Fittdiéta

Toffifee palacsintatorony gluténmentesen

img_9341 Hozzávalók ( 8-9 mini palacsintához, 1 adag) 25 g zabliszt ( glutén érzékenyeknek gluténmentes zabliszt ) (zabpehelyliszt ITT) 15 g fehérjepor ( nekem biotech isowhey zero chocolate toffifee) 15 g kókuszliszt (kókuszliszt ITT) csipet só (himalája só ITT) 1 teáskanál sütőpor ( foszfátmentes sütőpor ITT) 1 tojás 1 dl cukormentes mandulatej ( vagy más növényi tej)… Tovább »

Csokoládés cukkinikrémmel töltött gluténmentes palacsinta

img_9253 Hozzávalók 2 adaghoz: ( 4 palacsintához) 30 g zabliszt (gluténérzékenyek használjanak gluténmentes zablisztet) 20 g kókuszliszt 20 g Biotech Iso Whey zero fehérjepor, almás pite ízesítés 1 csipet só 2 teáskanál sütőpor 1 tojás 2 dl cukormentes mandulatej ( vagy bármilyen növényi tej) kókuszolaj a sütéshez Hozzávalók a töltelékhez: (2 adaghoz) 160 g cukkinipüré 2 teáskanál zsírszegény holland… Tovább »

Mikulás napi Mézi és Csizma proteines palacsinták

img_8707 December 6-a alkalmából, kicsit ünnepivé tettem a reggeli palacsintát. Mézi és csizma alakú protein mini palacsinták készültek! Hozzávalók 1 adag: ( 4 darab nagy forma) 25 g zabliszt ( glutén érzékenyeknek gluténmentes zabliszt ) (zabpehelyliszt ITT) 15 g fehérjepor ( nekem biotech isowhey zero gingerbread, mézeskalács ízű) 15 g kókuszliszt (kókuszliszt ITT) csipet só (himalája só… Tovább »

Almás pités palacsinta diétásan

img_8123-1 Mostanában az a mániám, hogy klasszikus süteményeket ültetek át palacsinta köntösbe. Így született a zserbó palacsinta, vagy a rákóczi túrós palacsinta legutóbb. Most nem mini palacsintákat csináltam, de ezzel a forró almás- fahéjas töltelékkel szerintem isteni a hűvős, téli délutánokon egy forró ital mellé, vagy a hétvégi ágyban reggelizős reggelekhez. Hozzávalók 2 adaghoz: 30 g zabliszt… Tovább »

Almás pite palacsintatorony dióval töltve, vanília öntettel

img_8067 Ha valamit nagyon megszeretek képes vagyok napokon, heteken keresztül ugyanazt enni, mindig egy kicsit változtatva rajta. Legutóbb a sütőben sült almás gofrim volt ilyen, amit számtalan verzióban elkészítettem. Most pedig Zsofka mini palacsintáival vagyok így. Készült már zserbós, rákóczi túrós ízű, most pedig diós vanília öntetes. Hozzávalók 2 palacsinta toronyhoz: 50 g zabpehelyliszt (gluténérzékenyek használjanak… Tovább »

Diétás Rákóczi túrós palacsinta

img_7977 Szerda reggel, munkanap. Kicsit elaludva, de még így is időben, mert korán kelő vagyok a zuhany alatt kipattant az agyamból, hogy Rákóczi túrós palacsintát fogok csinálni. Biztos a zserbó palacsinta tornyom adta az ötletet, vagy ezt teszi Velem a mostanában elég gyakori 4-5 órás alvás miatti fáradtság, de muszáj volt megcsinálni, nem várhatott. Munkanap ide… Tovább »

Zserbós protein palacsinta torony

img_7852 Imádom a zserbót, minden formában. Készült már paleo zserbó is, zserbó palacsinta és zserbó muffin is. És most a proteines amerikai zserbó palacsinta. A zserbó nekem a Karácsony elmaradhatatlan kelléke. Így ezzel a zserbós reggelivel szeretném megnyitni a karácsonyi előkészületeket! Így a mai naptól folyamatosa hozom a karácsonyi recepteket! A palacsinta tészta receptért pedig köszönet… Tovább »

Sütőtökös palacsinta torony

img_7752 Lassan minden készült már sütőtökből.. vagy nem? Remélem még nem unjátok, mert még rengeteg recept vár megvalósításra. Addig is itt ez a szuper ráérős reggeli palacsinta torony, ami kellemes őszi ízeket idéz, gyümölcsökkel, csokival, tejszínhabbal, mogyoróvajjal. A sütőtökös recepteket a sütőtök címke alatt találjátok! Hozzávalók egy toronyhoz: 25 g zabliszt ( glutén érzékenyeknek gluténmentes zabpehely!)… Tovább »

Paleo almás palacsintatorony

img_7092 Ez a recept nagyon hasonlít a sütőben sült almás gofrim receptjéhez. Azzal a különbséggel, hogy ez paleo, és gluténmentes lett. Most nem palacsinta sütőben sütöttem meg, hanem sütőben. Ennek oka az volt, hogy reggel 5 órakor nem volt kedvem a serpenyő felett állni, bízva, hogy nem ég le, nem szakad el. Így egy tepsit kibéleltem… Tovább »

Kelt almás palacsinta

IMG_6790 A reggelik nagy része nálam palacsintázósan telik. Ami szinte mindig más, így a palacsinta címke alatt mindenki kedvére válogathat. Most, hogy jön az ősz, és az alma szezon, egy almás kelt mini palacsintát hoztam, vaníliás öntettel, erdei gyümölcsökkel, és kókuszchipsszel a tetején. Az eredeti receptet AranyTepsi oldalán találtam. Hozzávalók 14 minipalacsintához: 100 g Dia wellness… Tovább »

Amerikai diétás palacsinta torony- 1 tészta 2 féle palacsinta

IMG_6460 Palacsinta, palacsinta, palacsinta.. rengeteg receptet találsz ITT! Vettem végre egy mini palacsinta sütőt, bár nem terveztem, hogy palacsintát reggelizek, ( mivel néha a jóból is megárt a sok) de muszáj volt kipróbálni! Így egy újabb kísérlet született. Döntésképtelen voltam, így készült sima tésztás, és kakaós mogyorós tésztás, illetve egy túrós töltelék, és egy krémtúró ízű… Tovább »

Nyárbúcsúztató mini palacsinta

Image-1 Annyi palacsinta recept van már a blogon, hogy felsorolni felesleges lenne. Ennek ellenére, mindig újabb és újabb tésztával kísérletezek. Így vagy a tészta vagy a töltelék szinte mindig újdonság. Jelen esetben mindkettő. Eldöntöttem, hogy a következő palacsinta sütés alkalmával kakaós palacsinta tésztát fogok készíteni. Nos, majdnem így lett, karobpor került a tésztába, és amerikai mini… Tovább »

Sós palacsinta diétásan tojásrántottával töltve

IMG_5742 Anyukám nálam töltötte a hétvégét, így egyértelmű volt, hogy egész nap el fogom látni finomabbnál finomabb ételekkel, ami még egészséges is! Reggelire annyi volt a kívánsága, hogy sós legyen. Így születtek meg ezek a sós palacsinták. Az eredeti recept, amiből kiindultam Szafi oldalán megtalálható! Hozzávalók 4 palacsintához: 35 g Szafi Fitt  nyújtható sós kelt tészta… Tovább »

Vanília proteines áfonyás mini palacsinta

img_5582 Múltkor már elkészítettem ezt a vanília proteines mini palacsintát, amit akkor gyümölccsel, és paleo vanília pudinggal tálaltam. Most ezt turbóztam fel egy kicsit, hogy a tésztájába bele kevertem egy kis áfonyát, és úgy sütöttem meg. A tetejét most sárgabarackkal, áfonyával, waldenfarms cukormentes csokisziruppal, és rizs tejszínhabbal díszítettem. Hozzávalók: ( 16 darab mini, kb. 6-8 cm… Tovább »

Vaníliás protein mini palacsinta

img_5295 Ismét egy palacsinta recept… mert imádom a palacsintázós reggeleket. Imádok vele kísérletezni, így megunhatatlan, mert már alapból a tészta is mindig más, hát még a töltelék része. Ezt most vaníliás fehérjével turbóztam fel, a tetejét pedig friss gyümölcsökkel, vaníliás pudinggal, tejszínhabbal díszítettem. Hozzávalók: ( 16 darab mini, kb. 6-8 cm átmérőjű palacsintához) ( 2 adaghoz)… Tovább »

Palacsinta gesztenyekrémmel, hideg meggyöntettel

img_5203 A múlt héten nagy ráérős, palacsintát reggelizős napokat tartottam. A kedvenc alaptészta receptemet már megmutattam nektek, ebből készítettem el egy nagy adagot, és a tölteléket variáltam minden nap. Ma gesztenyekrém volt a soros, egy kis hideg meggyöntettel a tetején a kánikulára való tekintettel. Hozzávalók a gesztenyemasszához: – 1 csomag ( 125 g) Maroni natúr gesztenyemassza… Tovább »

Legfinomabb palacsinta alaptészta

13627213_288517594836102_2513002875300884837_n Van itt rengeteg palacsinta recept (vanília pudingos banános, zserbópalacsinta, epres túrós palacsinta, protein palacsinta torony lényegében ugyanarra épül, Szafi Paleo süteménylisztre. De a sok kísérlet ellenére nekem eddig ez a kedvencem. Hozzávalók: ( 15-17 db palacsinta lesz belőle) – 100 g zabliszt ( gluténérzékenyek használjanak gluténmentes zablisztet) – 150 g Szafi Fitt süteményliszt – 30 g… Tovább »

Protein paleo palacsinta torony

img_2538 A legutóbbi palacsinta receptemben, az epres túrós palacsintámban, már használtam a szárított tojásfehérje port. Azonban ez már nem tartalmaz zablisztet, így jelentősen alacsonyabb lett a CH tartalma,és paleo étrendbe is beilleszthető. (ha nem túrós a töltelék.) Bár még nem jött el az igazi eperszezon, én már eszegetem , így töltelékként ismét eper és túró került ezekbe… Tovább »

Epres túrós palacsinta szénhidrát csökkentetten

img_2393 Itt az eper szezon, a túrós palacsinta pedig bármikor jöhet. 🙂 Készítettem már palacsintát, zserbó palacsintát, és vanília pudingos banán palacsintát is. Ezeknek az alaptészta receptje kicsit más volt. Itt változtattam az arányokon, illetve tettem bele tojásfehérje port, és szódabikarbónát. Így kevesebb zabliszt kellett hozzá, és ezzel alacsonyabb lett a szénhidrát benne, de az ízén… Tovább »

Zserbó palacsinta

img_1568 A zserbót imádom, és nem csak klasszikus formában. Így próbálom minél több süteménybe átültetni a zserbó ízvilágot. Így a zserbó muffin után, itt a zserbó palacsinta is. És ígérem a sor ezzel még nem zárult le 😉 Ugyanezzel a palacsinta tésztával találtok pudingos sült banános palacsintát is a blogon. Hozzávalók: – 15 dkg zabliszt –… Tovább »

Palacsinta vaníliapudingos sült banánnal töltve

image-1_3 Hozzávalók palacsintához: – 15 dkg zabliszt – 10 dkg Szafi Fitt süteményliszt ( itt: http://www.dietas-termekek-webshop.hu ) – 1 tojás – mandulatej – víz Hozzávalók töltelékhez: ( kb 7 db palacsintához) – 3 db banán Hozzávalók Töltelékhez: – fahéj – 5 dl kókusztej -4 dkg eritrit – 4 dkg nyílgyökérliszt – 2 tojás sárgája – vanília örlemény,… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!