Fittdiéta

Proteines diétás kókuszgolyó

Gyors zabos kókuszos finomság, amit vendégségbe vittem időhiány miatt. Nagyon gyorsan kész van, kakaós, kókuszos, édes mindenki szereti. 🙂 A hozzávalókat az Ataisz webáruházból szereztem be: Hozzávalók: ( 30 darabhoz) 180 g zabliszt  ( zabpehelyből az Ataisz termékeit használtam) 60 g kókuszreszelék (+ amiben megforgatod) 50 g zsírszegény kakaópor 50 g csokis fehérjepor ( Iso… Tovább »

Szafi Fitt lángos

A lángos az az étel amiről nagyon nehezen mondtam le. Hála Szafinak most már bármikor ehetem, amikor megkívánom, egyszerűen isteni, és ez legalább nem tocsog a zsírban, mint amiket a vízparton kapni. És elképesztő mennyire laktat. Az eredeti recept Szafi oldalán található. Hozzávalók: – 6 g Szafi Fitt kókuszliszt – 40 g Szafi Fitt CH… Tovább »

Szafi Fitt gluténmentes light paleo fánkok

Én is beálltam a sorba, és kipróbáltam Szafi light paleo fánk porát, amelynek a receptje Szafi oldalán megtalálható. Most olajban sütöttem, így számolni kell azzal a zsírral, amit sütés közben felvesz. (lentebb megtaláljátok), azonban még így is tökéletesen beilleszthető az étrendbe. Bár készítettem már édesburgonyából, és sütőtökből is fánkot, ami szerintem jobb mint a hagyományos…. Tovább »

Babropogós édesburgonyával és friss salátával

Van ami nem változott… az életem most is rohanásból áll. Minden egyes nap versenyt futok az idővel. Az Ataisz gondol, a kezdő, vagy időhiányban szenvedő háziasszonyokra. Bár a főzés az egyik ( a másik az edzés), amire mindig szakítok időt, kíváncsian próbáltam ki a vega fasírtport, és a véleményem az, hogy ISTENI! Egy apró megjegyzés,… Tovább »

Paleo kakaós csiga

Tökéletes reggeli a szerdai munkaszüneti napon. Pihenés, kakaó, reggeli mese… ez társult ezekhez a finom csigákhoz. Ami paleo, gluténmentes, szénhidrát szegény diétába is beilleszthető. Az eredeti recept Szafi oldalán megtalálható. Hozzávalók 7 darab mini csigához: ( 1 adag) 30 g Szafi Fitt -CH szénhidrát-csökkentő lisztkeverék  15 g Szafi Fitt eritrit  csipet só 1 g szódabikarbóna 20 g… Tovább »

Sült lazac spenótágyon, édesburgonyával

A friss spenót mostanában az egyik kedvenc zöldségemmé vált. A lazacot, édesburgonyát mindig is imádtam, így hát gyakran párosítom ezeket az ételeket, hiszen egészséges, könnyű, és gyorsan elkészül. Hozzávalók 2 adaghoz: 200 g friss spenót 2 gerezd fokhagyma só, bors, szerecsendió 4 evőkanál rizs főzőtejszín ( vagy más növényi tejszín) kevés kókuszolaj a sütéshez 2… Tovább »

Zabkása felfújt

Valahogy a klasszikus zabkásás reggelik mostanában háttérbe szorultak. Ennek egyik oka a palacsinta imádatom volt, mostanában pedig sütőben sült gofrikkal indítom a napot, mindig valamilyen újítással. A legtöbbször almás gofri van, és a liszteket variálom. Az alma most se maradt el, viszont visszatért a zabkása, amit most sütőben sütöttem, a vadi új szerzeményeimben, ezekben a… Tovább »

Edzőcipőre cseréltem a magassarkút!

Ez a bejegyzés kicsit más lesz, mint amiről ez a blog szól. Rólam lesz szó. Arról, hogyan indult a sport és az egészséges életmód iránti szerelmem, és hogy ebből a szerelemből hogyan lett hivatás. Mindig irigyeltem azokat az embereket, akiknek a munkájuk a hobbijuk. Azt gondolom sikeres csak így lehetsz. Én is ebbe a körbe… Tovább »

Szénhidrát csökkentett, cukormentes zserbó csiga

Ezzel a tésztával készült már túrós papucs, és meggyes batyu is. Itt pedig a legújabb a zserbó csiga. Imádom a zserbót készüljön bármilyen formában is. Így találhattok rengeteg zserbó receptet, paleo zserbó szeletet, zserbó muffint, vagy akár zserbó palacsintát is. A baracklekvár saját készítésű házi lekvár, ami az eperlekvár és a meggylekvár mintájára készült. Hozzávalók… Tovább »

Wokban készített spenótos paradicsomos csirkemell

Egy gyors és egyszerű példa arra, hogy hogyan dobjuk fel az unalmas csirkemelles ebédünket. Hozzávalók 3 adaghoz: 460 g csirkemell 100 g friss bébispenót 2 darab paradicsom só bors pirospaprika csirke grill fűszersó fokhagymakrém Elkészítés: A csirkemellet apró kockákra vágjuk, a paradicsomokat felaprítjuk, vagy félbe vágjuk, ha koktél paradicsomot használunk. Wokban, zsiradék hozzáadása nélkül fehéredésig… Tovább »

Tojásos reggeli egészségesen- Frittata

Régebben szinte minden reggelt rántottával indítottam. Most újra előkerült ez a jó szokásom. Kivéve, hogy frittata készült, sokkal több zöldséggel, és egy egészséges paleo, gluténmentes cukkini bagettet ettem hozzá, amit kenyérpirító híján, egy száraz serpenyőben pirítottam ropogósra. A receptjét IDE kattintva megtaláljátok. Hozzávalók: 1 tojás 60 g tojásfehérje 50 g zsírszegény natúr joghurt  1 szelet… Tovább »

Iránymutató-Mit használj fehér cukor helyett?

Ha valaki életmódot vált, az első dolog, amit hall, hogy hagyja el a fehér cukrot. De miért is egészségtelen a fehér cukor? És vajon minden fehér cukor helyettesítő egészséges? Először nézzük mi szól a fehér cukor ellen? A fogszuvasodást általában azok a szájüregben található baktériumok okozzák, melyek felveszik és lebontják az elfogyasztott cukrot. A finomított… Tovább »

Kakaós proteines bögrés süti reggelire

Ha hétvége akkor szeretek kísérletezni a reggelivel. Most teljesen döntésképtelen voltam, hogy mit egyek, ami viszonylag gyorsan megvan, mert nem volt sok időm, de mégis valami olyan, ami eddig nem készült. Íme a bögrés sütemény, ami gluténmentes, szénhidrát csökkentett, magas fehérje tartalom, és 5 perc alatt kész! Hozzávalók a bögrés sütihez: 10 g zabpehely (… Tovább »

Sós mázas paleo kiflik

Egyszerű sós kiflik készültek, amit én most reggelire fogyasztottam egy darab tükörtojás, egy szelet lepirított fekete erdei sonka, és némi koktélparadicsom kíséretében. Az eredeti recept alapján perec készült belőle, az eredeti recept Szafi oldalán ITT megtalálható. Hozzávalók 8 darabhoz: 40 g Szafi Fitt sós nyújtható lisztkeverék (sós nyújtható lisztkeverék ITT!) 40 g Szafi Fitt CH csökkentő lisztkeverék (CH… Tovább »

Tejszínes brokkolis gombás csirkemell barnarizzsel

Ha Unalmas a natúr csirkemell, akkor dobjuk fel egy kicsit. Kezdő háziasszonyok/ urak is könnyedén el tudják készíteni. Nem kell hozzá sok hozzávaló, és 20 percnél többet nem kell a konyhában tölteni. Ráadásul egyből meg van az egész családnak az étel, vagy ha valaki egymagára főz, mint én, akkor négy adag főétel kijön belőle, de… Tovább »

Rakott bolognai penne szénhidrát csökkentetten

Nálam nagyobb tésztaevő nem tudom, hogy létezett-e. Régen szinte minden vacsorára sajtos tejfölös tésztát ettem, és minden tésztát imádtam. Gyakorlatilag paradicsomos pennén, hozzá egy kis parmezánnal el tudtam volna élni. Igazából ez most sem változott, csak moderáltam magam. 😀 Már hetek óta tervezem, hogy készítek, hiszen a Dia wellness termékek segítségével néha megengedhetem, hogy engedek… Tovább »

Tavaszváró gluténmentes édes reggeli

Amikor döntésképtelen vagyok mit is szeretnék reggelizni. Így született meg ez a rétegzett pudingos, granolás pohár. A granolát mindig előre elkészítem, így csak elő kell venni, azonban most elfogyott, így egy rögtönzött egy adagos granola készült. A granola receptjét ITT megtaláljátok, természetesen azzal is összeállítható a puding. Az pedig, hogy mi kerül bele csak rajtatok… Tovább »

Gluténmentes paleo briós reggelire

2016. tavasza óta gyakorlatilag az első hétvége amikor igazából semmi dolgom. Nem kell tanulni, iskolába menni, dolgozni, azt csinálok amit akarok! Fekhetek egész nap az ágyban, ha ahhoz van kedvem! Nyilván ez nem az én stílusom, de egy kényelmes, mese nézős reggel volt a mai nap ezzel a finom reggelivel! Briós receptem már van a… Tovább »

Garnéla rák fokhagymás spenót ágyon édesburgonyával

Már szerintem legalább két hónapja tervezem, hogy veszek rákot, és készítek belőle valamit. Kicsit komolyabb terveim voltak vele, de már nagyon éhes voltam, így valami gyorsan összedobható ebédet szerettem volna. A két kedvenc egészséges alapanyagomat párosítottam hozzá, édesburgonyát és spenótot. Hozzávalók 2 adaghoz: 225 g gyorsfagyasztott garnéla rák ( Lidl-ben vettem) himalájai só citrom paleo… Tovább »

Gluténmentes diétás protein palacsinta

Újabb palacsinta kísérlet, ami szerencsére jól sikerült. Nem szeretem az elrontott palacsintás reggeleket, az egész napomon nyomot hagy… Természetesen bármivel tölthető, nálam most nem volt kérdés a túró, mivel halomban áll a hűtőmben a túró. Maga a tészta extrán szénhidrát szegény, így ha szigorú diétán vagy, vagy kevés szénhidrátot fogyaszthatsz jó alternatíva lehet, esetleg más… Tovább »

Bundáskenyér cukkinis paleo, gluténmentes kenyérből

Azok a régi szép idők, mikor Apukám sütötte vacsorára a fehér kenyérből készült bundás kenyeret tocsogó étolajban 😀 Évek óta nem ettem bundás kenyert, azonban most megreformáltam, és azt gondolom simán belefér, akár vacsorára is. Az egyik kedvenc zsemle receptemből, a cukkinis zsemléből készítettem kenyeret. A zsemle recepthez képest dupla adagból készítettem, melyet kenyér formában… Tovább »

Parmezános spenótfőzelék lazaccal

Állítólag, amikor csecsemő voltam, éjjel nappal spenótot faltam. Aztán elmúlt, szabályosan utáltam. És most, újra megszerettem! Így most főzelék készült belőle, de annyira megszerettem, hogy várható még ebből a szuper egészséges zöldségből más recept is. Hozzávalók ( 2 kisadag) – 200 g friss spenót – 1 fokhagyma – 4 evőkanál kókuszkrém (cocomas) – 4 dl… Tovább »

Cukkinis cookies and cream zabkása reggelire

Ha zabkása a reggelim, szinte minden reggel variálom, hogy egy kicsit más legyen. Többféle variációt találtok a blogomon, például cukkinis fehérjés zabkása , vagy a kókuszos cukkini reggeli, vagy a toffifee ízvilágú cukkini gríz receptem. Hozzávalók 1 adaghoz: 15 g zabpehely ( gluténérzékenyeknek gluténmentes zabpehely) 60 g cukkinipüré 10 g Biotech Iso Whey Zero cookies and… Tovább »

GYORS, EGÉSZSÉGES, FINOM- Zöldséges, babos tál sovány marhahússal

Már régóta a fagyasztómban pihent ez az isteni darált marha,amit a Fittmarketből szoktam beszerezni. Nem értem miért vártam vele ennyit, mert imádom, és abszolút beilleszthető akár diétába is. Szóval a következő történt, iskola, vizsgák, tanulás, mellette munka, háztartást, és igyekszem az edzéseket is beiktatni heti 4 alkalommal legalább, ami már alapból kevesebb mint amennyi régen… Tovább »

Sacher ízű palacsinta gluténmentesen

Szombati palacsintázás eredménye. Ezt a palacsintát már készítettem almás pite verzióban, és cukkinis csokikrémmel töltve. A sachert imádom, készült is már sacher muffin, most gondoltam palacsintában idézem meg az ízeket, amit egy kis gyümölccsel is feldobtam. Hozzávalók 2 adaghoz: ( 4 palacsintához) 30 g zabliszt (gluténérzékenyek használjanak gluténmentes zablisztet) 20 g kókuszliszt 20 g Biotech Iso Whey… Tovább »

Gyors ebéd vagy vacsora- Grillezett csirkemell sült petrezselyemmel

Nagyon sokszor hallom, hogy nincs időm egészségesen főzni… Ilyenkor csak nézek bután.. Ez is egy olyan recept, amit nem azért hoztam, mert akkora bonyolultságot, és gasztronómiai tudást igényelne az elkészítése, hanem azért, mert sokszor a legegyszerűbb megoldások nem jutnak eszünkbe. Hozzávalók 2 adaghoz: 2 szelet csirkemell filé ( 15-20 dkg) himalája só csirke fűszersó (… Tovább »

Újabb zabkása variáció- útifűmaghéjjal

Ha egyszer rákapok egy reggelire napokig képes vagyok ugyanazt enni. Most is így történt, az egyik csokis- mogyorós, a másik kókuszos ízvilágú zabkása lett, illetve más gyümölcsökkel fogyasztottam. Mindkettő hozzávalóit megtaláljátok a receptben. Hozzávalók 1 adaghoz: 15 g zabpehely (gluténérzékenyeknek gluténmentes zabpehely) 5 g Biotech Usa Iso Whey Zero ( 1. képen mogyorós ízű, 2…. Tovább »

Túrós gluténmentes gofri

Van már pár gofri recept a blogomon, azonban mostanában ritkábban készítettem, mivel a gofri sütőm tönkrement, újat pedig még nem vettem. Így beszereztem egy szilikonos gofri formát pár száz forintért. Így az én reggeli gofrim, most sütőben sült, de természetesen hagyományos módon is elkészíthető. Kétszer is elkészítettem már, egyszer kókuszos fehérjével, kókuszliszttel ( ez látható… Tovább »

Házi granola reggelire

A bolti zabpelyheket, müzliket azt hiszem mindenki ismeri. Gyanítom ennek a terméknek januárban jelentősen megindul a kereslete, a januárban fogadalmat tevő életmódváltók miatt. Hiszen egy kezdő életmódváltó , fogyókúrázó esetében az elsők között szerepel ez a termék ami bekerül a bevásárlókosárba, mondván, hogy ezt kell reggelire enni, ha fogyni akarok! Sajnos ez hatalmas tévhit, hiszen… Tovább »

Kínai zöldségkeverék tonhallal- azaz a könnyű gyors vacsora

Ez a recept nem azért került fel, mert annyira bonyolult konyhai műveletet igényelne. Hanem azért mert úgy gondolom a legtöbb embernek a vacsorára mit egyek kérdés okozza a legnagyobb fejtörést. Néha a legkézenfekvőbb ötletek nem jutnak eszünkbe. Ezért gondoltam, hogy megosztom veletek az új mániám, ami egyébként nagyon sok féle képen  variálható. Elkészítés: 200 g… Tovább »

Paleo és gluténmentes french toast reggelire

Már hetek óta kigondoltam, hogy elfogom készíteni ezt a francia bundás kenyeret. Készítettem is kenyeret, a cukkinis zsemle receptem alapján. Azonban tettem bele kenyérfűszert, így valahogy nem tudtam elképzelni édesen. Ekkor találtam Anita kókuszos kalács receptjét , aki szintén úgy gondolta, hogy ebből a francia bundás kenyeret kell készíteni. Én kicsit módosítottam a recepten, így egy… Tovább »

Gluténmentes diétás gőzgombóc

A receptet már nagyon rég elmentettem, mondván, hogy majd valamikor elkészítem. Valamiért mindig csak halogattam, ma már nem értem miért. Nagyon gyorsan kész, laktató, jól variálható. Az eredeti recept Szafi oldalán található, amit én módosítottam kicsit. Hozzávalók: 25 g Szafi Fitt süteményliszt 10 g Szafi Fitt CH csökkentő liszt 1 tojás 60 g tojásfehérjelé 100… Tovább »

Filléres diétás ebéd-Rakott káposzta darált hússal

Egyszerű, diétás, gyors, és fillérekből elkészíthető. Egy gyors fejszámolás során arra jutottam, hogy egy ebéd 250 Ft körül hozható ki, azt gondolom, nem nevezhetjük drága ételnek. Tehát újabb bizonyíték arra, hogy az egészséges életmód sem feltétlen drága. És nagyon finom volt! 🙂 Hozzávalók 4 adaghoz: 1 kg savanyú káposzta 500 g darált pulykahús 1 fej… Tovább »

Kókuszos cukkini reggeli

Hozzávalók: 100 g cukkinipüré 5 g Biotech Iso Whey Zero ( kókuszos ízesítés) 15 g Szafi Fitt kókuszos tejbegríz 1 dl kókusztej 2 dl víz 2 teáskanál vaníliás eritrit 30 g tojásfehérje 1 teáskanál eritrit Hozzávalók a tetejére: 1 mandarin 1/3 banán fél szilva pár szem meggy fagyasztott erdei gyümölcs 1 kávéskanál kendermag 1 kávéskanál… Tovább »

Kókuszos zabkása reggelire

Újabb reggel, újabb zabkása, szerintem ez az étel a végtelenségig variálható. És ha már az idő pocsék, legalább induljon jól a reggel egy finom reggelivel. További zabkása receptjeimért KATTINTSATOK IDE! Hozzávalók: 25 g zabpehely ( gluténérzékenyek használjanak gluténmentes zabpelyhet) 5 g Biotech Usa Iso whey zero kókuszos ízű 10 g Szafi Fitt kókuszos tejbegríz alap… Tovább »

Túrós diétás csirkemell

Nagyon gyorsan elkészíthető, és nem is kell hozzá sok alapanyag. Ráadásul igazi fehérje bomba! Ízlés szerint a túrót, vagy a csirkét máshogy is fűszerezhetjük. Hozzávalók: ( 4 adaghoz) – 4 szelet csirkemell ( kb 600 gr) – 360 g zsírszegény túró – 1 dl 12%-os tejföl ( vagy natúr joghurt) – fokhagymakrém – szárított petrezselyem… Tovább »

Toffifee palacsintatorony gluténmentesen

Hozzávalók ( 8-9 mini palacsintához, 1 adag) 25 g zabliszt ( glutén érzékenyeknek gluténmentes zabliszt ) (zabpehelyliszt ITT) 15 g fehérjepor ( nekem biotech isowhey zero chocolate toffifee) 15 g kókuszliszt (kókuszliszt ITT) csipet só (himalája só ITT) 1 teáskanál sütőpor ( foszfátmentes sütőpor ITT) 1 tojás 1 dl cukormentes mandulatej ( vagy más növényi tej)… Tovább »

Toffifee ízvilágú cukkinis gríz reggelire

Reggeli kísérletezgetéseim egyike. Toffifee ízesítésű cukkini grízt készítettem, ha már unod a zabkásást, akkor érdemes kipróbálni, nagyon finom, a cukkini pedig nem érződik rajta. A többinek csak a képzelet szab határt. Hozzávalók 1 adag: 150 g cukkinipüré 10 g Biotech Usa IsoWhey Zero ( csokis- toffifee) 2 teáskanál eritrit 1 teáskanál zsírszegény holland kakaópor 1… Tovább »

Tejszínes gombás csirkemell

Mostanában kevesebb időm van főzni, így próbálok kreatívan, gyorsan, lehetőleg több napra ételt készíteni. Ilyen ez a recept, csirkemell, de mégis egy kicsit más, és 20 percnél többet nem vesz igénybe az elkészítése. Hozzávalók 3 adaghoz: 500 g csirkemell 1 teáskanál szárított majoranna 1 teáskanál szárított oregano 1 teáskanál szárított tárkony himalájai só színes bors… Tovább »

Szárított paradicsommal tűzdelt, spenóttal egybesütött csirkemell

Tipikus példája ez az étel annak, hogy rohanok, és 10 perc alatt kellene valami egészséges ételt készíteni, abból ami otthon van, hogy boltba se kelljen menni. Most ez sikeredett belőle, azért osztom meg ezeket a recepteket is, mert sokszor olvasom, hogy hogyan lehetne a már-már unalmassá vált csirkemellet, gyorsan, kevés alapanyagból kicsit feldobni. Hozzávalók 3… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!