Fittdiéta

Brokkoli alapú gluténmentes pizza

Pizza alapot kèszíthetsz karfiolból, túróból és brokkoliból is! Ha a diétában valami pizza szerű élményre vágysz, akkor érdemes kipróbálni! A blogomon további pizza recepteket találsz ITT! Hozzávalók 2 pizzához: 450 g brokkoli 1 tojás 15 g útifűmaghéj himalájai só színes bors oregano Hozzávalók a feltéthez: cukormentes ketchup 100 g csirkemell sonka 100 g főtt tojásfehérje… Tovább »

Tojásos reggeli egészségesen- Frittata

Régebben szinte minden reggelt rántottával indítottam. Most újra előkerült ez a jó szokásom. Kivéve, hogy frittata készült, sokkal több zöldséggel, és egy egészséges paleo, gluténmentes cukkini bagettet ettem hozzá, amit kenyérpirító híján, egy száraz serpenyőben pirítottam ropogósra. A receptjét IDE kattintva megtaláljátok. Hozzávalók: 1 tojás 60 g tojásfehérje 50 g zsírszegény natúr joghurt  1 szelet… Tovább »

Sajttal sonkával göngyölt ünnepi pulykamell tekercs gomba mártással kuszkusszal

A pulykamellet nagyon szeretem, de azért egyértelmű, hogy ritkábban kerül az asztalra mint a csirkemell. Egyrészt az ára miatt, másrészt pedig a csirkemell azért jobb diétában. Azonban a boltban most féláron volt, így gyorsan vettem is, és gondoltam majd később kitalálom mi legyen belőle. Nagyon éhes voltam, így nem volt időm sokáig gondolkodni, ráadásul Anyukámat… Tovább »

Sós túrólepény szendvics

A hétvégén Anyukám megint nálam járt. Természetesen a reggeli járt neki, főleg, hogy nagyon sokat segített nekem a hétvégén, mert mostanában a munka+iskola+ bloggal kapcsolatos teendők ( amiből hála isten egyre több van) nagyon leterhel. Ő inkább sós reggelis fajta, míg én inkább édes, de a cél érdekében beáldoztam magam. Viszont annak ellenére, hogy ma… Tovább »

Sonkás sajtos sós csigák

A jól bevált Dia wellness kelt tésztámból most sós verziót sütöttem reggelire. Ha inkább édesre vágytok, ebből a tésztából készült már túrós papucs, és meggyes táska is. Próbáljátok ki azokat is. Hozzávalók 11 darabhoz: 150 g Dia Wellness -50% CH lisztkeverék ( Dia-Wellness liszt ITT) 1 S-es tojássárgája 70 g zsírszegény natúr joghurt 70 g cukormentes mandulatej… Tovább »

Házi csirkemell sonka

Amikor élelmiszerboltban intézem a heti bevásárlást, mindig gondban vagyok milyen felvágottat vegyek, vagy vegyek-e? Gluténmentes? Szójamentes? Laktózmentes? Ízfokozómentes? Ha találni is ilyet aranyáron van, és még akkor sem tudom mit eszek. De itt a tökéletes alternatíva, ami nagyon jól variálható. Egyetlen hátránya a bolti testvéréhez képest, hogy nem tárolható pár napnál tovább hűtőben sem. Tudom,… Tovább »

Tojás- tojásfehérje muffin sonka kosárban

Imádom ezeket a tojásos egybesült ételeket. Hasonló receptet már találtok ITT. Illetve a klasszikustól eltérő rántottát is. Nálam ezek a receptek mindig akkor születnek, mikor sok felesleges dolog van a hűtőmben, ezek a receptek mindig beválnak, így nagyon jól variálható. Hozzávalók 8 muffinhoz: -2 db egész tojás – 200 g tojásfehérjelé ( vagy ennek megfelelő… Tovább »

Sajtos joghurtos sült túró galuska

A túrós nokedli sütve is finom tud lenni. És bár a sonka, sajt kombináció növeli a zsír értékét, a túró miatt kifejezetten fehérjedús lett az étel. A nokedli receptjét, Szafi receptje alapján készítettem. Hozzávalók: ( 4 kis adag) – 300 g zsírszegény túró – 10 g útifűmaghéj liszt – 10 g tengeri só – 140… Tovább »

Sonkás tojásos csigatorta

A húsvéti reggelinél elengedhetetlen a húsvéti sonka, a tojás, és a hagymaféle.Diéta ide vagy oda. Most megint egy olyan húsvéti receptet hoztam, ami nyilván nem azt a célt szolgálja, hogy minden reggeled ezzel kezd, viszont ünnepnapokon kicsit elengedhetjük magunkat, és lelkiismeret furdalás nélkül ehetsz belőle MÉRTÉKKEL!  A legjobb benne, hogy az egészségtudatos életmódot nem követő… Tovább »

Húsvéti sonkás tojásos kosárkák

A kosárka forma nemcsak arra jó, hogy édes süteményt készítsünk, mint a diós kosárka. Ebben a sós kosárkába tojás, sonka sajt van töltve, igazi húsvéti hangulatot teremtve.   Hozzávalók ( 14 darabhoz) – 50 g Szafi Fitt CH csökkentő liszt – 1 tojás – 3 g szódabikarbóna – 15 ml kókusztej – 15 g kókuszolaj… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!