65 g barna rizs ( szárazon ennyi)  ( barna… Tovább »

Zöldséges tojáslepény

Nem akartam ehhez a reggelihez receptet tölteni, de úgy döntöttem megírom gyorsan. Hiszen nagyon laktató reggeli vagy vacsora lehet belőle. Hasonló receptet ITT találtok. Hozzávalók 1 adaghoz: fél tojás 100 g tojásfehérjelé himalájai só 1/4 kaliforniai paprika fél TV paprika 10 g bébispenót 50 g csiperke gomba 20 g reszelt light trappista sajt reszelve kevés… Tovább »

Paleo sokmagvas lazacos tojásos négyzetek reggelire

Amikor azt mondom valakinek, hogy én a reggeli zsemlét, kiflit, kakaós csigát csak is magam sütöm, általában a reakció a meglepődöttség. Nem, nem itthon ülök egész nap. Dolgozok, vezetem a vállalkozásom, edzek, intézem a háztartás körülötti dolgokat, barátaimmal vagyok stb. Hogy van erre mégis időm? Egyrészt mindenkinek arra van ideje amire szeretné. Nekem ez fontos,… Tovább »

Kínai fűszeres zöldséges csirkemell gyorsan és egyszerűen

Nyáron, hőségben nálam a zsíros nehéz ételek helyett ezek mennek.. sovány husi sok zöldsèg és még több zöldség! Ez pár éve elképzelhetetlen volt számomra. Ettől ez egyáltalán nem unalmas, már többször írtam, legyetek kreatívak, változatos zöldségek, fűszerek, ételkészítési módok! Hozzávalók 2 adaghoz: 300 g csirkemellfilé himalájai só paleo kínai ötfűszer keverék ( Szafi Reform keveréket… Tovább »

Padlizsános csirkemell tekercsek

A nagy nyári melegben nem kívánom a nehéz ételeket, és a konyhában sem szeretnék sokáig tevékenykedni. Ez az étel nagyon gyorsan elkészül. Valamint egy újabb példa arra, hogy a csirkemell milyen sokoldalúan elkészíthető, úgyis, hogy diétába is beilleszthető. Hozzávalók 2 adaghoz: 1 padlizsán himalájai só 230 g csirkemell Szafi Reform ördöghozta fűszersó 100 g light… Tovább »

Vaníliás Chia pudingos epres pohárkrém

A hozzávalókat az Ataisz webáruházból szereztem be:     Hozzávalók 1 adaghoz: Chia réteghez: 15 g chia mag ( chia magot az Ataisz webáruházból szereztem be) 100 ml vaníliás mandulatej 1 evőkanál vaníliás eritrit Eper fagyi réteghez: 200 g fagyasztott eper Vanília puding réteghez 5 g vaníliás fehérjepor ( én Biotech Usa IsoWhey Zero-t használtam)… Tovább »

Brokkoli alapú gluténmentes pizza

Pizza alapot kèszíthetsz karfiolból, túróból és brokkoliból is! Ha a diétában valami pizza szerű élményre vágysz, akkor érdemes kipróbálni! A blogomon további pizza recepteket találsz ITT! Hozzávalók 2 pizzához: 450 g brokkoli 1 tojás 15 g útifűmaghéj himalájai só színes bors oregano Hozzávalók a feltéthez: cukormentes ketchup 100 g csirkemell sonka 100 g főtt tojásfehérje… Tovább »

Natúr csirkemell salátával és zöld spárgával

Újabb csirkemelles étel, a szezon sztárjával, a spárgával. Mikor kinn tombol a nyár, én csak ilyen egyszerű, könnyű ételeket kívánok. Időm sincs, hogy órákig álljak a konyhában, mégis mindennap a saját főztöm eszem. Ehhez hasonlókat, hiszen ez 20 percnél többet nem vesz igénybe. Hozzávalók 2 adaghoz: 300 g csirkemell himalája só Szafi Reform ördöghozta fűszerkeverék… Tovább »

Kókuszos diétás fehérje palacsinta

Még mindig tudom fokozni! Újabb palacsinta, aminek az eredeti receptjét Tóth Cynthia Instagramm oldalán találjátok. A blogomon található palacsinta recepteket pedig IDE kattintva éritek el. Hozzávalók 1 adaghoz: 20 g zabliszt ( nálam zabpehely darálva) (gluténérzékenyek használjanak gluténmentes zabpelyhet) 10 g fehérjepor ( Biotech Iso Whey zero chocolate ízűt használtam) 40 g tojásfehérjelé 1 dl… Tovább »

Kakaós granola házilag

Készítettem már granolát, ami nem kakaós volt, de szintén nagyon finom. Receptet IDE kattintva találtok. A granolánk ízlés szerint bővíthető,  bármilyen magot lehet bele tenni, vagy tehetünk bele cukormentes étcsokoládét, kókuszchipset, kakaóbab töretet, és bármilyen aszalt gyümölcsöt. Természetesen a magok, gyümölcsök mennyisége is ízlés szerint változtatható. A hozzávalókat az Ataisz webáruházból szereztem be: Hozzávalók: * az… Tovább »

Paleo kókuszos csokis poharas desszert 5 perc alatt

Pofon egyszerű 5 perc alatt elkészíthető pohárkrém, egy kis hétvégi csajos beszélgetéshez. Nagy sütemény készítésre már nem volt időm, de hozzám senki nem jöhet úgy vendégségbe, hogy nem kínálom meg valami finomsággal 😀 Amiért úgy gondoltam, hogy megosztom ezt a receptet, a ” Nekem nincs időm, sütni főzni” megjegyzések megcáfolása. Jelentem ha az egy utcával… Tovább »

Egészben sült pisztráng friss salátával

Ebben az igazi nyári időben pont egy ilyen könnyű ebédet kívánok csak. A hal bármikor jöhet, így most pisztráng készült, amihez Ataisz vegán zöldfűszersót használtam, és a megunhatatlan salátámmal fogyasztottam. Vacsorára is tökéletesen beilleszthető. A hozzávalókat az Ataisz webáruházból szereztem be: Hozzávalók 1 adaghoz: 1 egész pisztráng himalájai só Ataisz vegán zöldfűszersó  1 gerezd fokhagyma… Tovább »

Szafi Reform pizzás croissant

Még csak most volt időm kipróbálni Szafi új lisztkeverékét. Már hetek óta mindenki gőzerővel gyártja a pizzás kifliket, és alig vártam, hogy kipróbáljam ezt a receptet. Az eredeti recepthez képest, én csak fél adagot készítettem, illetve a töltelék lett nálam más. Mivel állandó rohanásban vagyok, szendvicsek készültek belőle. Az eredeti receptet Szafi oldalán találjátok, IDE… Tovább »

Gluténmentes, szénhidrát szegény pizzás csiga

Karácsonykor többféle édes ízben is elkészítettem ezeket a csigákat. Ennek a receptjét IDE KATTINTVA megtaláljátok. Nagyon gyorsan elkészíthető, és tökéletes reggeli vagy tízórai lehet belőle. Én most egy nagy adag salátával ettem. A salátát így készítettem: Recept ITT! Az alaptészta receptje Szafi oldaláról származik. Itt megtaláljátok. Hozzávalók a tésztához ( 6 darab csiga lesz belőle)… Tovább »

Gluténmentes epres-túrós palacsinta lepény

Az ételek elkészítése során elég sokat kísérletezem, főleg hétvégén. Így nálam is előfordul, hogy nem minden úgy sikerül ahogy én terveztem. Ilyenkor vagy újratervezés vagy rosszabb esetben újrakezdés jön. Ebben az esetben az első eset történt. Palacsinta toronynak indult, de nem lett elég nagy, és nem lett szép a formája. Párat már kisütöttem, mikor rájöttem,… Tovább »

Keleti fűszerezésű csirkemell saláta

A csirkemell szerintem nem feltétlen unalmas, mindig lehet rá újabb variációt készíteni, hogy ne unjuk meg. Apukám Izraelből hozott nekem rengeteg fűszert, így a mostani csirkemell ezzel készült, különleges ízvilágot adva az ebédnek. A szokásos salátámat most az Ataisz ízletes magkeverékével dobtam fel, ami napraforgómagot, tökmagot, földimogyorót, és szeletelt mandulát tartalmazott. A hozzávalókat az Ataisz… Tovább »

Tavaszi epres- vaníliás zabkása reggelire

Annyira rég ettem már zabkását, de most eljött az ideje! Most fedeztem fel, hogy létezik vaníliás mandulatej, ami magában is nagyon finom, most pedig epres vaníliás zabkása készült belőle, ami méltó megkoronázása, a tavaszi napsütésnek. Még több zabkása receptért kattints IDE!   A hozzávalókat az Ataisz webáruházból szereztem be:   Hozzávalók 1 adaghoz: 20 g zabpehely (… Tovább »

Tilápia párolt brokkolival

Mit ehetek vacsorára?- kérdezik sokszor tőlem. Például ez az étel tökéletes vacsora lehet, ezért írom le, hogy készítettem pontosan, nem azért mert annyira sok kreativitást igényel az elkészítése. Nekem ez most ebéd , vagy inkább 3. étkezés volt, és kevés volt az időm, de max 20 perc elkészíteni. A hozzávalókat a Fittmarket Shopban szerzem be!… Tovább »

Sült csirkecomb vele sült zöldségekkel

A hétvégén egy egyszerű, gyors, könnyű ebédre vágytam. Ez a főétel körülbelül 15 perc előkészületet vesz el a hétvégénkből. A zöldségekhez kipróbáltam a Ataisz zöldfűszersó fűszer keverékét, ami nagyon jól illet a zöldség köretemhez. A hozzávalókat az Ataisz webáruházból szereztem be: Hozzávalók 6 adaghoz: 900 g felső csirkecomb (6 darab) 4 darab sárgarépa 2 petrezselyem… Tovább »

Szafi Reform palacsinta gluténmentes szénhidrát csökkentett lisztkeverékből

A palacsintáról a közösségi oldalaimon már rengeteg képet láthattatok, mert egyszerűen isteni finom. A palacsintákat a hátoldalon található recept alapján készítettem, annyi különbséggel, hogy kicsit több vizet adagoltam hozzá folyamatosan, így az 5 darab helyett nekem 7-8 darab jött ki. A receptet a a zacskó hátoldalán vagy Szafi oldalán is megtaláljátok IDE kattintva. A töltelék… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!