Fittdiéta

Csirkepaprikás nokedlivel diétásan

A csirkepaprikás egy hagyományos magyar étel. De ha okosan főzünk diétába is beilleszthető. Két féle nokedlit készítettem, az egyiket Szafi Reform galuska lisztkeverékből, a másikat Szafi Free nokedli lisztkeverékből. Arról, hogy kinek melyik liszt ajánlatos ITT elolvashatjátok. Hozzávalók: ( 8 kis adagra osztottam) ( de inkább 4 főre elég) 8 kisebb csirke felső comb 1… Tovább »

Tészta a diétában?- Nocarb csirkés tészta

Az életmódváltásom előtt nagyon tésztás voltam. Ezeket el kellett hagynom, de ma már szerencsére nagyon változatosan helyettesíthető akár szénhidrát szegényen, vagy gluténmentesen , de aki paleo diétát folytat annak se kell lemondani semmiről. Ezekre kínál megoldást például a nocarb tészta termékei. További Nocarb termékekkel recepteket ITT találtok. A hozzávalókat a Fittmarket Shopban szerzem be! Hozzávalók… Tovább »

A csirkesaláta nem unalmas

A saláta nem unalmas, és nem íztelen. A múltkori színes ráksalátám után, újabb bizonyíték a finom saláta mellett, most csirkemellel. Hozzávalók 1 adaghoz: 150 g csirkemellfilé Paleo grill csirkefűszersó ( Szafi Reform fűszerkeveréket használtam) fokhagymapor himalájai só kevés olívaolaj a sütéshez 80 g vegyes saláta keverék 2 evőkanál zsírszegény natúr joghurt vagy Waldenfarm saláta öntet… Tovább »

Ilyen az igazi paleo, diétás lángos!

Ha nyár akkor lángos, ha diéta akkor viszont nincs lángos. Vagy engedünk a kísértésnek, és eszünk egy olajban tocsogó sajtos tejfölös lángost a strandon, de akkor oda a szigorú diéta. Azonban ma már erre is van megoldás! Lángost is ettem, diétát is tartottam, ami a Paleolit Éléskamra lángos lisztkeverékének köszönhető. Kicsit tovább csavartam a dolgon,… Tovább »

Laskagombás brokkolis egybesütött csirkemell

A csirkemell sose unalmas alapanyag. Használj különböző ételkészítési eljárásokat, szezonális zöldségeket, friss fűszernövényeket, vagy változatos, izgalmas fűszerkeveréket. Hozzávalók 4 adaghoz: 360 g csirkemell 260 g laskagomba 450 g brokkoli 300 g light trappista sajt 100 g rizs főzőtejszín só, bors, fokhagymapor paleo csirke fűszersó Elkészítés: A csirkemelleket vékony szeletekre vágtam, majd fűszereztem csirke fűszersóval, sóval,… Tovább »

Nyári garnélarákos saláta

A salátának sem kell unalmasnak lennie. Mindig variálom, hogy csirke, hal vagy rák kerül rá. Változtatok a fűszerezésen, néha mediterrán, vagy indiai, kínai, vagy zöld fűszeres. A végtelenségig tudnám variálni. Emellett sokszor variálom a salátát, igyekszem szezonális dolgokat használni. Arról nem is beszélve, hogy kis mennyiségben rengeteg féle sajttal fel lehet dobni.  Hozzávalók 1 adaghoz:… Tovább »

Édes Palacsintázós reggelek diéta alatt- Cukkini palacsinta

A cukkini mint köret nem a kedvencem, viszont így pürésítve már nagyon sok receptemben találkozhattatok vele. Kiváló süteménybe, zabkásába, reggeli gyümölcsös turmixolt tálba. Íme a legújabb, amikor palacsintákat készítettem belőle. Diétába is beilleszthető, a nagyja szénhidrátot a tetején található gyümölcsök adták ki. Hozzávalók 1 adaghoz: 100 g cukkinipüré 15 g fehérjepor ( Biotech Iso Whey… Tovább »

Zöldséges tojáslepény

Nem akartam ehhez a reggelihez receptet tölteni, de úgy döntöttem megírom gyorsan. Hiszen nagyon laktató reggeli vagy vacsora lehet belőle. Hasonló receptet ITT találtok. Hozzávalók 1 adaghoz: fél tojás 100 g tojásfehérjelé himalájai só 1/4 kaliforniai paprika fél TV paprika 10 g bébispenót 50 g csiperke gomba 20 g reszelt light trappista sajt reszelve kevés… Tovább »

Paleo sokmagvas lazacos tojásos négyzetek reggelire

Amikor azt mondom valakinek, hogy én a reggeli zsemlét, kiflit, kakaós csigát csak is magam sütöm, általában a reakció a meglepődöttség. Nem, nem itthon ülök egész nap. Dolgozok, vezetem a vállalkozásom, edzek, intézem a háztartás körülötti dolgokat, barátaimmal vagyok stb. Hogy van erre mégis időm? Egyrészt mindenkinek arra van ideje amire szeretné. Nekem ez fontos,… Tovább »

Padlizsános csirkemell tekercsek

A nagy nyári melegben nem kívánom a nehéz ételeket, és a konyhában sem szeretnék sokáig tevékenykedni. Ez az étel nagyon gyorsan elkészül. Valamint egy újabb példa arra, hogy a csirkemell milyen sokoldalúan elkészíthető, úgyis, hogy diétába is beilleszthető. Hozzávalók 2 adaghoz: 1 padlizsán himalájai só 230 g csirkemell Szafi Reform ördöghozta fűszersó 100 g light… Tovább »

Vaníliás Chia pudingos epres pohárkrém

A hozzávalókat az Ataisz webáruházból szereztem be:     Hozzávalók 1 adaghoz: Chia réteghez: 15 g chia mag ( chia magot az Ataisz webáruházból szereztem be) 100 ml vaníliás mandulatej 1 evőkanál vaníliás eritrit Eper fagyi réteghez: 200 g fagyasztott eper Vanília puding réteghez 5 g vaníliás fehérjepor ( én Biotech Usa IsoWhey Zero-t használtam)… Tovább »

Brokkoli alapú gluténmentes pizza

Pizza alapot kèszíthetsz karfiolból, túróból és brokkoliból is! Ha a diétában valami pizza szerű élményre vágysz, akkor érdemes kipróbálni! A blogomon további pizza recepteket találsz ITT! Hozzávalók 2 pizzához: 450 g brokkoli 1 tojás 15 g útifűmaghéj himalájai só színes bors oregano Hozzávalók a feltéthez: cukormentes ketchup 100 g csirkemell sonka 100 g főtt tojásfehérje… Tovább »

Natúr csirkemell salátával és zöld spárgával

Újabb csirkemelles étel, a szezon sztárjával, a spárgával. Mikor kinn tombol a nyár, én csak ilyen egyszerű, könnyű ételeket kívánok. Időm sincs, hogy órákig álljak a konyhában, mégis mindennap a saját főztöm eszem. Ehhez hasonlókat, hiszen ez 20 percnél többet nem vesz igénybe. Hozzávalók 2 adaghoz: 300 g csirkemell himalája só Szafi Reform ördöghozta fűszerkeverék… Tovább »

Kókuszos diétás fehérje palacsinta

Még mindig tudom fokozni! Újabb palacsinta, aminek az eredeti receptjét Tóth Cynthia Instagramm oldalán találjátok. A blogomon található palacsinta recepteket pedig IDE kattintva éritek el. Hozzávalók 1 adaghoz: 20 g zabliszt ( nálam zabpehely darálva) (gluténérzékenyek használjanak gluténmentes zabpelyhet) 10 g fehérjepor ( Biotech Iso Whey zero chocolate ízűt használtam) 40 g tojásfehérjelé 1 dl… Tovább »

Kakaós granola házilag

Készítettem már granolát, ami nem kakaós volt, de szintén nagyon finom. Receptet IDE kattintva találtok. A granolánk ízlés szerint bővíthető,  bármilyen magot lehet bele tenni, vagy tehetünk bele cukormentes étcsokoládét, kókuszchipset, kakaóbab töretet, és bármilyen aszalt gyümölcsöt. Természetesen a magok, gyümölcsök mennyisége is ízlés szerint változtatható. A hozzávalókat az Ataisz webáruházból szereztem be: Hozzávalók: * az… Tovább »

Paleo kókuszos csokis poharas desszert 5 perc alatt

Pofon egyszerű 5 perc alatt elkészíthető pohárkrém, egy kis hétvégi csajos beszélgetéshez. Nagy sütemény készítésre már nem volt időm, de hozzám senki nem jöhet úgy vendégségbe, hogy nem kínálom meg valami finomsággal 😀 Amiért úgy gondoltam, hogy megosztom ezt a receptet, a ” Nekem nincs időm, sütni főzni” megjegyzések megcáfolása. Jelentem ha az egy utcával… Tovább »

Egészben sült pisztráng friss salátával

Ebben az igazi nyári időben pont egy ilyen könnyű ebédet kívánok csak. A hal bármikor jöhet, így most pisztráng készült, amihez Ataisz vegán zöldfűszersót használtam, és a megunhatatlan salátámmal fogyasztottam. Vacsorára is tökéletesen beilleszthető. A hozzávalókat az Ataisz webáruházból szereztem be: Hozzávalók 1 adaghoz: 1 egész pisztráng himalájai só Ataisz vegán zöldfűszersó  1 gerezd fokhagyma… Tovább »

Szafi Reform pizzás croissant

Még csak most volt időm kipróbálni Szafi új lisztkeverékét. Már hetek óta mindenki gőzerővel gyártja a pizzás kifliket, és alig vártam, hogy kipróbáljam ezt a receptet. Az eredeti recepthez képest, én csak fél adagot készítettem, illetve a töltelék lett nálam más. Mivel állandó rohanásban vagyok, szendvicsek készültek belőle. Az eredeti receptet Szafi oldalán találjátok, IDE… Tovább »

Gluténmentes, szénhidrát szegény pizzás csiga

Karácsonykor többféle édes ízben is elkészítettem ezeket a csigákat. Ennek a receptjét IDE KATTINTVA megtaláljátok. Nagyon gyorsan elkészíthető, és tökéletes reggeli vagy tízórai lehet belőle. Én most egy nagy adag salátával ettem. A salátát így készítettem: Recept ITT! Az alaptészta receptje Szafi oldaláról származik. Itt megtaláljátok. Hozzávalók a tésztához ( 6 darab csiga lesz belőle)… Tovább »

Gluténmentes epres-túrós palacsinta lepény

Az ételek elkészítése során elég sokat kísérletezem, főleg hétvégén. Így nálam is előfordul, hogy nem minden úgy sikerül ahogy én terveztem. Ilyenkor vagy újratervezés vagy rosszabb esetben újrakezdés jön. Ebben az esetben az első eset történt. Palacsinta toronynak indult, de nem lett elég nagy, és nem lett szép a formája. Párat már kisütöttem, mikor rájöttem,… Tovább »

Tilápia párolt brokkolival

Mit ehetek vacsorára?- kérdezik sokszor tőlem. Például ez az étel tökéletes vacsora lehet, ezért írom le, hogy készítettem pontosan, nem azért mert annyira sok kreativitást igényel az elkészítése. Nekem ez most ebéd , vagy inkább 3. étkezés volt, és kevés volt az időm, de max 20 perc elkészíteni. A hozzávalókat a Fittmarket Shopban szerzem be!… Tovább »

Sült csirkecomb vele sült zöldségekkel

A hétvégén egy egyszerű, gyors, könnyű ebédre vágytam. Ez a főétel körülbelül 15 perc előkészületet vesz el a hétvégénkből. A zöldségekhez kipróbáltam a Ataisz zöldfűszersó fűszer keverékét, ami nagyon jól illet a zöldség köretemhez. A hozzávalókat az Ataisz webáruházból szereztem be: Hozzávalók 6 adaghoz: 900 g felső csirkecomb (6 darab) 4 darab sárgarépa 2 petrezselyem… Tovább »

Szafi Reform palacsinta gluténmentes szénhidrát csökkentett lisztkeverékből

A palacsintáról a közösségi oldalaimon már rengeteg képet láthattatok, mert egyszerűen isteni finom. A palacsintákat a hátoldalon található recept alapján készítettem, annyi különbséggel, hogy kicsit több vizet adagoltam hozzá folyamatosan, így az 5 darab helyett nekem 7-8 darab jött ki. A receptet a a zacskó hátoldalán vagy Szafi oldalán is megtaláljátok IDE kattintva. A töltelék… Tovább »

Szafi Fitt paleo, alacsony szénhidrát tartalmú kenyér

Mostanában ez az egyik kedvenc kenyér, zsemle receptem.  Amit először még a húsvéti reggelihez készítettem. Az eredeti receptért KATT ide! Most zsemlék készültek belőle, amihez kenyér magkeveréket használtam a tetejére és a tésztába, illetve a tésztába apróra vágott szárított paradicsomot is tettem!   Hozzávalók: 80 g Szafi Fitt szénhidrát csökkentő lisztkeverék  15 g Szafi Fitt… Tovább »

Csirke brassói petrezselyem gyökérrel

Anyukám finom brassóija krumplival, jó zsírosan.. az egyik kedvencem volt. Azonban most a brassói csirkemellből készült, és burgonya helyett, petrezselyem gyökérrel. Nem hasonlít az eredetire, de nagyon finom. Hozzávalók 2 adaghoz: 300 g csirkemell fél vöröshagyma himalája só színesbors majoranna 1 teáskanál pirospaprika egy nagy petrezselyem gyökér rozmaring, kakukkfű, oregánó, bazsalikom, só, bors, szerecsendió  kevés… Tovább »

Kókusztejszínes laskagomba szélesmetélttel

Hozzávalók 3 adaghoz: 250 g laskagomba 50 ml cocomas (kókusztejszín) 50 ml víz himalájai só fokhagymapor tárkony 150 g quinoa széles metélt ( szárazon ennyi) sörélesztő pehely vagy parmezán sajt a tetejére Elkészítés: A tésztát a csomagoláson levő leírás szerint sós vízben megfőzzük, majd leszűrjük, és félre tesszük. A gombát egy edénybe tesszük, felöntjük a… Tovább »

Paleo cheddar sajtos pizzás kiflik

A kiflik egy kenyér recept alapján készültek, amit el is készítettem még a húsvéti asztalra. A kenyér recept Szafi oldalán megtalálható, ITT. Most kifliket készítettem belőle, amit feldobtam egy kis paradicsom pürével és cheddar sajttal. Magában is nagyon finom, de olyan nagyra nőttek a sütőben, hogy szendvicsként is megállják a helyüket. Hozzávalók 12 darab kiflihez:… Tovább »

Paleo ferdinánd tekercs

A Paleolit Éléskamra keltes élmény lisztkeverékből már több ételt is készítettem. Ezeket IDE kattintva megtaláljátok! Most egy klasszikus reggeli, Ferdinánd tekercs készült. Ebben a receptben, kísérleteztem kicsit a tésztával, hogy kalória szegényebb legyen, így került bele a cukkinipüré. Én gyakran alkalmazom ezt, és a cukkinit egyáltalán nem érezni rajta, a tészta pedig könnyű és finom… Tovább »

Sárgaborsólisztes lepény reggelire

Szeretek új dolgokat beiktatni az étrendbe, új dolgokat kipróbálni. Így történt, hogy rendeltem sárgaborsó lisztet az Ataisz webáruházból. Az előző cikkemben már olvashattatok arról, miért is érdemes beiktatni a sárgaborsót, vagy a sárgaborsó lisztet beiktatni az étrendetekbe! A cikket ITT elolvashatjátok! A sárgaborsó lisztet az Ataisz webáruházból szereztem be:   Hozzávalók 3 lepényhez: 25 g sárgaborsóliszt… Tovább »

Tejszínes csirkés laskagombás quinoa tészta

Imádom a gombát, de eddig mindig csak csiperke gombával dolgoztam. Most a boltban szembe jött velem, akciós is volt, így úgy gondoltam, itt az ideje kipróbálni. Ha Te is szereted a gombát, itt az ideje a csiperke mellé beiktatni, mert valami isteni! Hozzávalók 4 kis adaghoz: 440 g csirkemell 200 g laskagomba 1 teáskanál dijoni… Tovább »

Húsvéti paleo gluténmentes túrós epres muffin pite

Egy sós és egy édes reggelit készítettem most a Paleo Éléskamra keltes élmény lisztkeverékéből. A sós fonatok receptjét IDE kattintva találjátok, az édes eperlekváros rózsa receptet IDE kattintva találjátok! Most húsvét alkalmából túrós epres muffin pitéket készítettem a lisztből, húsvéti motívumokkal díszítve, hiszen a lisztből remek desszert is készülhet. nem csak reggeli péksütemény.   Hozzávalók a… Tovább »

Eperlekváros muffin rózsák

Múltkor a Paleolit Éléskamra keltes élmény lisztjéből sós sütemény készült, ami akár a húsvéti asztalra is tökéletes, vagy egy egyszerű tavaszi hétvégi reggelire. A paleo tavaszi sós kelt fonatok receptjét IDE kattintva megtaláljátok. Most szintén tavaszi, de édes reggeli készült a lisztből. Igazi házi mentes eperlekvárral, amit Anyukám készít nekem minden évben szorgalmasan a kertben termett… Tovább »

Medvehagymás sajtkrémes gluténmentes kiflik

A recept Szafi perec receptje, amiből én sós mázas kifliket készítettem korábban. Ennek a receptjét IDE kattintva megtaláljátok. Most az évszaknak megfelelően egy kis medvehagymával dobtam fel, és sajtkrémet kentem közé. Isteni reggeli lett belőle egy nagy adag salátával és tojással. Hozzávalók 8 darabhoz: 40 g Szafi Fitt nyújtható sós lisztkeverék 40 g Szafi Fitt… Tovább »

Paleo tavaszi sós kelt fonatok

Az a megtiszteltetés ért, hogy tesztelhetem a a Paleolit Éléskamra Keltes Élmény lisztkeveréket. Aki régóta követi a blogom, az tudja,hogy ez nem egy paleo gasztroblog, azonban rengeteg olyan recept található, ami beilleszthető paleo étrendbe. A liszt kellemes csalódás volt, a reggeli isteni finom volt, könnyű elkészíteni, nem igényel semmi extra hozzávalót, jól kezelhető, nyújtható, formázható… Tovább »

Gluténmentes Túró rudi palacsinta

Újabb palacsinta, amit most a túró rudi ihletett. Kívül csokoládés, belül túrós, egy kis gyümölccsel, és ténylegesen túró rudival díszítve. Hozzávalók 2 adaghoz: 30 g zabliszt (gluténérzékenyek használjanak gluténmentes zabpelyhet) 20 g kókuszliszt 20 g Biotech Usa Iso Whey Zero fehérjepor ( én cookies and cream ízűt használtam) 1 egész tojás 200 ml kókusztej csipet só 2… Tovább »

Gluténmentes, diétás sajtos túrós pogácsa

Néha előfordul sajnos, hogy bizonyos alapanyagot felhalmozok. Most is így jártam a túróval, mivel akciós volt a kedvenc túróm, gyorsan vettem belőle jó pár dobozzal, aztán mikor pakoltam hűtőbe kiderült, hogy otthon is van bőven belőle. A túró nem fogyott, így körülbelül 9 doboz túrót kellett 3 nap alatt hasznosítanom. Ennek egyik módja ez a… Tovább »

Light paleo marha húspogácsás hamburger édesburgonyával

Ezt a hamburgert már többször elkészítettem. Az eredeti recept Szafi oldalán található. Készült már lazaccal is, fishburger, illetve pulykafasírttal is. Most sovány marhahús pogácsákat készítettem, aminek alacsony a zsírtartalma, így tökéletesen beilleszthető a diétába. A hambikhoz cukormentes ketchup, lollo zöld saláta, sütőben sült édesburgonya, és bébirépa került.  A hozzávalókat a Fittmarket Shopban szerzem be! Hamburger… Tovább »

Szafi Fitt lángos

A lángos az az étel amiről nagyon nehezen mondtam le. Hála Szafinak most már bármikor ehetem, amikor megkívánom, egyszerűen isteni, és ez legalább nem tocsog a zsírban, mint amiket a vízparton kapni. És elképesztő mennyire laktat. Az eredeti recept Szafi oldalán található. Hozzávalók: – 6 g Szafi Fitt kókuszliszt – 40 g Szafi Fitt CH… Tovább »

Szafi Fitt gluténmentes light paleo fánkok

Én is beálltam a sorba, és kipróbáltam Szafi light paleo fánk porát, amelynek a receptje Szafi oldalán megtalálható. Most olajban sütöttem, így számolni kell azzal a zsírral, amit sütés közben felvesz. (lentebb megtaláljátok), azonban még így is tökéletesen beilleszthető az étrendbe. Bár készítettem már édesburgonyából, és sütőtökből is fánkot, ami szerintem jobb mint a hagyományos…. Tovább »

Paleo kakaós csiga

Tökéletes reggeli a szerdai munkaszüneti napon. Pihenés, kakaó, reggeli mese… ez társult ezekhez a finom csigákhoz. Ami paleo, gluténmentes, szénhidrát szegény diétába is beilleszthető. Az eredeti recept Szafi oldalán megtalálható. Hozzávalók 7 darab mini csigához: ( 1 adag) 30 g Szafi Fitt -CH szénhidrát-csökkentő lisztkeverék  15 g Szafi Fitt eritrit  csipet só 1 g szódabikarbóna 20 g… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!