Fittdiéta

Édes Palacsintázós reggelek diéta alatt- Cukkini palacsinta

A cukkini mint köret nem a kedvencem, viszont így pürésítve már nagyon sok receptemben találkozhattatok vele. Kiváló süteménybe, zabkásába, reggeli gyümölcsös turmixolt tálba. Íme a legújabb, amikor palacsintákat készítettem belőle. Diétába is beilleszthető, a nagyja szénhidrátot a tetején található gyümölcsök adták ki. Hozzávalók 1 adaghoz: 100 g cukkinipüré 15 g fehérjepor ( Biotech Iso Whey… Tovább »

Szénhidrát csökkentett, cukormentes zserbó csiga

Ezzel a tésztával készült már túrós papucs, és meggyes batyu is. Itt pedig a legújabb a zserbó csiga. Imádom a zserbót készüljön bármilyen formában is. Így találhattok rengeteg zserbó receptet, paleo zserbó szeletet, zserbó muffint, vagy akár zserbó palacsintát is. A baracklekvár saját készítésű házi lekvár, ami az eperlekvár és a meggylekvár mintájára készült. Hozzávalók… Tovább »

Kakaós proteines bögrés süti reggelire

Ha hétvége akkor szeretek kísérletezni a reggelivel. Most teljesen döntésképtelen voltam, hogy mit egyek, ami viszonylag gyorsan megvan, mert nem volt sok időm, de mégis valami olyan, ami eddig nem készült. Íme a bögrés sütemény, ami gluténmentes, szénhidrát csökkentett, magas fehérje tartalom, és 5 perc alatt kész! Hozzávalók a bögrés sütihez: 10 g zabpehely (… Tovább »

Gluténmentes paleo briós reggelire

2016. tavasza óta gyakorlatilag az első hétvége amikor igazából semmi dolgom. Nem kell tanulni, iskolába menni, dolgozni, azt csinálok amit akarok! Fekhetek egész nap az ágyban, ha ahhoz van kedvem! Nyilván ez nem az én stílusom, de egy kényelmes, mese nézős reggel volt a mai nap ezzel a finom reggelivel! Briós receptem már van a… Tovább »

Gluténmentes diétás gőzgombóc

A receptet már nagyon rég elmentettem, mondván, hogy majd valamikor elkészítem. Valamiért mindig csak halogattam, ma már nem értem miért. Nagyon gyorsan kész, laktató, jól variálható. Az eredeti recept Szafi oldalán található, amit én módosítottam kicsit. Hozzávalók: 25 g Szafi Fitt süteményliszt 10 g Szafi Fitt CH csökkentő liszt 1 tojás 60 g tojásfehérjelé 100… Tovább »

Zserbó szelet szénhidrát csökkentetten

Nálunk nincs karácsony zserbó nélkül, amióta az eszemet tudom. Mindenki más féle süteményt szeret a családban, de a zserbó közös! Most, az ünnepek közeledtével készítettem is egy jó nagy adagot, szénhidrát csökkentetten, cukormentesen, saját készítésű cukormentes lekvárral. Aki pedig paleo diétát követ, vagy gluténérzékeny annak ajánlanám a tavaly készítettet paleo zserbó receptem, KATTINTSATOK IDE! Hozzávalók:… Tovább »

Paleo Sacher muffin az ünnepekre

A süti még nyáron, Apukám szülinapjára készült, mikor megkezdődött a két hetes konyha felújítás, így nem lettek túl fotogének, de az íze… Apukám nem rajong ezért az életmódért, de ezt még Ő is nagyon elismerően dicsérte. Karácsonyra is tökéletes desszert lehet. A sacher tortát annyira nem szerettem, viszont fagyiban pár éve az egyik kedvencem lett… Tovább »

Meggylekváros diétás bukta gömbök

Karácsony reggelén, mikor minden egy kicsit lelassul,  egy ilyen reggeli finomsággal meglepni a szeretteinket? A dió, és a mogyoró ízétől igazi karácsonyi hangulatot idéz, a házi, cukormentes savanykás meggylekvár pedig szerintem nagyon különlegessé teszi az édes tésztát. Hozzávalók 11 buktagömbhöz: 300 g Dia wellness CH mínusz liszt (  a Zero-6 liszt, a sütőliszt is jó hozzá,… Tovább »

Egy tészta Négy íz- Karácsony reggelek diétás csigákkal

Nincs is jobb annál mikor karácsony reggelén, frissen karácsonyi ízvilágú édes péksütemény illatok szivárognak ki a konyhából. Persze, ha a készülő hurka kolbász nem nyomja el… Ahogy többször írtam a cukkini ne riasszon el senkit nem érezni benne. Gyors, finom, és alakbarát 🙂  Az alaptészta receptje Szafi oldaláról származik. Itt megtaláljátok. Hozzávalók a tésztához (… Tovább »

Isler karácsonyra diétásan

Klasszikus sütemény amit mostantól diétásabb kivitelben is élvezhetünk. Persze a dió az dió, aminek alapból magas a kalória értéke, a zsír tartalma miatt, de azt gondolom a cukrász islerhez képest, aminek sose számoltam ki a kalóriáját, de valószínű hogy sokkal több, mint ennek. A különbséget pedig eddig egy egészséges életmódot nem követő rokon, barát nem… Tovább »

Karácsonyi hókifli két féle töltelékkel

A hókifli is egy olyan karácsonyi sütemény, amely nem hiányozhat a karácsonyi asztalról. Bár nálunk nem minden karácsonykor van, szóval nem olyan mint a zserbó, ami egy karácsonyunkról sem hiányozhat. De azt hiszem ez most megváltozik. A recept élesztős, ettől igazán puha, könnyű a tészta, egyszerűen isteni! A töltelék nálam most rumos gesztenyés, és diós… Tovább »

Diétás Rákóczi túrós palacsinta

Szerda reggel, munkanap. Kicsit elaludva, de még így is időben, mert korán kelő vagyok a zuhany alatt kipattant az agyamból, hogy Rákóczi túrós palacsintát fogok csinálni. Biztos a zserbó palacsinta tornyom adta az ötletet, vagy ezt teszi Velem a mostanában elég gyakori 4-5 órás alvás miatti fáradtság, de muszáj volt megcsinálni, nem várhatott. Munkanap ide… Tovább »

Zserbós protein palacsinta torony

Imádom a zserbót, minden formában. Készült már paleo zserbó is, zserbó palacsinta és zserbó muffin is. És most a proteines amerikai zserbó palacsinta. A zserbó nekem a Karácsony elmaradhatatlan kelléke. Így ezzel a zserbós reggelivel szeretném megnyitni a karácsonyi előkészületeket! Így a mai naptól folyamatosa hozom a karácsonyi recepteket! A palacsinta tészta receptért pedig köszönet… Tovább »

Paleo túró (totu) fánk

Végre nemsokára teljesen kész az új álomkonyhám! 🙂 A legfontosabb, hogy a sütő és a főzőlap már a helyén, és üzemképes. A liszteket, edényeket sem a hálóban tárolom már, így eljött az ideje, hogy egy ilyen klassz és gyors reggelivel kezdjem a dolgos szerda reggelt. Így munka előtt elkészítettem ezeket, az akár paleo diétába is… Tovább »

Rákóczi túrós diétásan

Most készítettem először Rákóczi túróst, de annak se tudom az idejét mikor ettem utoljára. Valahogy mindig kimaradt. A húsvétot szülőknél töltöttem, így gondoltam itt az ideje elkészíteni. Féltem tőle, mivel nagyon könnyű ezt a sütit elrontani.  A recept Lajos Mari receptje alapján készült, és Moha Konyha oldalán találtam, meg, hogy hogyan kell villany sütőben tökéletesre… Tovább »

Paszternák morzsás lekváros nudli

Paszternákból már több olyan receptet készítettem, amit hagyományos burgonyából készülne. Ilyen volt például a  paszternák pogácsa, krumplis pogácsa helyett. Most pedig nudli készült belőle, morzsával, cukormentes lekvárral. Hozzávalók 1 adaghoz: – 100 g paszternák – 25 g kókuszliszt – 2 g útifűmaghéj – 25 g Szafi fitt süteményliszt – 15 g zabkorpa – 15 g eritrit… Tovább »

Baracklekváros diós koszorú kalács

Az idei első húsvét váró receptem ez a diós lekváros kalács koszorú. Ami egyébként a zserbós süti mániámba is beleillik 🙂 Volt itt már zserbó muffin, zserbó palacsinta is.  Hozzávalók a tésztához:– 25 dkg Dia wellness liszt ( CH mínusz lisztkeverék és sütőlisztet használtam felesben) ( Dia-Wellness liszt ITT)– 1/2 tasak szárított élesztő ( élesztő ITT)– 1,5 dl cukormentes… Tovább »

Zserbó palacsinta

A zserbót imádom, és nem csak klasszikus formában. Így próbálom minél több süteménybe átültetni a zserbó ízvilágot. Így a zserbó muffin után, itt a zserbó palacsinta is. És ígérem a sor ezzel még nem zárult le 😉 Ugyanezzel a palacsinta tésztával találtok pudingos sült banános palacsintát is a blogon. Hozzávalók: – 15 dkg zabliszt –… Tovább »

Bulgurkoch avagy rizsfelfújt újragondolva

Hozzávalók: – 140 g bulgur – 1 dl víz – 3 dl cukormentes mandulatej – 50 g eritrit – 1 cs. xilites vaníliás cukor – vanília aroma – reszelt citromhéj – 3 kis méretű tojás – 1 csipet só – 1 teskanál zabliszt ( vagy dia-wellness liszt, gluténmentes liszt) – 25 g vaj Elkészítés: A… Tovább »

Batáta avagy édesburgonya fánk

Itt a farsang, itt a fánk szezon. Ne féljünk valami újat is kipróbálni, az egyik legfinomabb fánk, amit valaha kóstoltam. Elkészíthetitek sütőtökkel is, isteni finom úgy is. Receptet IDE kattintva találjátok! Hozzávalók: 300 g édesburgonya ( főzve) 300 g Dia Wellness szénhidrát csökkentett liszt ( Dia-Wellness liszt ITT) 1 tojás 30 g eritrit (eritrit ITT) 20 g… Tovább »

Fánk sütőben sütve

Hozzávalók: – 25 dkg Dia- Wellness liszt – 2 dkg élesztő – 2 dl tej – 4 dkg eritrit – 3 dkg kókuszolaj – csipet só – 2 tojássárgája – xilites sárgabaraclekvár – porrá őrölt eritrit Elkészítés: Az élesztőt 1 dl langyos mandulatejben egy kevés eritrittel felfuttatjuk. A többi hozzávalót elkeverjük és hozzáöntjük a felfuttatott… Tovább »

Diétás gofri

Hozzávalók: – 80 g Szafi Fitt süteményliszt – 45 g Zabliszt – 3 tojás – 1,5 dl víz – 1 evőkanál zsírszegény kakaópor ( opcionális) Elkészítés: A hozzávalókat összekeverjük, és a kókuszzsírral kikent gofrisütőbe kanalazzuk a felét. A maradék tésztába belekevertem a kakaóport. Majd készre sütjük. Nekem ebből a mennyiségből 4 db gofri lett.... Tovább »

Diétás Szaloncukor több ízben 2.

1. Mákos aszalt meggyes szaloncukor: ( 20-25 darabhoz) Hozzávalók: – 20 dkg darált mandula – 10 dkg darált mák – 10 dkg aszalt meggy / vörösáfonya – 20 dkg porrá őrölt eritrit – 5 dkg cukormentes étcsoki ( a bevonáshoz kell) – 2 evőkanál kókuszzsír ( a bevonáshoz kell) Elkészítés:  A darált mandulát keverjük el… Tovább »

Paleo zserbó

Hozzávalók a tésztához: – 240 g Szafi Fitt nyújtható édes kelt tészta helyettesítő lisztkeverék (kelt tészta helyettesítő liszt ITT!) -60 g Szafi Fitt kókuszolaj (kókuszolaj ITT!) ( legyen meleg) – 6 db tojás ( legyen szoba hőmérsékletű) – 1 vanília rúd kikapart belseje – 1 teáskanál eritrit – 1 tk. reszelt citromhéj  Elkészítés:   Az alapanyagokat gyúrjuk össze, majd… Tovább »

Zablisztes zserbó muffin

Hozzávalók 12 darab muffinhoz: – 15 dkg kókuszolaj ( kókuszolaj ITT)– 10 dkg eritrit (eritrit ITT)– 1 evőkanál vaníliás eritrit (eritrit ITT)– 2 db tojás– 15 dkg zabliszt (zabpehelyliszt ITT)– 1 csomag sütőpor (foszfátmentes sütőpor ITT)– 15 dkg darált dió– 1 dl cukormentes mandulatej (mandulatej ITT)– 3 evőkanál cukormentes házi sárgabaracklekvár  ( recept ITT) vagy ( cukormentes lekvár ITT)– 12 teáskanál cukormentes… Tovább »

Paleo túrós batyu vagy lekvárosbukta

Hozzávalók a tésztához ( 4 db) – 125 g Szafi Fitt Kelt tészta helyettesítő nyújtható ÉDES liszt /magliszt-mentes/ (nyújtható édes lisztkeverék ITT!)   – 40 g Szafi Fitt kókuszolaj (kókuszolaj ITT!)   – 2 tojásfehérje (M-es)   – 75 g langyos víz   Eredeti recept: http://www.ehezesmentes-karcsusag-szafival-blog.hu/2015/11/szafi-fitt-dietas-turos-batyu-es.html   Hozzávalók a túrókrémhez:   – 300 g túró   – ízlés… Tovább »

Morzsa pite diós töltelékkel

Hozzávalók tésztához: – 300 g Szafi Fitt paleo süteményliszt – 65 g kókuszolaj – 1,7 dl víz Hozzávalók töltelékhez: – 2 tojásfehérje – 8 dkg por eritrit – 3 púpos evőkanál xilites sárgabaracklekvár – 15 dkg darált dió Tészta eredeti receptje itt: http://www.ehezesmentes-karcsusag-szafival-blog.hu/2015/09/vegan-es-paleo-dietas-almaspite-recept.html Elkészítés: A tészta hozzávalóit összegyúrjuk, 2/3-át egy közepes méretű tepsi aljára simítjuk, erre… Tovább »

Mandulás lekváros linzer

A linzer szerintem az egyik legjobb apró süti, mert mindenki szereti, és fém dobozban sokáig eláll. Ráadásul sok féle képen elkészíthető. Bátran próbáljátok ki más gyümölcslekvárral is! Hozzávalók (20 darabhoz): – 100 g darált mandula – 50 g zabliszt ( zabpehelyliszt ITT) – 50 g Dia- wellness sütőliszt ( Dia-Wellness liszt ITT) – 1 kávéskanál… Tovább »

Diétás lekváros bukta gömbök

Hozzávalók: – 2,5 dl langyos mandulatej – 20 dkg élesztő ( ennek megfelelő mennyiségű porélesztőt használtam, 1 zacskó) – 4 dkg eritrit – 25 dkg Dia-wellness sütőliszt – 25 dkg Dia Wellness zero6 liszt – csipet só – 2 tojás – 10 dkg kókuszolaj – xilites sárgabaracklekvár – darált dió – kókuszolaj hempergetéshez Elkészítés: A… Tovább »

Diós kosárka diétásan

Imádom a diós, imádom a lekváros süteményeket. Igazi, örök klasszikus sütemény, ami így elkészítve egy kicsit alakbarát verzió, a hagyományoshoz képest. A recept sajnos még kezdő koromban került fel, így nem tudom, hogy ebből hány darab lesz. Ha legközelebb elkészítem, akkor módosítok rajta! Addig is készítsétek el, mert nálam a zserbóval vetekszik ez a sütemény…. Tovább »

Paleo Piskótatekercs

Hozzávalók: -120 g Szafi fitt süteményliszt – 4 tojás – 1 dl víz Elkészítés: Válasszunk külön 4 M-es tojást. A sárgáját adjuk a Szafi Fitt paleo süteményliszthez, a fehérjét pedig verjük fel habbá. Ezután a lisztet, a tojássárgáját és a vizet dolgozzuk sűrű krémmé robotgéppel.Végül óvatosan keverjük hozzá a felvert tojások habját. Öntsük ki sütőpapírral bélelt tepsibe,… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!