Fittdiéta

Protein fagyi kánikula ellen

A nyár egyik alapvető kelléke a fagyi. Amit nem is hagyok ki, ennyi bűnözés kell. 🙂 Szerencsére nekem az igazi, legfinomabb fagyihoz utaznom kell, így nem bűnözök minden nap. De újabban szinte minden nap csinálok magamnak egy kis hűsítő finomságot. Kevés hozzávalóból, nagyon gyorsan elkészíthető, és magas a fehérjetartalma, cukormentes, ellenben a nem diétás társával…. Tovább »

Vaníliás Chia pudingos epres pohárkrém

A hozzávalókat az Ataisz webáruházból szereztem be:     Hozzávalók 1 adaghoz: Chia réteghez: 15 g chia mag ( chia magot az Ataisz webáruházból szereztem be) 100 ml vaníliás mandulatej 1 evőkanál vaníliás eritrit Eper fagyi réteghez: 200 g fagyasztott eper Vanília puding réteghez 5 g vaníliás fehérjepor ( én Biotech Usa IsoWhey Zero-t használtam)… Tovább »

Tejszínes brokkolis gombás csirkemell barnarizzsel

Ha Unalmas a natúr csirkemell, akkor dobjuk fel egy kicsit. Kezdő háziasszonyok/ urak is könnyedén el tudják készíteni. Nem kell hozzá sok hozzávaló, és 20 percnél többet nem kell a konyhában tölteni. Ráadásul egyből meg van az egész családnak az étel, vagy ha valaki egymagára főz, mint én, akkor négy adag főétel kijön belőle, de… Tovább »

Garnéla rák fokhagymás spenót ágyon édesburgonyával

Már szerintem legalább két hónapja tervezem, hogy veszek rákot, és készítek belőle valamit. Kicsit komolyabb terveim voltak vele, de már nagyon éhes voltam, így valami gyorsan összedobható ebédet szerettem volna. A két kedvenc egészséges alapanyagomat párosítottam hozzá, édesburgonyát és spenótot. Hozzávalók 2 adaghoz: 225 g gyorsfagyasztott garnéla rák ( Lidl-ben vettem) himalájai só citrom paleo… Tovább »

Paleo és gluténmentes french toast reggelire

Már hetek óta kigondoltam, hogy elfogom készíteni ezt a francia bundás kenyeret. Készítettem is kenyeret, a cukkinis zsemle receptem alapján. Azonban tettem bele kenyérfűszert, így valahogy nem tudtam elképzelni édesen. Ekkor találtam Anita kókuszos kalács receptjét , aki szintén úgy gondolta, hogy ebből a francia bundás kenyeret kell készíteni. Én kicsit módosítottam a recepten, így egy… Tovább »

Apu féle tejszínes pulyka diétásan

Régebben Apukámtól mindig ezt az ételt kértem, hogy készítse el nekem. Akkor még nem érdekelt, hogy készíti, csak meg akartam enni az egészet, mert imádtam! Most viszont, végre sort kerítettem rá, és elkészítettem. Felhívtam, és ő lelkesen ecsetelte, hogyan szokta készíteni. Persze a fűszerezés szokásához híven ” gondolomnyi” jelzőt kapta, így valamennyire eltértünk, ezáltal kicsit… Tovább »

Sütőtökös protein puding

Sütőtökkel rengeteg receptet találtok ITT! Nem tudom ki hogy van vele, de sokszor én már nagyon unom egyszerűen vízzel meginni az edzés utáni fehérje turmixomat. Persze tisztában vagyok vele, hogy a felszívódása úgy a legjobb. Azonban sokszor inkább feldobom kicsit, és egy rendes edzés utáni ételt kreálok belőle. Mint ezt a szezonnak megfelelő sütőtökös protein pudingot,… Tovább »

Cukkinis csokis-mogyorós protein puding

Új mániám lett a cukkini süteménybe, pohárkrémbe. Egész nyáron próbálkoztam megbarátkozni a cukkinivel. Próbáltam már grillezve, sütőben sütve, töltve, nyersen stb. Egyszerűen nem ízlett, pedig egyébként egy szuper zöldség. De végre megvan a megoldás! Cukkini édesen! Már több verzió is készült, úgyhogy lesz még recept bőven! A lehetőségek tárháza végtelen. A mogyorós fehérjepor helyett használhatunk… Tovább »

Nyárbúcsúztató mini palacsinta

Annyi palacsinta recept van már a blogon, hogy felsorolni felesleges lenne. Ennek ellenére, mindig újabb és újabb tésztával kísérletezek. Így vagy a tészta vagy a töltelék szinte mindig újdonság. Jelen esetben mindkettő. Eldöntöttem, hogy a következő palacsinta sütés alkalmával kakaós palacsinta tésztát fogok készíteni. Nos, majdnem így lett, karobpor került a tésztába, és amerikai mini… Tovább »

Kinder Pingui szelet

A hétvégén vendégek jöttek hozzám, ebből az alkalomból készült ez a süti. Azt gondolom nem lehet vele mellé nyúlni, a kakaós, csokis, tejszín krémes sütit mindenki szereti. A Dia wellness lisztnek köszönhetően pedig senki nem fogja rajta érezni, hogy nem egy kalória bomba sütit eszik. 🙂 Az eredeti recept több helyen is megtalálható. ITT vagy… Tovább »

Paleo tejbegríz paleo csokipudinggal

Paleo tejbegríz ( 1 adag) Hozzávalók:  –3,5 dl hígított kókusztej ( kókusztej+ víz ) – 10 g Szafi Fitt zsírtalanított kókuszliszt (Szafi Fitt kókuszliszt ITT!) – 3 g Szafi Fitt konjakliszt (konjak liszt ITT!) – 1 ek eritrit ( vagy ízlés szerint) Elkészítés: Egy lábasba elkeverjük a száraz hozzávalókat, majd tűzre tesszük és folyamatos kevergetés mellett hozzáadjuk… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!