Fittdiéta

Padlizsános csirkemell tekercsek

A nagy nyári melegben nem kívánom a nehéz ételeket, és a konyhában sem szeretnék sokáig tevékenykedni. Ez az étel nagyon gyorsan elkészül. Valamint egy újabb példa arra, hogy a csirkemell milyen sokoldalúan elkészíthető, úgyis, hogy diétába is beilleszthető.

Hozzávalók 2 adaghoz:

  • 1 padlizsán
  • himalájai só
  • 230 g csirkemell
  • Szafi Reform ördöghozta fűszersó
  • 100 g light sajtkrém (Aldi)
  • kevés olívaolaj a sütéshez ( vagy kókuszolaj)

Elkészítés:

A padlizsánt megmossuk, a két végét levágjuk, majd egy éles késsel vékony szeletekre vágjuk hosszában. Mindkét oldalát sózzuk, és kontakt grillen megsütjük. ( ha nincs kontakt grillünk, szerintem sütőben is elkészíthető) A csirkemellet nagyobb kockákra vágjuk, majd fűszerezzük. Olajjal kikent serpenyőben addig sütjük, amíg teljesen meg nem puhul. A padlizsán szeleteket megkenjük a sajtkrémmel, ráhelyezzük a csirkemellet, és feltekerjük. Én friss salátával tálaltam. Ennek a receptjét ITT megtaláljátok.

Tápérték 1 adagban:

 kcal: 225.55

fehérje: 36.68 g

szénhidrát: 10.63 g

zsír: 3.5 g

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!