Fittdiéta

Laskagombás brokkolis egybesütött csirkemell

A csirkemell sose unalmas alapanyag. Használj különböző ételkészítési eljárásokat, szezonális zöldségeket, friss fűszernövényeket, vagy változatos, izgalmas fűszerkeveréket. Hozzávalók 4 adaghoz: 360 g csirkemell 260 g laskagomba 450 g brokkoli 300 g light trappista sajt 100 g rizs főzőtejszín só, bors, fokhagymapor paleo csirke fűszersó Elkészítés: A csirkemelleket vékony szeletekre vágtam, majd fűszereztem csirke fűszersóval, sóval,… Tovább »

Nyári garnélarákos saláta

A salátának sem kell unalmasnak lennie. Mindig variálom, hogy csirke, hal vagy rák kerül rá. Változtatok a fűszerezésen, néha mediterrán, vagy indiai, kínai, vagy zöld fűszeres. A végtelenségig tudnám variálni. Emellett sokszor variálom a salátát, igyekszem szezonális dolgokat használni. Arról nem is beszélve, hogy kis mennyiségben rengeteg féle sajttal fel lehet dobni.  Hozzávalók 1 adaghoz:… Tovább »

Gluténmentes, diétás sajtos túrós pogácsa

Néha előfordul sajnos, hogy bizonyos alapanyagot felhalmozok. Most is így jártam a túróval, mivel akciós volt a kedvenc túróm, gyorsan vettem belőle jó pár dobozzal, aztán mikor pakoltam hűtőbe kiderült, hogy otthon is van bőven belőle. A túró nem fogyott, így körülbelül 9 doboz túrót kellett 3 nap alatt hasznosítanom. Ennek egyik módja ez a… Tovább »

Szafi Fitt lángos

A lángos az az étel amiről nagyon nehezen mondtam le. Hála Szafinak most már bármikor ehetem, amikor megkívánom, egyszerűen isteni, és ez legalább nem tocsog a zsírban, mint amiket a vízparton kapni. És elképesztő mennyire laktat. Az eredeti recept Szafi oldalán található. Hozzávalók: – 6 g Szafi Fitt kókuszliszt – 40 g Szafi Fitt CH… Tovább »

Túrós diétás csirkemell

Nagyon gyorsan elkészíthető, és nem is kell hozzá sok alapanyag. Ráadásul igazi fehérje bomba! Ízlés szerint a túrót, vagy a csirkét máshogy is fűszerezhetjük. Hozzávalók: ( 4 adaghoz) – 4 szelet csirkemell ( kb 600 gr) – 360 g zsírszegény túró – 1 dl 12%-os tejföl ( vagy natúr joghurt) – fokhagymakrém – szárított petrezselyem… Tovább »

Szárított paradicsommal tűzdelt, spenóttal egybesütött csirkemell

Tipikus példája ez az étel annak, hogy rohanok, és 10 perc alatt kellene valami egészséges ételt készíteni, abból ami otthon van, hogy boltba se kelljen menni. Most ez sikeredett belőle, azért osztom meg ezeket a recepteket is, mert sokszor olvasom, hogy hogyan lehetne a már-már unalmassá vált csirkemellet, gyorsan, kevés alapanyagból kicsit feldobni. Hozzávalók 3… Tovább »

Sajtos szénhidrátcsökkentett csillagok

Ezek a sajtos csillagos szénhidrát csökkentett pogácsák nálunk karácsonyra készültek. Azonban közeleg a szilveszter, így kitűnő rágcsa lehet egy családi, baráti összejövetelre! Egy pogácsa válogatást készítettem már karácsonyra, ami szilveszterre is tökéletes lehet! KATTINTSATOK IDE! Hozzávalók: (körülbelül 3 tepsihez) 500 g Dia Wellness CH mínusz liszt ( bármilyen DW liszttel jó) 20 g élesztő (… Tovább »

Sajttal sonkával göngyölt ünnepi pulykamell tekercs gomba mártással kuszkusszal

A pulykamellet nagyon szeretem, de azért egyértelmű, hogy ritkábban kerül az asztalra mint a csirkemell. Egyrészt az ára miatt, másrészt pedig a csirkemell azért jobb diétában. Azonban a boltban most féláron volt, így gyorsan vettem is, és gondoltam majd később kitalálom mi legyen belőle. Nagyon éhes voltam, így nem volt időm sokáig gondolkodni, ráadásul Anyukámat… Tovább »

Sós túrólepény szendvics

A hétvégén Anyukám megint nálam járt. Természetesen a reggeli járt neki, főleg, hogy nagyon sokat segített nekem a hétvégén, mert mostanában a munka+iskola+ bloggal kapcsolatos teendők ( amiből hála isten egyre több van) nagyon leterhel. Ő inkább sós reggelis fajta, míg én inkább édes, de a cél érdekében beáldoztam magam. Viszont annak ellenére, hogy ma… Tovább »

Sonkás sajtos sós csigák

A jól bevált Dia wellness kelt tésztámból most sós verziót sütöttem reggelire. Ha inkább édesre vágytok, ebből a tésztából készült már túrós papucs, és meggyes táska is. Próbáljátok ki azokat is. Hozzávalók 11 darabhoz: 150 g Dia Wellness -50% CH lisztkeverék ( Dia-Wellness liszt ITT) 1 S-es tojássárgája 70 g zsírszegény natúr joghurt 70 g cukormentes mandulatej… Tovább »

Rakott zöldbab diétásan

Igazából nem néztem meg, hogy a klasszikus rakott zöldbab hogyan készül, de azért azt gondoltam, hogy nem én találtam fel ezzel a recepttel. Hetek óta ennék, valamilyen rakott, inkább tésztás, darált húsos ételt. De a tészta most annyira nem fér bele, így jött az ötlet, hogy legyen rakott zöldbab, mivel amúgy is volt egy adag… Tovább »

Nocarb pizza – Minden diétázó álma

Szerintem a pizza az az étel, amiről szinte senki nem tud, vagy nem akar lemondani. De nem is kell! Egyre gyarapszik a pizza recepttár az oldalon, volt itt már Szafi CH csökkentett pizza, túró alapú pizza is, és most itt a legújabb a Nocarb lisztes, ami szinte nem is tartalmaz szénhidrátot. Természetesen a feltét diéta,… Tovább »

Sós palacsinta diétásan tojásrántottával töltve

Anyukám nálam töltötte a hétvégét, így egyértelmű volt, hogy egész nap el fogom látni finomabbnál finomabb ételekkel, ami még egészséges is! Reggelire annyi volt a kívánsága, hogy sós legyen. Így születtek meg ezek a sós palacsinták. Az eredeti recept, amiből kiindultam Szafi oldalán megtalálható! Hozzávalók 4 palacsintához: 35 g Szafi Fitt  nyújtható sós kelt tészta… Tovább »

Kókusztejszínes csirkecombok

Nem diétázó vendégek jöttek hozzám, ilyenkor mindig nagy kihívás, hogy olyat készítsek amire azt mondják, hogy “húúú ezt én is elfogom készíteni, nagyon finom”, de olyan legyen amit én is megeszek, és az én táplálkozási elveim szerint készüljön. Mivel a csirkemell ilyenkor kizárva, így most a csirkecomb mellett döntöttem. Így született meg ez a recept…. Tovább »

Füstölt sajtos pogácsa

Egy újabb pogácsa recept, most füstölt sajttal, és túróval. A recept kiinduló alapja Szafi Totu-s paleo diétás pogácsája volt. Hozzávalók: ( 30 darabhoz) – 25 g kókuszliszt – 25 g tápióka keményítő – 50 g Szafi Fitt CH csökkentő liszt – 2 g szódabikarbóna – 15 g kókuszolaj – 1 db tojás – 1 tojásfehérje –… Tovább »

Sajtos joghurtos sült túró galuska

A túrós nokedli sütve is finom tud lenni. És bár a sonka, sajt kombináció növeli a zsír értékét, a túró miatt kifejezetten fehérjedús lett az étel. A nokedli receptjét, Szafi receptje alapján készítettem. Hozzávalók: ( 4 kis adag) – 300 g zsírszegény túró – 10 g útifűmaghéj liszt – 10 g tengeri só – 140… Tovább »

Túróval töltött gomba

Imádom a töltött gombás recepteket ( mint a paradicsommal mozzarellával töltött gomba) , hiszen nagyon sok mindennel tölthető, és könnyű ebéd vagy vacsora készíthető belőle.  Hozzávalók 2 adaghoz: – 340 g csiperke gomba ( nekem ez 6 darab gomba volt)  – 360 g zsírszegény túró – só, bors, őrölt pirospaprika – 50 g Tolle light trappista sajt… Tovább »

Medvehagymás túrós pogácsa

Amikor a MOMOT és a Kor Kontroll Társaság Főzz másképpen receptverseny eredményhirdetésére voltam, hivatalos, mivel a receptem bekerült a legjobb tízbe, jelezték a nyertesek felé, hogy nagyon szívesen megkóstolnák az ételeinket. Nos, az én ételem nem épp olyan volt, amit egy álló fogadás keretében fogyasztható. Ennek ellenére nem akartam üres kézzel menni, így gondoltam sütök… Tovább »

Sonkás tojásos csigatorta

A húsvéti reggelinél elengedhetetlen a húsvéti sonka, a tojás, és a hagymaféle.Diéta ide vagy oda. Most megint egy olyan húsvéti receptet hoztam, ami nyilván nem azt a célt szolgálja, hogy minden reggeled ezzel kezd, viszont ünnepnapokon kicsit elengedhetjük magunkat, és lelkiismeret furdalás nélkül ehetsz belőle MÉRTÉKKEL!  A legjobb benne, hogy az egészségtudatos életmódot nem követő… Tovább »

Húsvéti sonkás tojásos kosárkák

A kosárka forma nemcsak arra jó, hogy édes süteményt készítsünk, mint a diós kosárka. Ebben a sós kosárkába tojás, sonka sajt van töltve, igazi húsvéti hangulatot teremtve.   Hozzávalók ( 14 darabhoz) – 50 g Szafi Fitt CH csökkentő liszt – 1 tojás – 3 g szódabikarbóna – 15 ml kókusztej – 15 g kókuszolaj… Tovább »

Csirkemell tejszínes póréhagymával

Hozzávalók: – 500 g csirkemell – 3 szál póréhagyma – 200 ml cocomas – 2 evőkanál nyílgyökérliszt – 3 szál snidling – 1 ek. mustár – só, bors, fokhagyma granulátum – olívaolaj vagy kókuszzsír – 15 dkg light tolle trappista Elkészítés: A csirkemellet megmossuk, majd szárazra töröljük, és kiklopfoljuk. Kevés olívaolajon, serpenyőben mindkét oldalát megsütjük…. Tovább »

Sajttal tölött rántott gomba

Hozzávalók: – 8 db csiperke gomba – 20 dkg light tolle trappista sajt – 3 szál snidling – 1 gerezd fokhagyma – só, bors – Szafi Fitt CH csökkentő liszt ( vagy bármilyen gluténmentes, szénhidrát csökkentett liszt) – zabkorpa – 2 tojás – kókuszolaj – 1 dl cocomas ( vagy sima tejszín) Elkészítés: A sajtot… Tovább »

Rántott mozzarella golyók paradicsom salsával

Hozzávalók: – 1 csomag light mozzarella golyó – Szafi Fitt Ch csökkentett liszt ( vagy bármilyen glutén, paleo, szénhidrát csökkentett liszt) – zabkorpa – 2 db tojás – 1 paradicsom – 100 g paradicsompüré – só, bors, oregano, rozmaring, kakukkfű – kókuszolaj Elkészítés: A mozzarella golyókat a szokásos módon bepanírozzuk. Meghempergetjük a lisztben, majd a… Tovább »

Tojásrántotta másképp

Hozzávalók: – 2 db tojás – 1 dl cukormentes mandulatej, vagy bármilyen tej – 1 evőkanál zabliszt (elhagyható) – ízlés szerint light trappista sajt – 3 szelet sonka – szárított petrezselyem – só Elkészítés: A tojásokat felverem, sózom, és beleszórom a petrezselymet és a zablisztet és felöntöm a tejjel. Olívaolajat hevítek egy átlagosnál kisebb méretű… Tovább »

Paleo pizzás croissant

Hozzávalók: (8 darabhoz) – 120 g Szafi Fitt paleo kelt tészta helyettesítő nyújthatós sós liszt (ITT kapható!) – 35 g Szafi Fitt kókuszolaj (kókuszolaj ITT!) – folyékony (!!!) – 140 g meleg(!!!) víz – 1 M-es tojásfehérje – szezámmag – light trapista (aki eheti) – 1 tojás a kenéshez ( aki eheti) Töltelék:   – 1 doboz… Tovább »

Paleo pogácsa

Hozzávalók: -240 g Szafi Fitt Paleo Sütőliszt (Szafi Fitt paleo sütőliszt ITT!) – 6 M-es tojás – 1,2 dl víz – 85 g Szafi Fitt kókuszolaj (Szafi Fitt kókuszolaj ITT!) – reszelt light trappista sajt – lenmag, szezámmag Eredeti recept itt: http://www.ehezesmentes-karcsusag-szafival-blog.hu/2015/04/szafi-fitt-paleo-kenyer-zsemle-pogacsa.html   Elkészítés:   Első lépésként a liszthez adom a kókuszolajat.Ezután a tojásokat szétválasztom.Majd a tojás fehérjét… Tovább »

Mustáros-paradicsomos csirke chedarral

Hozzávalók: – 60 dkg csirkemellfilé – só, bors, szerecsendió – 3 evőkanál mustár – 15 db koktélparadicsom – 2 evőkanál kókuszolaj – 1 evőkanál vaj – 1 evőknál liszt ( én nyílgyökérlisztet használtam) – 3 dl cukormentes mandulatej – 20 dkg cheddar reszelve Elkészítés: A csirkemellet megmossuk, majd szeletekre , utána csíkokra vágjuk.Sózzuk, borsozzuk, majd… Tovább »

Tejszínes újhagymás csirkemellel töltött pite

Hozzávalók a tésztához: – 25 dkg Dia wellness liszt – 8 dkg kókuszolaj – 1 tojás – 2 evőkanál tejföl – 1 teáskanál só Hozzávalók a csirkemellhez: – 60 dkg csirkemell – 2 csomag újhagyma – só, színesbors – fokhagymakrém – rozmaring, kakukkfű – olívaolaj – 2 dl cocomas – szükség szerint liszt – 10… Tovább »

Hajtogatott sajtos túrós pogácsa

Hozzávalók: – 50 dkg Dia- wellness sütőliszt – fél dl langyos mandulatej – 2 zacskó porélesztő ( ami 4 dkg friss élesztőnek felel meg ) – 1 tojás – 10 dkg reszelt light trapista sajt – 25 dkg zsírszegény túró – 1,5 dl zsírszegény 0,1%-os natúr joghurt – 10 dkg olvasztott kókuszzsír – 2-3 teáskanál… Tovább »

Tojásos muffin reggelire vagy vacsorára

Hozzávalók: – 2 db nagyméretű tojás – cukormentes mandulatej – pirított gomba – 3 szelet sonka – light mozarella golyók – light tolle sajt – só Elkészítés: A kettő tojást felverem, kicsit felöntöm a tejjel ( kb 1-1,5 dl-t adtam hozzá). Belekeverem a többi hozzávalót is. A gombát előtte serpenyőben megpirítottam borsoztam. Beletöltöttem a szilikonos… Tovább »

Paleo szénhidrátmentes bolognai

Hozzávalók tésztához: – 120 g kókusztej – 1 tojás – 3g só -25 g darált útifűmaghéj Elkészítés: A tejet, a tojást és a sót összeturmixoljuk. A 25 g útifűmaghéjra ráöntjük a tojásos tejet, majd nagyon gyors 5 másodperces mozdulattal összekeverjük villával és azonnal kiöntjük a szilikonos zsírpapírra. Előmelegített sütőben 160 fokon 10 percig sütjük. A kisült tésztát… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!