Fittdiéta

Szénhidrát csökkentett, cukormentes zserbó csiga

Ezzel a tésztával készült már túrós papucs, és meggyes batyu is. Itt pedig a legújabb a zserbó csiga. Imádom a zserbót készüljön bármilyen formában is. Így találhattok rengeteg zserbó receptet, paleo zserbó szeletet, zserbó muffint, vagy akár zserbó palacsintát is. A baracklekvár saját készítésű házi lekvár, ami az eperlekvár és a meggylekvár mintájára készült. Hozzávalók… Tovább »

Rakott bolognai penne szénhidrát csökkentetten

Nálam nagyobb tésztaevő nem tudom, hogy létezett-e. Régen szinte minden vacsorára sajtos tejfölös tésztát ettem, és minden tésztát imádtam. Gyakorlatilag paradicsomos pennén, hozzá egy kis parmezánnal el tudtam volna élni. Igazából ez most sem változott, csak moderáltam magam. 😀 Már hetek óta tervezem, hogy készítek, hiszen a Dia wellness termékek segítségével néha megengedhetem, hogy engedek… Tovább »

Sajtos szénhidrátcsökkentett csillagok

Ezek a sajtos csillagos szénhidrát csökkentett pogácsák nálunk karácsonyra készültek. Azonban közeleg a szilveszter, így kitűnő rágcsa lehet egy családi, baráti összejövetelre! Egy pogácsa válogatást készítettem már karácsonyra, ami szilveszterre is tökéletes lehet! KATTINTSATOK IDE! Hozzávalók: (körülbelül 3 tepsihez) 500 g Dia Wellness CH mínusz liszt ( bármilyen DW liszttel jó) 20 g élesztő (… Tovább »

Gyümölcskenyér szénhidrát csökkentetten

Nálunk Anyukámon kívül annyira senki nem eszi a gyümölcskenyeret, ettől függetlenül , bár nem is szeret sütni, minden évben elkészíti magának 😀 Most ragaszkodtam hozzá, hogy én készítsem. Egy kérése volt, jó sok gyümölcs legyen benne. Próbáltam olyat szerezni amibe nincs hozzáadott cukor, de aztán feladtam, és igyekeztem ennyit engedélyezni a számára. Kérésének megfelelően, úgy… Tovább »

Meggylekváros diétás bukta gömbök

Karácsony reggelén, mikor minden egy kicsit lelassul,  egy ilyen reggeli finomsággal meglepni a szeretteinket? A dió, és a mogyoró ízétől igazi karácsonyi hangulatot idéz, a házi, cukormentes savanykás meggylekvár pedig szerintem nagyon különlegessé teszi az édes tésztát. Hozzávalók 11 buktagömbhöz: 300 g Dia wellness CH mínusz liszt (  a Zero-6 liszt, a sütőliszt is jó hozzá,… Tovább »

Karácsonyi bejgli diétásan

Én személy szerint nem rajongok a bejgliért, de lehet azért mert otthon mindig a klasszikus diós és mákos bejgli volt. A mákos sütit régen egyáltalán nem szerettem, de annyira a diósat se, kivéve a zserbót, az pedig szintén mindig volt, így egyértelmű melyiket választottam. Idén úgy készítem a karácsonyi sütiket, hogy Titeket is megkérdeztelek, hogy… Tovább »

FEM 3 Cafe szereplés- Karácsonyi almás pite muffin

Szerdán meghívást kaptam a Fem3 cafe műsorába. Karácsonyi diétás almás pite muffint készítettem. A videót ITT visszanézhetitek! A pontos recepetet és a leírást pedig leírtam ide.   Hozzávalók a tésztához: ( 12 darab muffinhoz) 200 g Dia Wellness CH mínusz lisztkeverék ( más Dia wellness liszttel is elkészíthető) 180 g zsírszegény túró 1/2 csomag sütőpor… Tovább »

Isler karácsonyra diétásan

Klasszikus sütemény amit mostantól diétásabb kivitelben is élvezhetünk. Persze a dió az dió, aminek alapból magas a kalória értéke, a zsír tartalma miatt, de azt gondolom a cukrász islerhez képest, aminek sose számoltam ki a kalóriáját, de valószínű hogy sokkal több, mint ennek. A különbséget pedig eddig egy egészséges életmódot nem követő rokon, barát nem… Tovább »

Karácsonyi hókifli két féle töltelékkel

A hókifli is egy olyan karácsonyi sütemény, amely nem hiányozhat a karácsonyi asztalról. Bár nálunk nem minden karácsonykor van, szóval nem olyan mint a zserbó, ami egy karácsonyunkról sem hiányozhat. De azt hiszem ez most megváltozik. A recept élesztős, ettől igazán puha, könnyű a tészta, egyszerűen isteni! A töltelék nálam most rumos gesztenyés, és diós… Tovább »

Szénhidrát csökkentett almás pite muffin

Napok óta almás süti után vágyok. Mert egyszerűen imádom, de főleg a klasszikus almás pitét. Azonban mindig próbálok újítani valamit, és mikor rábukkantam Illéskrisz konyhája blogon erre a gyönyörű formázásra, már tudtam, hogy is fog kinézni az az almás pite. A tészta teljesen más recept alapján készült, túró került bele, ettől teljesen puha, és omlós… Tovább »

Szénhidrát csökkentett almás pite vendégségbe

Nem telhet el úgy ősz és tél, hogy nem készül nálam almás pite. Ez a recept már nem először készült nálam, és most sem csalódtam benne. A tésztájában túró van, amitől annyira finom puha omlós lesz a tészta. Sajnos ebből az adagból nem sokat ettem, Anyukám elvitte a munkatársainak, köszönetem jeléül, hogy szavaznak rám a… Tovább »

Sonkás sajtos sós csigák

A jól bevált Dia wellness kelt tésztámból most sós verziót sütöttem reggelire. Ha inkább édesre vágytok, ebből a tésztából készült már túrós papucs, és meggyes táska is. Próbáljátok ki azokat is. Hozzávalók 11 darabhoz: 150 g Dia Wellness -50% CH lisztkeverék ( Dia-Wellness liszt ITT) 1 S-es tojássárgája 70 g zsírszegény natúr joghurt 70 g cukormentes mandulatej… Tovább »

Almás sütőben sült gofri szénhidrát csökkentetten

Imádom az almás sütiket, így hát mivel indíthatnám a reggelt, ha nem valami almás finomsággal? Egy hete ilyen gofrikkal indul a reggelem, de mindig kísérletezgettem kicsit, és mindig más fajta liszttel készítettem. Hamarosan hozom a recept paleo verzióját is! 🙂 A gofrikat szilikonos gofriformában sütöttem sütőben, így nem kellett a gofri sütővel bajlódni. Nagyon finom… Tovább »

Kelt almás palacsinta

A reggelik nagy része nálam palacsintázósan telik. Ami szinte mindig más, így a palacsinta címke alatt mindenki kedvére válogathat. Most, hogy jön az ősz, és az alma szezon, egy almás kelt mini palacsintát hoztam, vaníliás öntettel, erdei gyümölcsökkel, és kókuszchipsszel a tetején. Az eredeti receptet AranyTepsi oldalán találtam. Hozzávalók 14 minipalacsintához: 100 g Dia wellness… Tovább »

Amerikai diétás palacsinta torony- 1 tészta 2 féle palacsinta

Palacsinta, palacsinta, palacsinta.. rengeteg receptet találsz ITT! Vettem végre egy mini palacsinta sütőt, bár nem terveztem, hogy palacsintát reggelizek, ( mivel néha a jóból is megárt a sok) de muszáj volt kipróbálni! Így egy újabb kísérlet született. Döntésképtelen voltam, így készült sima tésztás, és kakaós mogyorós tésztás, illetve egy túrós töltelék, és egy krémtúró ízű… Tovább »

Túrós szénhidrát csökkentett pogácsa vendégségbe

Hazamentem a hétvégére, mivel kerti party volt nálunk. Így vittem egy kis sós túrós pogácsát, amit Dia- wellness lisztből készítettem. Ezekből a lisztekből nyugodtan készíthettek vendégeknek, mert nem igazán érződik az ízén. Nem úgy mint egy paleo lisztkeveréknél, ami a hagyományos ízek kedvelőivel nem biztos, hogy meg tudjuk szerettetni. Pogácsát rengeteget találtok a blogon, például… Tovább »

Szénhidrát csökkentett cukormentes túrós papucs

A hétvége egy részét otthon töltöttem, így még péntek délután felhívtam apukám figyelmét arra, ha szombat 5-6 óra között reggel hangokat hall a konyhából. ” Itthon vagyok, a reggelit én készítem, és pont!”- valahogy így hangzott. ( A többit azért nem én, mert meglátogattuk a mamámat vidéken, rögtön reggeli után) Nos, olyan reggelit akartam készíteni,… Tovább »

Csirkés gombás szénhidrát csökkentett penne

Régen igazi tészta evő voltam. Képes voltam paradicsomos tésztán, és sajtos tejfölös tésztán létezni hetekig. Nos az életmód váltással idővel szinte teljesen kiiktattam az étrendemből, viszont most újra egymásra találtunk. Persze nem a hagyományos fehér lisztes verzióval, hanem a Dia wellness szénhidrát csökkentett száraz tésztájával.Van fenn tejszínes csirkés penne receptem is, illetve tészta alternatívára több… Tovább »

Rákóczi túrós diétásan

Most készítettem először Rákóczi túróst, de annak se tudom az idejét mikor ettem utoljára. Valahogy mindig kimaradt. A húsvétot szülőknél töltöttem, így gondoltam itt az ideje elkészíteni. Féltem tőle, mivel nagyon könnyű ezt a sütit elrontani.  A recept Lajos Mari receptje alapján készült, és Moha Konyha oldalán találtam, meg, hogy hogyan kell villany sütőben tökéletesre… Tovább »

Vaníliakrémes epres pisztáciás pite torta

Anyák napja alkalmából én ezzel a süteménnyel lepem meg Édesanyámat. Remélem tartja a jó szokását, miszerint havonta kb. egyszer ül le a facebook elé, és én előbb hazaérek ezzel a finomsággal, mint a sütemény híre. Azért a sütihez hozzátartozik, hogy aki diétázik csak mértékkel fogyassza, mivel a vanília krémnek, mascarponenak köszönhetően a zsírtartalma elég magas,… Tovább »

Habos epres szelet

Itt az eperszezon, és most egy könnyű habos epres szelet készült belőle. Az eredeti receptet Juditka konyhája oldalon találtam, ezt alakítottam át. 15 szelet lett ebből a mennyiségből. Hozzávalók a tésztához: – 300 g Dia wellness CH mínusz lisztkeverék – 100 g eritrit – 150 g teavaj – 1,5 csomag sütőpor – 1 tojássárgája –… Tovább »

Medvehagymás túrós pogácsa

Amikor a MOMOT és a Kor Kontroll Társaság Főzz másképpen receptverseny eredményhirdetésére voltam, hivatalos, mivel a receptem bekerült a legjobb tízbe, jelezték a nyertesek felé, hogy nagyon szívesen megkóstolnák az ételeinket. Nos, az én ételem nem épp olyan volt, amit egy álló fogadás keretében fogyasztható. Ennek ellenére nem akartam üres kézzel menni, így gondoltam sütök… Tovább »

Sonkás tojásos csigatorta

A húsvéti reggelinél elengedhetetlen a húsvéti sonka, a tojás, és a hagymaféle.Diéta ide vagy oda. Most megint egy olyan húsvéti receptet hoztam, ami nyilván nem azt a célt szolgálja, hogy minden reggeled ezzel kezd, viszont ünnepnapokon kicsit elengedhetjük magunkat, és lelkiismeret furdalás nélkül ehetsz belőle MÉRTÉKKEL!  A legjobb benne, hogy az egészségtudatos életmódot nem követő… Tovább »

Réteges túrós pogácsa

Imádom a pogácsát, így mindig próbálok újabb és újabb fajtákat készíteni. Van itt már tepertős pogácsa, túrós zablisztes, paleo pogácsa, sajtos hajtogatott pogácsa, totu pogácsa is. Ez a pogácsa, egy kelt réteges túrós pogi lett.Ez a recept nagyon megtetszett, egyrészt mert a rétegek miatt igazán látványos, sós finomság, amit úgy értünk el, hogy nem kell órákon… Tovább »

Túrós meggyes kalács

Most már tényleg mindjárt itt a húsvét! És ha húsvét, akkor a kalács nem maradhat el. Készítettem már sima kakaós fonott kalácsot, ez pedig egy kicsit más, mint a hagyományos. Túróval, és meggyel van töltve, valamint a formázása is különleges. A hozzávalóknál szénhidrát csökkentett lisztet használtam,valamint minimális tojást és kókuszolajat. Így akik fogyókúráznak, egészségesen élnek… Tovább »

Kinder Pingui szelet

A hétvégén vendégek jöttek hozzám, ebből az alkalomból készült ez a süti. Azt gondolom nem lehet vele mellé nyúlni, a kakaós, csokis, tejszín krémes sütit mindenki szereti. A Dia wellness lisztnek köszönhetően pedig senki nem fogja rajta érezni, hogy nem egy kalória bomba sütit eszik. 🙂 Az eredeti recept több helyen is megtalálható. ITT vagy… Tovább »

Görög húsvéti kalács

Egy újabb húsvéti recept, amibe nem kell élesztő. És a másik érdekesség, hogy bár szezámmag van rajta, ez a kalács mégis édes. Az eredeti receptet ITT találtam. Hozzávalók: – 200 g Dia-wellness CH csökkentett liszt – 10 dkg kókuszolaj – 75 g eritrit – 2 tojássárgája – fél dl cukormentes mandulatej – 1 tk. sütőpor… Tovább »

Túrós (totus) tejfölös pogácsa

Este kinyitottam a hűtőt, és megláttam a hamarosan lejáró szavatosságú túróm,totum és tejfölöm… Így hát gyors kezdeni akartam velük valamit. Így születtek meg ezek a puha túrós tejfölös pogácsák. Hasonló receptem van fenn, a túrós zablisztes pogácsa és a sajtos hajtogatott pogácsa. Hozzávalók: – 300 g zsírszegény túró vagy totu ( nekem fele fele arányban volt… Tovább »

Vaníliás briós

Egy kellemes napos tavaszi reggelt egy ilyen reggelivel tudok elképzelni, kényelmesen az erkélyen elfogyasztva, miközben élvezzük a napsütést. Akik régóta követnek, azok tudják, hogy egy jó naphoz nekem elengedhetetlen a nyugalomban elfogyasztott finom reggeli. Ez pont ilyen. Paleo briós receptet ITT találtok! Hozzávalók: 180 g Dia wellness sütőliszt  ( Dia-Wellness liszt ITT) 1 dl cukormentes mandulatej… Tovább »

Hajtogatott tepertős pogácsa

Soha nem készítettem még tepertős pogácsát. Valahogy mindig háttérbe szorult. Hát úgy döntöttem most itt az ideje, hiszen sajtos pogácsa, túrós zablisztes pogi,kelt tésztás túrós, paszternák pogi és olaszos rúd receptem is van fenn. Nem bántam meg! Hozzávalók: -1 dl zsírszegény natúr joghurt – 1 dl cukormentes mandulatej – 1 tojás – 2 tk. só… Tovább »

Baracklekváros diós koszorú kalács

Az idei első húsvét váró receptem ez a diós lekváros kalács koszorú. Ami egyébként a zserbós süti mániámba is beleillik 🙂 Volt itt már zserbó muffin, zserbó palacsinta is.  Hozzávalók a tésztához:– 25 dkg Dia wellness liszt ( CH mínusz lisztkeverék és sütőlisztet használtam felesben) ( Dia-Wellness liszt ITT)– 1/2 tasak szárított élesztő ( élesztő ITT)– 1,5 dl cukormentes… Tovább »

Étcsokis Sütőtök fánk muffin formában

Hozzávalók: ( 10 darabhoz) – 15 dkg sütőtök – 10 g élesztő – 1 dl langyos tej – 50 g por eritrit – 1 cs. xilites vaníliás cukor – 13 dkg Dia-Wellness sütőliszt – 2 evőkanál natúr joghurt – egy csipet só – fél narancs reszelt héja – 8 kocka cukormentes étcsokoládé – egy lapos… Tovább »

Olaszos szezámos rúd

Hozzávalók: – 10 dkg zabliszt – 10 Dia-Wellness liszt – 18,5dkg zsírszegény túró – 1 tojás – 6 dkg langyos kókuszolaj – 6  evőkanál reszelt parmezán – 4 aszalt paradicsom – 1 teáskanál szárított bazsalikom – 2  kávéskanál só – 2 kávéskanál szódabikarbóna – 1 dl natúr joghurt Az eredeti receptet ITT találjátok, ezt alakítottam át…. Tovább »

Narancsos Sütőtök fánk

Ahogy beköszönt az ősz, otthon a családi konyhát mindig belengte az a jellegzetes sütőtök “illat”, mikor a család sütötte a sütőtököt, amitől én menekülni tudtam volna. Amióta életmódot váltottam, sokkal nyitottabb vagyok az alapanyagokra, így került a konyhámba a sütőtök. Fánkok készültek belőle, és én személy szerint életemben nem ettem ilyen finom fánkot. Több barát… Tovább »

Kakaós fonott kalács

Hozzávalók: – 35 dkg Dia-wellness sütőliszt – 20 g élesztő – 2 dl cukormentes mandulatej – csipet só – 30 g eritrit – 3 tojássárgája – 25 g kókuszolaj – 2 evőkanál zsírszegény holland kakaópor + fél dl cukormentes mandulatej Tetejére: – 1 tojássárgája – fél dl cukormentes mandulatej – 2 teáskanál eritrit Elkészítés: Az… Tovább »

Paradicsomos sült csirkecomb

Hozzávalók: – 4 db alsó vagy felső csirkecomb – só, bors – 2 db paradicsom – 4 db koktélparadicsom – 1 gerezd fokhagyma – 200 ml paradicsompüré – babérlevél – rozmaring – Dia-wellness liszt ( vagy más szénhidrát csökkentett vagy gluténmentes liszt) – olívaolaj Elkészítés: A csirkecombokat mossuk meg, majd sózzuk, borsozzuk, és hempergessük meg… Tovább »

Batáta avagy édesburgonya fánk

Itt a farsang, itt a fánk szezon. Ne féljünk valami újat is kipróbálni, az egyik legfinomabb fánk, amit valaha kóstoltam. Elkészíthetitek sütőtökkel is, isteni finom úgy is. Receptet IDE kattintva találjátok! Hozzávalók: 300 g édesburgonya ( főzve) 300 g Dia Wellness szénhidrát csökkentett liszt ( Dia-Wellness liszt ITT) 1 tojás 30 g eritrit (eritrit ITT) 20 g… Tovább »

Fánk sütőben sütve

Hozzávalók: – 25 dkg Dia- Wellness liszt – 2 dkg élesztő – 2 dl tej – 4 dkg eritrit – 3 dkg kókuszolaj – csipet só – 2 tojássárgája – xilites sárgabaraclekvár – porrá őrölt eritrit Elkészítés: Az élesztőt 1 dl langyos mandulatejben egy kevés eritrittel felfuttatjuk. A többi hozzávalót elkeverjük és hozzáöntjük a felfuttatott… Tovább »

Újévi lencsefőzelék diétásan

Hozzávalók: – 200 g lencse – 2 babérlevél – só bors – 3 evőkanál kókuszolaj – 1 teáskanál pirospaprika – fokhagyma, vagy fokhagyma krém – 4 evőkanál Dia wellness liszt ( lehet bármilyen szénhidrát csökkentett liszt, vagy teljes kiőrlésű, vagy zabliszt) Elkészítés: Beáztattam a lencsét 8-10 órára, és 2-3 alkalommal lecseréltem rajta a vizet. Ezután… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!