Fittdiéta

Paleo ferdinánd tekercs

A Paleolit Éléskamra keltes élmény lisztkeverékből már több ételt is készítettem. Ezeket IDE kattintva megtaláljátok! Most egy klasszikus reggeli, Ferdinánd tekercs készült. Ebben a receptben, kísérleteztem kicsit a tésztával, hogy kalória szegényebb legyen, így került bele a cukkinipüré. Én gyakran alkalmazom ezt, és a cukkinit egyáltalán nem érezni rajta, a tészta pedig könnyű és finom… Tovább »

Sárgaborsólisztes lepény reggelire

Szeretek új dolgokat beiktatni az étrendbe, új dolgokat kipróbálni. Így történt, hogy rendeltem sárgaborsó lisztet az Ataisz webáruházból. Az előző cikkemben már olvashattatok arról, miért is érdemes beiktatni a sárgaborsót, vagy a sárgaborsó lisztet beiktatni az étrendetekbe! A cikket ITT elolvashatjátok! A sárgaborsó lisztet az Ataisz webáruházból szereztem be:   Hozzávalók 3 lepényhez: 25 g sárgaborsóliszt… Tovább »

Húsvéti paleo gluténmentes túrós epres muffin pite

Egy sós és egy édes reggelit készítettem most a Paleo Éléskamra keltes élmény lisztkeverékéből. A sós fonatok receptjét IDE kattintva találjátok, az édes eperlekváros rózsa receptet IDE kattintva találjátok! Most húsvét alkalmából túrós epres muffin pitéket készítettem a lisztből, húsvéti motívumokkal díszítve, hiszen a lisztből remek desszert is készülhet. nem csak reggeli péksütemény.   Hozzávalók a… Tovább »

Húsvéti répatortás zabkása reggelire

Közeleg a húsvét, amikor elengedhetetlen, hogy ne kerüljön az asztalra répatorta valamilyen formában. Én most ezzel a répatortás zabkásával hangolódok az ünnepekre. Még több zabkása receptért kattints IDE! A hozzávalókat az Ataisz webáruházból szereztem be: Hozzávalók: 15 g zabpehely  ( zabpehelyből az Ataisz termékeit használtam) 40 g sárgarépa 10 g Biotech Iso Whey Zero mogyorós… Tovább »

Húsvéti diétás reggeli ötletek

Ma minden bolt nyitva van, így még nem késő bevásárolni a húsvéti reggelihez! Most egy újabb válogatást hoztam a kedvenceimből! Itt pedig megtaláljátok a sütemény válogatásomat, ami tökéletes vendégségbe, vagy ha megkínálni a locsolókat!   MEGGYLEKVÁROS DIÉTÁS BUKTA GÖMBÖK          TÚRÓS MEGGYES KALÁCS GÖRÖG HÚSVÉTI KALÁCS BARACKLEKVÁROS DIÓS KALÁCSKOSZORÚ KAKAÓS FONOTT KALÁCS VANÍLIÁS BRIÓS HÚSVÉTI… Tovább »

Eperlekváros muffin rózsák

Múltkor a Paleolit Éléskamra keltes élmény lisztjéből sós sütemény készült, ami akár a húsvéti asztalra is tökéletes, vagy egy egyszerű tavaszi hétvégi reggelire. A paleo tavaszi sós kelt fonatok receptjét IDE kattintva megtaláljátok. Most szintén tavaszi, de édes reggeli készült a lisztből. Igazi házi mentes eperlekvárral, amit Anyukám készít nekem minden évben szorgalmasan a kertben termett… Tovább »

Medvehagymás sajtkrémes gluténmentes kiflik

A recept Szafi perec receptje, amiből én sós mázas kifliket készítettem korábban. Ennek a receptjét IDE kattintva megtaláljátok. Most az évszaknak megfelelően egy kis medvehagymával dobtam fel, és sajtkrémet kentem közé. Isteni reggeli lett belőle egy nagy adag salátával és tojással. Hozzávalók 8 darabhoz: 40 g Szafi Fitt nyújtható sós lisztkeverék 40 g Szafi Fitt… Tovább »

Paleo tavaszi sós kelt fonatok

Az a megtiszteltetés ért, hogy tesztelhetem a a Paleolit Éléskamra Keltes Élmény lisztkeveréket. Aki régóta követi a blogom, az tudja,hogy ez nem egy paleo gasztroblog, azonban rengeteg olyan recept található, ami beilleszthető paleo étrendbe. A liszt kellemes csalódás volt, a reggeli isteni finom volt, könnyű elkészíteni, nem igényel semmi extra hozzávalót, jól kezelhető, nyújtható, formázható… Tovább »

Epres-kókuszos zabkása

Itt a tavasz, így a zabkásám is a tavasz jegyében készült. Mi mással ízesíteném, mint az egyik kedvenc gyümölcsömmel, eperrel! Még több zabkása receptért kattints IDE!   A hozzávalókat az Ataisz webáruházból szereztem be: Hozzávalók: 15 g zabpehely ( zabpehelyből az Ataisz termékeit használtam) 5 g kókuszos fehérjepor ( Biotech Iso Whey Zero-t használtam) 5 g… Tovább »

Gluténmentes Túró rudi palacsinta

Újabb palacsinta, amit most a túró rudi ihletett. Kívül csokoládés, belül túrós, egy kis gyümölccsel, és ténylegesen túró rudival díszítve. Hozzávalók 2 adaghoz: 30 g zabliszt (gluténérzékenyek használjanak gluténmentes zabpelyhet) 20 g kókuszliszt 20 g Biotech Usa Iso Whey Zero fehérjepor ( én cookies and cream ízűt használtam) 1 egész tojás 200 ml kókusztej csipet só 2… Tovább »

Szafi Fitt lángos

A lángos az az étel amiről nagyon nehezen mondtam le. Hála Szafinak most már bármikor ehetem, amikor megkívánom, egyszerűen isteni, és ez legalább nem tocsog a zsírban, mint amiket a vízparton kapni. És elképesztő mennyire laktat. Az eredeti recept Szafi oldalán található. Hozzávalók: – 6 g Szafi Fitt kókuszliszt – 40 g Szafi Fitt CH… Tovább »

Paleo kakaós csiga

Tökéletes reggeli a szerdai munkaszüneti napon. Pihenés, kakaó, reggeli mese… ez társult ezekhez a finom csigákhoz. Ami paleo, gluténmentes, szénhidrát szegény diétába is beilleszthető. Az eredeti recept Szafi oldalán megtalálható. Hozzávalók 7 darab mini csigához: ( 1 adag) 30 g Szafi Fitt -CH szénhidrát-csökkentő lisztkeverék  15 g Szafi Fitt eritrit  csipet só 1 g szódabikarbóna 20 g… Tovább »

Zabkása felfújt

Valahogy a klasszikus zabkásás reggelik mostanában háttérbe szorultak. Ennek egyik oka a palacsinta imádatom volt, mostanában pedig sütőben sült gofrikkal indítom a napot, mindig valamilyen újítással. A legtöbbször almás gofri van, és a liszteket variálom. Az alma most se maradt el, viszont visszatért a zabkása, amit most sütőben sütöttem, a vadi új szerzeményeimben, ezekben a… Tovább »

Szénhidrát csökkentett, cukormentes zserbó csiga

Ezzel a tésztával készült már túrós papucs, és meggyes batyu is. Itt pedig a legújabb a zserbó csiga. Imádom a zserbót készüljön bármilyen formában is. Így találhattok rengeteg zserbó receptet, paleo zserbó szeletet, zserbó muffint, vagy akár zserbó palacsintát is. A baracklekvár saját készítésű házi lekvár, ami az eperlekvár és a meggylekvár mintájára készült. Hozzávalók… Tovább »

Tojásos reggeli egészségesen- Frittata

Régebben szinte minden reggelt rántottával indítottam. Most újra előkerült ez a jó szokásom. Kivéve, hogy frittata készült, sokkal több zöldséggel, és egy egészséges paleo, gluténmentes cukkini bagettet ettem hozzá, amit kenyérpirító híján, egy száraz serpenyőben pirítottam ropogósra. A receptjét IDE kattintva megtaláljátok. Hozzávalók: 1 tojás 60 g tojásfehérje 50 g zsírszegény natúr joghurt  1 szelet… Tovább »

Kakaós proteines bögrés süti reggelire

Ha hétvége akkor szeretek kísérletezni a reggelivel. Most teljesen döntésképtelen voltam, hogy mit egyek, ami viszonylag gyorsan megvan, mert nem volt sok időm, de mégis valami olyan, ami eddig nem készült. Íme a bögrés sütemény, ami gluténmentes, szénhidrát csökkentett, magas fehérje tartalom, és 5 perc alatt kész! Hozzávalók a bögrés sütihez: 10 g zabpehely (… Tovább »

Sós mázas paleo kiflik

Egyszerű sós kiflik készültek, amit én most reggelire fogyasztottam egy darab tükörtojás, egy szelet lepirított fekete erdei sonka, és némi koktélparadicsom kíséretében. Az eredeti recept alapján perec készült belőle, az eredeti recept Szafi oldalán ITT megtalálható. Hozzávalók 8 darabhoz: 40 g Szafi Fitt sós nyújtható lisztkeverék (sós nyújtható lisztkeverék ITT!) 40 g Szafi Fitt CH csökkentő lisztkeverék (CH… Tovább »

Tavaszváró gluténmentes édes reggeli

Amikor döntésképtelen vagyok mit is szeretnék reggelizni. Így született meg ez a rétegzett pudingos, granolás pohár. A granolát mindig előre elkészítem, így csak elő kell venni, azonban most elfogyott, így egy rögtönzött egy adagos granola készült. A granola receptjét ITT megtaláljátok, természetesen azzal is összeállítható a puding. Az pedig, hogy mi kerül bele csak rajtatok… Tovább »

Gluténmentes paleo briós reggelire

2016. tavasza óta gyakorlatilag az első hétvége amikor igazából semmi dolgom. Nem kell tanulni, iskolába menni, dolgozni, azt csinálok amit akarok! Fekhetek egész nap az ágyban, ha ahhoz van kedvem! Nyilván ez nem az én stílusom, de egy kényelmes, mese nézős reggel volt a mai nap ezzel a finom reggelivel! Briós receptem már van a… Tovább »

Gluténmentes diétás protein palacsinta

Újabb palacsinta kísérlet, ami szerencsére jól sikerült. Nem szeretem az elrontott palacsintás reggeleket, az egész napomon nyomot hagy… Természetesen bármivel tölthető, nálam most nem volt kérdés a túró, mivel halomban áll a hűtőmben a túró. Maga a tészta extrán szénhidrát szegény, így ha szigorú diétán vagy, vagy kevés szénhidrátot fogyaszthatsz jó alternatíva lehet, esetleg más… Tovább »

Bundáskenyér cukkinis paleo, gluténmentes kenyérből

Azok a régi szép idők, mikor Apukám sütötte vacsorára a fehér kenyérből készült bundás kenyeret tocsogó étolajban 😀 Évek óta nem ettem bundás kenyert, azonban most megreformáltam, és azt gondolom simán belefér, akár vacsorára is. Az egyik kedvenc zsemle receptemből, a cukkinis zsemléből készítettem kenyeret. A zsemle recepthez képest dupla adagból készítettem, melyet kenyér formában… Tovább »

Cukkinis cookies and cream zabkása reggelire

Ha zabkása a reggelim, szinte minden reggel variálom, hogy egy kicsit más legyen. Többféle variációt találtok a blogomon, például cukkinis fehérjés zabkása , vagy a kókuszos cukkini reggeli, vagy a toffifee ízvilágú cukkini gríz receptem. Hozzávalók 1 adaghoz: 15 g zabpehely ( gluténérzékenyeknek gluténmentes zabpehely) 60 g cukkinipüré 10 g Biotech Iso Whey Zero cookies and… Tovább »

Sacher ízű palacsinta gluténmentesen

Szombati palacsintázás eredménye. Ezt a palacsintát már készítettem almás pite verzióban, és cukkinis csokikrémmel töltve. A sachert imádom, készült is már sacher muffin, most gondoltam palacsintában idézem meg az ízeket, amit egy kis gyümölccsel is feldobtam. Hozzávalók 2 adaghoz: ( 4 palacsintához) 30 g zabliszt (gluténérzékenyek használjanak gluténmentes zablisztet) 20 g kókuszliszt 20 g Biotech Iso Whey… Tovább »

Újabb zabkása variáció- útifűmaghéjjal

Ha egyszer rákapok egy reggelire napokig képes vagyok ugyanazt enni. Most is így történt, az egyik csokis- mogyorós, a másik kókuszos ízvilágú zabkása lett, illetve más gyümölcsökkel fogyasztottam. Mindkettő hozzávalóit megtaláljátok a receptben. Hozzávalók 1 adaghoz: 15 g zabpehely (gluténérzékenyeknek gluténmentes zabpehely) 5 g Biotech Usa Iso Whey Zero ( 1. képen mogyorós ízű, 2…. Tovább »

Túrós gluténmentes gofri

Van már pár gofri recept a blogomon, azonban mostanában ritkábban készítettem, mivel a gofri sütőm tönkrement, újat pedig még nem vettem. Így beszereztem egy szilikonos gofri formát pár száz forintért. Így az én reggeli gofrim, most sütőben sült, de természetesen hagyományos módon is elkészíthető. Kétszer is elkészítettem már, egyszer kókuszos fehérjével, kókuszliszttel ( ez látható… Tovább »

Házi granola reggelire

A bolti zabpelyheket, müzliket azt hiszem mindenki ismeri. Gyanítom ennek a terméknek januárban jelentősen megindul a kereslete, a januárban fogadalmat tevő életmódváltók miatt. Hiszen egy kezdő életmódváltó , fogyókúrázó esetében az elsők között szerepel ez a termék ami bekerül a bevásárlókosárba, mondván, hogy ezt kell reggelire enni, ha fogyni akarok! Sajnos ez hatalmas tévhit, hiszen… Tovább »

Paleo és gluténmentes french toast reggelire

Már hetek óta kigondoltam, hogy elfogom készíteni ezt a francia bundás kenyeret. Készítettem is kenyeret, a cukkinis zsemle receptem alapján. Azonban tettem bele kenyérfűszert, így valahogy nem tudtam elképzelni édesen. Ekkor találtam Anita kókuszos kalács receptjét , aki szintén úgy gondolta, hogy ebből a francia bundás kenyeret kell készíteni. Én kicsit módosítottam a recepten, így egy… Tovább »

Gluténmentes diétás gőzgombóc

A receptet már nagyon rég elmentettem, mondván, hogy majd valamikor elkészítem. Valamiért mindig csak halogattam, ma már nem értem miért. Nagyon gyorsan kész, laktató, jól variálható. Az eredeti recept Szafi oldalán található, amit én módosítottam kicsit. Hozzávalók: 25 g Szafi Fitt süteményliszt 10 g Szafi Fitt CH csökkentő liszt 1 tojás 60 g tojásfehérjelé 100… Tovább »

Kókuszos cukkini reggeli

Hozzávalók: 100 g cukkinipüré 5 g Biotech Iso Whey Zero ( kókuszos ízesítés) 15 g Szafi Fitt kókuszos tejbegríz 1 dl kókusztej 2 dl víz 2 teáskanál vaníliás eritrit 30 g tojásfehérje 1 teáskanál eritrit Hozzávalók a tetejére: 1 mandarin 1/3 banán fél szilva pár szem meggy fagyasztott erdei gyümölcs 1 kávéskanál kendermag 1 kávéskanál… Tovább »

Kókuszos zabkása reggelire

Újabb reggel, újabb zabkása, szerintem ez az étel a végtelenségig variálható. És ha már az idő pocsék, legalább induljon jól a reggel egy finom reggelivel. További zabkása receptjeimért KATTINTSATOK IDE! Hozzávalók: 25 g zabpehely ( gluténérzékenyek használjanak gluténmentes zabpelyhet) 5 g Biotech Usa Iso whey zero kókuszos ízű 10 g Szafi Fitt kókuszos tejbegríz alap… Tovább »

Toffifee palacsintatorony gluténmentesen

Hozzávalók ( 8-9 mini palacsintához, 1 adag) 25 g zabliszt ( glutén érzékenyeknek gluténmentes zabliszt ) (zabpehelyliszt ITT) 15 g fehérjepor ( nekem biotech isowhey zero chocolate toffifee) 15 g kókuszliszt (kókuszliszt ITT) csipet só (himalája só ITT) 1 teáskanál sütőpor ( foszfátmentes sütőpor ITT) 1 tojás 1 dl cukormentes mandulatej ( vagy más növényi tej)… Tovább »

Toffifee ízvilágú cukkinis gríz reggelire

Reggeli kísérletezgetéseim egyike. Toffifee ízesítésű cukkini grízt készítettem, ha már unod a zabkásást, akkor érdemes kipróbálni, nagyon finom, a cukkini pedig nem érződik rajta. A többinek csak a képzelet szab határt. Hozzávalók 1 adag: 150 g cukkinipüré 10 g Biotech Usa IsoWhey Zero ( csokis- toffifee) 2 teáskanál eritrit 1 teáskanál zsírszegény holland kakaópor 1… Tovább »

Csokoládés cukkinikrémmel töltött gluténmentes palacsinta

Hozzávalók 2 adaghoz: ( 4 palacsintához) 30 g zabliszt (gluténérzékenyek használjanak gluténmentes zablisztet) 20 g kókuszliszt 20 g Biotech Iso Whey zero fehérjepor, almás pite ízesítés 1 csipet só 2 teáskanál sütőpor 1 tojás 2 dl cukormentes mandulatej ( vagy bármilyen növényi tej) kókuszolaj a sütéshez Hozzávalók a töltelékhez: (2 adaghoz) 160 g cukkinipüré 2 teáskanál zsírszegény holland… Tovább »

Cukkinis- fehérjés zabkása

Most ismét rám tört a zabkása láz, és minden reggel azon vagyok, hogy újabb félét készítsek, ha mást nem kinézetre legalább. Az alapja mostanában ugyanaz, és a feltéttel, illetve annak díszítésével variálok. Itt most minden hozzávalót igyekeztem felsorolni, amiket mostanában rátettem. Természetes nem szokott mindenből kerülni rá. Általában egy vagy két fajta gyümölcsöt szoktam rátenni…. Tovább »

Karácsonyi mézeskalács muffin

Mézeskalácsot már sütöttem az idei karácsonyi készülődés alkalmával, aminek a receptjét ITT megtaláljátok. Reggelire pedig ezeket a gyorsan elkészíthető mézeskalács muffinokat sütöttem, ami gluténmentes, magas a fehérje tartalma, és nagyon finom! Én most aszalt vörösáfonyát, és cukormentes fehér csokoládét tettem a közepébe, de mehet bele bármi, friss gyümölcs, más fajta aszalt gyümölcs, étcsokoládé stb. Ha… Tovább »

Paleo csoki pudingos fehérjés zabkása

Olyan rég ettem már zabkásást, de most nagyon hiányzott. Mivel reggelek azzal telnek, hogy már gőzerővel sütöm a karácsonyi süteményeket ( igen , hajnalban és késő este, mert ekkor van rá időm), ezért valami gyorsan összedobható reggeli kell. Természetesen a zabkása elkészítésének csak a fantázia szab határt, ez csupán egy ötlet, hogyan lehet elkészíteni. További… Tovább »

Nocarb sütőtökös kakaós ünnepi kalács

Volt egy kis maradék sütőtök pürém, amit szerettem volna felhasználni. Mivel a receptjeim még mindig a karácsony jegyében telnek, így most kalácsot készítettem reggelire. Igyekszem minden kívánságnak eleget tenni, így most a nocarb liszt kedvelőinek szerettem volna egy receptet hozni. Hozzávalók: 150 g Nocarb rostmix 300 g sütőtökpüré csipet só 1 teáskanál szódabikarbóna 50 g… Tovább »

Paleo Sacher muffin az ünnepekre

A süti még nyáron, Apukám szülinapjára készült, mikor megkezdődött a két hetes konyha felújítás, így nem lettek túl fotogének, de az íze… Apukám nem rajong ezért az életmódért, de ezt még Ő is nagyon elismerően dicsérte. Karácsonyra is tökéletes desszert lehet. A sacher tortát annyira nem szerettem, viszont fagyiban pár éve az egyik kedvencem lett… Tovább »

Meggylekváros diétás bukta gömbök

Karácsony reggelén, mikor minden egy kicsit lelassul,  egy ilyen reggeli finomsággal meglepni a szeretteinket? A dió, és a mogyoró ízétől igazi karácsonyi hangulatot idéz, a házi, cukormentes savanykás meggylekvár pedig szerintem nagyon különlegessé teszi az édes tésztát. Hozzávalók 11 buktagömbhöz: 300 g Dia wellness CH mínusz liszt (  a Zero-6 liszt, a sütőliszt is jó hozzá,… Tovább »

Mikulás napi Mézi és Csizma proteines palacsinták

December 6-a alkalmából, kicsit ünnepivé tettem a reggeli palacsintát. Mézi és csizma alakú protein mini palacsinták készültek! Hozzávalók 1 adag: ( 4 darab nagy forma) 25 g zabliszt ( glutén érzékenyeknek gluténmentes zabliszt ) (zabpehelyliszt ITT) 15 g fehérjepor ( nekem biotech isowhey zero gingerbread, mézeskalács ízű) 15 g kókuszliszt (kókuszliszt ITT) csipet só (himalája só… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!