Fittdiéta

Protein fagyi kánikula ellen

A nyár egyik alapvető kelléke a fagyi. Amit nem is hagyok ki, ennyi bűnözés kell. 🙂 Szerencsére nekem az igazi, legfinomabb fagyihoz utaznom kell, így nem bűnözök minden nap. De újabban szinte minden nap csinálok magamnak egy kis hűsítő finomságot. Kevés hozzávalóból, nagyon gyorsan elkészíthető, és magas a fehérjetartalma, cukormentes, ellenben a nem diétás társával.

Hozzávalók:

  • 10 g fehérjepor ( Biotech Iso Whey Zero)
  • 4 g konjac liszt
  • 100 ml növényi tej ( attól függ, hogy milyen ízű fehérjeport használok
  • 200 ml víz
  • 14 darab jégkocka
  • ízesítés szerint szoktam hozzá adni zsírszegény holland kakaóport, vagy aromákat

Hozzávalók a tetejére:

  • cukormentes tejszínhab vagy kemény habbá vert tojásfehérje
  • Waldenfarm kalóriamentes szirupok
  • gyümölcsök
  • virágpor
  • kókuszreszelék
  • kókuszchips
  • kendermag
  • szárított tőzegáfonya
  • kakaóbab töret

Elkészítés:

Minden hozzávalót aprítógépbe teszünk, és kisebb szünetekkel 4-5 percig aprítjuk, amíg teljesen krémes nem lesz. Tálba töltjük az egészet, majd ízlés szerint díszítjük a tetejét. A fenn leírtak csak ötletek, nem szoktam mindig az összeset rátenni. Nálam ezek találhatóak a konyhában. Az, hogy milyen aroma, vagy milyen növényi tejjel készül, illetve hogy milyen feltétek kerülnek rá, attól függ milyen ízű fehérjeport használok.

Tápérték:

Ezt most nem írnék, mivel függ attól hogy milyen tejjel készítjük. Illetve miket rakunk a tetejére. 

 

 

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!