Fittdiéta

Gluténmentes, szénhidrát szegény pizzás csiga

Karácsonykor többféle édes ízben is elkészítettem ezeket a csigákat. Ennek a receptjét IDE KATTINTVA megtaláljátok. Nagyon gyorsan elkészíthető, és tökéletes reggeli vagy tízórai lehet belőle. Én most egy nagy adag salátával ettem. A salátát így készítettem: Recept ITT!

Az alaptészta receptje Szafi oldaláról származik. Itt megtaláljátok.

Hozzávalók a tésztához ( 6 darab csiga lesz belőle)

  • 115 g Szafi Fitt nyújtható SÓS paleo liszt 
  • 40 g cocomas (kókusztejszín)
  • 50 g forró víz
  • 80 g forró  cukkinipüré 
  • kevés bambuszrost liszt a nyújtáshoz

Hozzávalók a töltelékhez:

  • 30 g cukormentes ketchup ( vagy cukormentes paradicsompüré)
  • Szafi Reform barbecue fűszerkeverék vagy ízlés szerint fűszerek ( rozmaring, oregano, kakukkfű ) 

Hozzávalók a tetejére:

  • 40 g light trappista sajt
  • szezámmag ( én most nem tettem rá)

Tészta elkészítése:

A cukkinit pucoljuk meg, reszeljük le , majd aprítóval pürésítsük. A kókusztejszínt, vizet, és a cukkinit keverjük össze, majd adjuk hozzá a lisztet. Az összetevőket csomómentesre keverjük ki kanállal, majd dagasszuk át. Ha nagyon ragacsos lenne a masszánk, akkor párszor gyúrjuk át lisztezett felületen.
Ezután a tésztát két szilikonos zsírpapír közt, vagy szilikonos nyújtófával nyújtsuk ki, téglalap alakúra, és töltsük meg a töltelékkel. Mindegyik tetejét szórjuk meg reszelt sajttal. Tekerjük fel, mint a palacsintát, és vágjunk fel 6 darabra. Kicsit lapítsuk ki, formázzunk rajta, ha szükséges, és helyezzük őket szilikonos zsírpapírral bélelt tepsire. Előmelegített sütőben, légkeveréses funkción süssük 180 fokon 25-30 percig. Forrón, vagy melegen TILOS felvágni/fogyasztani, rácson hagyjuk kihűlni és csak hidegen fogyasszuk!

Tápérték 1 csigában:

 kcal: 96.08

fehérje: 5.3 g

szénhidrát: 9.27 g

zsír: 1.54 g

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!