Fittdiéta

Laskagombás paradicsomos csirkés egytál barnarizzsel

Imádom az ilyen gyors ételeket, amik általában úgy születnek, hogy összedobálok mindent, ami a hűtőben van. Illetve jelenleg laskagomba függőségben szenvedek így ez kihagyhatatlan eleme volt!  A hozzávalókat az Ataisz webáruházból szereztem be: Hozzávalók 3 kis adaghoz: 300 g csirkemell 260 g laskagomba 200 g cukormentes paradicsompüré 65 g barna rizs ( szárazon ennyi)  ( barna… Tovább »

Rakott zöldbab diétásan

Igazából nem néztem meg, hogy a klasszikus rakott zöldbab hogyan készül, de azért azt gondoltam, hogy nem én találtam fel ezzel a recepttel. Hetek óta ennék, valamilyen rakott, inkább tésztás, darált húsos ételt. De a tészta most annyira nem fér bele, így jött az ötlet, hogy legyen rakott zöldbab, mivel amúgy is volt egy adag… Tovább »

Töltött paprika diétásan

Imádom nyáron a töltött paprikát, mégpedig pont úgy, ahogy anyukám készíti. Így elkértem tőle a receptet, kicsit módosítottam rajta. A zsíros hús helyett pulyka darált hússal készítettem, illetve rántás helyett nyílgyökérlisztet használtam a sűrítésre utólag. Semmit nem von le az íz értékéből, viszont sokkal kalória szegényebb, és kevesebb zsírt tartalmaz. Tálalhatjuk tejföllel, ( én most… Tovább »

Stefánia szelet tojásfehérje rúddal

Hozzávalók: – 1 kg darált púlyka hús – 450 g tojásfehérje rúd – fokhagymakrém – vöröshagyma krém – só, bors – paleo fasírt fűszerkeverék Elkészítés: A húshoz hozzákeverjük a fűszereket, a vörös, és a fokhagyma krémet. A massza felét egy őzgerinc formába simítjuk, belehelyezzük a tojásfehérje rudat a közepére, és beborítjuk a maradék hússal. A… Tovább »

Sajtos joghurtos sült túró galuska

A túrós nokedli sütve is finom tud lenni. És bár a sonka, sajt kombináció növeli a zsír értékét, a túró miatt kifejezetten fehérjedús lett az étel. A nokedli receptjét, Szafi receptje alapján készítettem. Hozzávalók: ( 4 kis adag) – 300 g zsírszegény túró – 10 g útifűmaghéj liszt – 10 g tengeri só – 140… Tovább »

Csirkemell tejszínes póréhagymával

Hozzávalók: – 500 g csirkemell – 3 szál póréhagyma – 200 ml cocomas – 2 evőkanál nyílgyökérliszt – 3 szál snidling – 1 ek. mustár – só, bors, fokhagyma granulátum – olívaolaj vagy kókuszzsír – 15 dkg light tolle trappista Elkészítés: A csirkemellet megmossuk, majd szárazra töröljük, és kiklopfoljuk. Kevés olívaolajon, serpenyőben mindkét oldalát megsütjük…. Tovább »

Újévi lencsefőzelék diétásan

Hozzávalók: – 200 g lencse – 2 babérlevél – só bors – 3 evőkanál kókuszolaj – 1 teáskanál pirospaprika – fokhagyma, vagy fokhagyma krém – 4 evőkanál Dia wellness liszt ( lehet bármilyen szénhidrát csökkentett liszt, vagy teljes kiőrlésű, vagy zabliszt) Elkészítés: Beáztattam a lencsét 8-10 órára, és 2-3 alkalommal lecseréltem rajta a vizet. Ezután… Tovább »

Paradicsomos csirkés bulgur

Hozzávalók 4 főre : – 500 g csirkemellfilé – 1 fej vöröshagyma – 500 g paradicsompüré – víz – 300 g bulgur – fűszerek ( oregano, kakukkfű, rozmaring, só, szinesbors, fokhagyma granulátum) – fokhagymakrém – kókuszolaj Elkészítés: A hagymát apróra vágjuk, kókuszolajon megpirítjuk. Hozzáadjuk a felkockázott csirkét, és addig fehéredésig sütjük, közben fűszerezzük. Felöntjük vízzel,… Tovább »

Mustáros-paradicsomos csirke chedarral

Hozzávalók: – 60 dkg csirkemellfilé – só, bors, szerecsendió – 3 evőkanál mustár – 15 db koktélparadicsom – 2 evőkanál kókuszolaj – 1 evőkanál vaj – 1 evőknál liszt ( én nyílgyökérlisztet használtam) – 3 dl cukormentes mandulatej – 20 dkg cheddar reszelve Elkészítés: A csirkemellet megmossuk, majd szeletekre , utána csíkokra vágjuk.Sózzuk, borsozzuk, majd… Tovább »

Baconos stefánia szelet

Hozzávalók: – fél kg darált pulykahús – só, bors – vöröshagyma – fokhagyma – 6 tojás – bacon – fasírt fűszerkeverék Elkészítés: Ízlés szerint a darált húsból fasírt masszát készítünk. Én a fenti fűszereket, fokhagymát, és pirított vöröshagymát adtam hozzá. Az őzgerinc formát kibéleljük a bacon szeletekkel, úgy hogy mindkét oldalán túl lógjon a bacon…. Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!