Fittdiéta

Töltött paprika diétásan

Imádom nyáron a töltött paprikát, mégpedig pont úgy, ahogy anyukám készíti. Így elkértem tőle a receptet, kicsit módosítottam rajta. A zsíros hús helyett pulyka darált hússal készítettem, illetve rántás helyett nyílgyökérlisztet használtam a sűrítésre utólag. Semmit nem von le az íz értékéből, viszont sokkal kalória szegényebb, és kevesebb zsírt tartalmaz. Tálalhatjuk tejföllel, ( én most… Tovább »

Vaníliakrémes epres pisztáciás pite torta

Anyák napja alkalmából én ezzel a süteménnyel lepem meg Édesanyámat. Remélem tartja a jó szokását, miszerint havonta kb. egyszer ül le a facebook elé, és én előbb hazaérek ezzel a finomsággal, mint a sütemény híre. Azért a sütihez hozzátartozik, hogy aki diétázik csak mértékkel fogyassza, mivel a vanília krémnek, mascarponenak köszönhetően a zsírtartalma elég magas,… Tovább »

Rétes pite

Vettem teljes kiőrlésű réteslapot, és kitaláltam, hogy Juditka konyhája receptjét fogom elkészíteni, kicsit átalakítva. Azonban hála egy fogorvosi műtétnek, nem ehetek tejterméket pár napig, de a sütihez ragaszkodtam. Így túró helyett totuból készítettem, így teljesen laktózmentes lett a rétes. Hozzávalók: – 200 g Tante Fanny teljes kiőrlésű réteslap – 500 g Totu túró – reszelt… Tovább »

Habos epres szelet

Itt az eperszezon, és most egy könnyű habos epres szelet készült belőle. Az eredeti receptet Juditka konyhája oldalon találtam, ezt alakítottam át. 15 szelet lett ebből a mennyiségből. Hozzávalók a tésztához: – 300 g Dia wellness CH mínusz lisztkeverék – 100 g eritrit – 150 g teavaj – 1,5 csomag sütőpor – 1 tojássárgája –… Tovább »

Csirkemell tejszínes póréhagymával

Hozzávalók: – 500 g csirkemell – 3 szál póréhagyma – 200 ml cocomas – 2 evőkanál nyílgyökérliszt – 3 szál snidling – 1 ek. mustár – só, bors, fokhagyma granulátum – olívaolaj vagy kókuszzsír – 15 dkg light tolle trappista Elkészítés: A csirkemellet megmossuk, majd szárazra töröljük, és kiklopfoljuk. Kevés olívaolajon, serpenyőben mindkét oldalát megsütjük…. Tovább »

Csirkemáj Sztroganov módra

Hozzávalók: – 50 dkg csirkemáj – egy fej vöröshagyma – olívaolaj – só bors oregano – 10 db kisebb csemege uborka – 1 üveg szeletelt gomba – szárított petrezselyem – 150 ml kókusztejszín – 1 evőkanál nyílgyökérliszt – 2 evőkanál dijoni mustár Elkészítés: Az apróra vágott vöröshagymát olívaolajon megdinszteljük, majd a kisebb darabokra vágott májat… Tovább »

Parmezános borsófőzelék

Hozzávalók: – 200 g friss borsó ( vagy gyorsfagyasztott) – 50 g parmezánsajt – só – 1 kis fej vöröshagyma – 1 gerezd fokhagyma – bors – 2 evőkanál nyílgyökérliszt ( vagy étkezési keményítő, aki fogyaszt) Elkészítés: A borsót forrásban lévő sós vízben 5 perc alatt megfőzzük majd leszűrjük. Egy magas falu edényben a vöröshagymát… Tovább »

Tejszínes meggyleves habgaluskával

Hozzávalók: – 250 g meggy – 185 g cocomas – 1 evőkanál nyílgyökérliszt – ízlés szerint eritrit – 6 db szegfűszeg – fahéj ízlés szerint – fél citrom – 2 db tojásfehérje – 5 dkg eritrit – csipet só Elkészítés: A meggyet vízzel felengedjük, és feltesszük főni, ízesítjük cukorral, fahéjjal, szegfűszeggel. Ha felforrt a levet… Tovább »

Fehérjedús zablisztes tortilla

Hozzávalók a tortilla laphoz: ( 3 darabhoz) – 1 tojás – 140 g zabpehelyliszt – 20 g nyílgyökérliszt – 2,5 dl víz – 1 tk só Hozzávalók a töltelékhez: – 2 db közepes tojás – 1 dl cukormentes mandulatej – 1 ek zabliszt – szárított petrezselyem – csirkemell – só, bors, oregano, csirke fűszersó, fokhgyma… Tovább »

Házi vanília pudingos almás kehely

Hozzávalók: ( 2 db kehelyhez): – 2 alma – fahéj – 5 dl kókusztej -4 dkg eritrit – 4 dkg nyílgyökérliszt – 2 tojás sárgája – vanília örlemény, vagy vanília aroma Elkészítés: 4 dl kókusztejet, az eritrittel és a vaníla örleménnyel fel tesszük forrni. A maradék kókusztejet a nyílgyökérliszttel, és a tojássárgájával keverjük össze, és… Tovább »

Mazsolás túró muffin

Hozzávalók: ( 7db muffinhoz) – 80 g Szafi Fitt zsírtalanított kókuszliszt (ezt használtam) – 180 g zsírszegény túró ( paleo diétázóknak totu ) – 50 g Szafi Fitt Nyílgyökérliszt (ezt használtam) – 1 L-es tojás – 7 ek. eritrit  – 30 g Szafi Fitt lágy kókuszzsír (ezt használtam) – 1 dl forró vízben elkevert vanília rúd kikapart belseje vagy… Tovább »

Kacsamell édesburgonya krokettel, és meggymártással

Hozzávalók a kacsamellhez: – 4 szelet kacsamell – rozmaring – fokhagyma – só, szinesbors Hozzávalók az édesburgonya kroketthez – 2 db édesburgonya – 10 dkg reszelt parmezánsajt – só , szinesbors – 1 tojás – szerecsendió, rozmaring, kakukkfű, fokhagyma granulátum – zabliszt – zabkorpa a panírozáshoz – kókuszolaj a sütéshez Hozzávalók a meggymártáshoz: – 10… Tovább »

Paleo almás vaníliás leves

Tavaly ősszel hoztam ezt a receptet, viszont akkor még nagyon kezdetleges volt a blog. Így gondoltam, ismét előveszem, kicsit javítok a leíráson, és megosztom Veletek. Az alma az egyik kedvenc őszi gyümölcsöm, és ez a forró , fahéjas, szerecsendiós ízesítésű leves még inkább az őszi hangulatot idézi bennem. szerintem a legjobb, a paplan alatt bekuporodva… Tovább »

Palacsinta vaníliapudingos sült banánnal töltve

Hozzávalók palacsintához: – 15 dkg zabliszt – 10 dkg Szafi Fitt süteményliszt ( itt: http://www.dietas-termekek-webshop.hu ) – 1 tojás – mandulatej – víz Hozzávalók töltelékhez: ( kb 7 db palacsintához) – 3 db banán Hozzávalók Töltelékhez: – fahéj – 5 dl kókusztej -4 dkg eritrit – 4 dkg nyílgyökérliszt – 2 tojás sárgája – vanília örlemény,… Tovább »

Paleo baconos csavart

Hozzávalók – 100 g Szafi Fitt Paleo sütőliszt  -25 g útifűmaghéj – 15 g nyílgyökérliszt – 30 g kókuszolaj – 4 db tojásfehérje – 2 g só – bacon – szezámmag Elkészítés: A hozzávalókat összedolgozzuk, majd 15 percre hűtőbe tesszük.Nyújtás után derelyevágóval csíkokra vágjuk, rátesszük a szalonnát, átemeljük a tepsire és csavarjuk. Tojássárgájával lekenjük, szezámmaggal… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!