Fittdiéta

Zablisztes bögrés süti

Ha már unjuk a zabkását, aminek egyébként számtalan elkészítési módja van, akkor jöhet egy ilyen gyors, mikróban elkészíthető sütemény. Szintén nagyon jól variálható, hiszen bármilyen ízű fehérje porral kiváló, ízlés szerint leönthetjük különböző ízű pudingokkal, változatosan tehetünk rá friss gyümölcsöt, házi lekvárt stb. A hozzávalókat az Ataisz webáruházból szereztem be:   Hozzávalók a sütihez:( 1… Tovább »

Kókuszos diétás fehérje palacsinta

Még mindig tudom fokozni! Újabb palacsinta, aminek az eredeti receptjét Tóth Cynthia Instagramm oldalán találjátok. A blogomon található palacsinta recepteket pedig IDE kattintva éritek el. Hozzávalók 1 adaghoz: 20 g zabliszt ( nálam zabpehely darálva) (gluténérzékenyek használjanak gluténmentes zabpelyhet) 10 g fehérjepor ( Biotech Iso Whey zero chocolate ízűt használtam) 40 g tojásfehérjelé 1 dl… Tovább »

Paleo kókuszos csokis poharas desszert 5 perc alatt

Pofon egyszerű 5 perc alatt elkészíthető pohárkrém, egy kis hétvégi csajos beszélgetéshez. Nagy sütemény készítésre már nem volt időm, de hozzám senki nem jöhet úgy vendégségbe, hogy nem kínálom meg valami finomsággal 😀 Amiért úgy gondoltam, hogy megosztom ezt a receptet, a ” Nekem nincs időm, sütni főzni” megjegyzések megcáfolása. Jelentem ha az egy utcával… Tovább »

Tavaszi epres- vaníliás zabkása reggelire

Annyira rég ettem már zabkását, de most eljött az ideje! Most fedeztem fel, hogy létezik vaníliás mandulatej, ami magában is nagyon finom, most pedig epres vaníliás zabkása készült belőle, ami méltó megkoronázása, a tavaszi napsütésnek. Még több zabkása receptért kattints IDE!   A hozzávalókat az Ataisz webáruházból szereztem be:   Hozzávalók 1 adaghoz: 20 g zabpehely (… Tovább »

Szafi Reform palacsinta gluténmentes szénhidrát csökkentett lisztkeverékből

A palacsintáról a közösségi oldalaimon már rengeteg képet láthattatok, mert egyszerűen isteni finom. A palacsintákat a hátoldalon található recept alapján készítettem, annyi különbséggel, hogy kicsit több vizet adagoltam hozzá folyamatosan, így az 5 darab helyett nekem 7-8 darab jött ki. A receptet a a zacskó hátoldalán vagy Szafi oldalán is megtaláljátok IDE kattintva. A töltelék… Tovább »

Epres-kókuszos zabkása

Itt a tavasz, így a zabkásám is a tavasz jegyében készült. Mi mással ízesíteném, mint az egyik kedvenc gyümölcsömmel, eperrel! Még több zabkása receptért kattints IDE!   A hozzávalókat az Ataisz webáruházból szereztem be: Hozzávalók: 15 g zabpehely ( zabpehelyből az Ataisz termékeit használtam) 5 g kókuszos fehérjepor ( Biotech Iso Whey Zero-t használtam) 5 g… Tovább »

Szafi Fitt gluténmentes light paleo fánkok

Én is beálltam a sorba, és kipróbáltam Szafi light paleo fánk porát, amelynek a receptje Szafi oldalán megtalálható. Most olajban sütöttem, így számolni kell azzal a zsírral, amit sütés közben felvesz. (lentebb megtaláljátok), azonban még így is tökéletesen beilleszthető az étrendbe. Bár készítettem már édesburgonyából, és sütőtökből is fánkot, ami szerintem jobb mint a hagyományos…. Tovább »

Zabkása felfújt

Valahogy a klasszikus zabkásás reggelik mostanában háttérbe szorultak. Ennek egyik oka a palacsinta imádatom volt, mostanában pedig sütőben sült gofrikkal indítom a napot, mindig valamilyen újítással. A legtöbbször almás gofri van, és a liszteket variálom. Az alma most se maradt el, viszont visszatért a zabkása, amit most sütőben sütöttem, a vadi új szerzeményeimben, ezekben a… Tovább »

Kakaós proteines bögrés süti reggelire

Ha hétvége akkor szeretek kísérletezni a reggelivel. Most teljesen döntésképtelen voltam, hogy mit egyek, ami viszonylag gyorsan megvan, mert nem volt sok időm, de mégis valami olyan, ami eddig nem készült. Íme a bögrés sütemény, ami gluténmentes, szénhidrát csökkentett, magas fehérje tartalom, és 5 perc alatt kész! Hozzávalók a bögrés sütihez: 10 g zabpehely (… Tovább »

Tavaszváró gluténmentes édes reggeli

Amikor döntésképtelen vagyok mit is szeretnék reggelizni. Így született meg ez a rétegzett pudingos, granolás pohár. A granolát mindig előre elkészítem, így csak elő kell venni, azonban most elfogyott, így egy rögtönzött egy adagos granola készült. A granola receptjét ITT megtaláljátok, természetesen azzal is összeállítható a puding. Az pedig, hogy mi kerül bele csak rajtatok… Tovább »

Újabb zabkása variáció- útifűmaghéjjal

Ha egyszer rákapok egy reggelire napokig képes vagyok ugyanazt enni. Most is így történt, az egyik csokis- mogyorós, a másik kókuszos ízvilágú zabkása lett, illetve más gyümölcsökkel fogyasztottam. Mindkettő hozzávalóit megtaláljátok a receptben. Hozzávalók 1 adaghoz: 15 g zabpehely (gluténérzékenyeknek gluténmentes zabpehely) 5 g Biotech Usa Iso Whey Zero ( 1. képen mogyorós ízű, 2…. Tovább »

Kókuszos cukkini reggeli

Hozzávalók: 100 g cukkinipüré 5 g Biotech Iso Whey Zero ( kókuszos ízesítés) 15 g Szafi Fitt kókuszos tejbegríz 1 dl kókusztej 2 dl víz 2 teáskanál vaníliás eritrit 30 g tojásfehérje 1 teáskanál eritrit Hozzávalók a tetejére: 1 mandarin 1/3 banán fél szilva pár szem meggy fagyasztott erdei gyümölcs 1 kávéskanál kendermag 1 kávéskanál… Tovább »

Kókuszos zabkása reggelire

Újabb reggel, újabb zabkása, szerintem ez az étel a végtelenségig variálható. És ha már az idő pocsék, legalább induljon jól a reggel egy finom reggelivel. További zabkása receptjeimért KATTINTSATOK IDE! Hozzávalók: 25 g zabpehely ( gluténérzékenyek használjanak gluténmentes zabpelyhet) 5 g Biotech Usa Iso whey zero kókuszos ízű 10 g Szafi Fitt kókuszos tejbegríz alap… Tovább »

Csokoládés cukkinikrémmel töltött gluténmentes palacsinta

Hozzávalók 2 adaghoz: ( 4 palacsintához) 30 g zabliszt (gluténérzékenyek használjanak gluténmentes zablisztet) 20 g kókuszliszt 20 g Biotech Iso Whey zero fehérjepor, almás pite ízesítés 1 csipet só 2 teáskanál sütőpor 1 tojás 2 dl cukormentes mandulatej ( vagy bármilyen növényi tej) kókuszolaj a sütéshez Hozzávalók a töltelékhez: (2 adaghoz) 160 g cukkinipüré 2 teáskanál zsírszegény holland… Tovább »

Cukkinis- fehérjés zabkása

Most ismét rám tört a zabkása láz, és minden reggel azon vagyok, hogy újabb félét készítsek, ha mást nem kinézetre legalább. Az alapja mostanában ugyanaz, és a feltéttel, illetve annak díszítésével variálok. Itt most minden hozzávalót igyekeztem felsorolni, amiket mostanában rátettem. Természetes nem szokott mindenből kerülni rá. Általában egy vagy két fajta gyümölcsöt szoktam rátenni…. Tovább »

Paleo csoki pudingos fehérjés zabkása

Olyan rég ettem már zabkásást, de most nagyon hiányzott. Mivel reggelek azzal telnek, hogy már gőzerővel sütöm a karácsonyi süteményeket ( igen , hajnalban és késő este, mert ekkor van rá időm), ezért valami gyorsan összedobható reggeli kell. Természetesen a zabkása elkészítésének csak a fantázia szab határt, ez csupán egy ötlet, hogyan lehet elkészíteni. További… Tovább »

Gyümölcsös pudingos chia puding

A chia magról már írtam régebben, mert rengeteg vitamint és ásványi anyagot tartalmaz. ITT elolvashatjátok, miért érdemes fogyasztani! Most pedig arra mutatok egy példát, hogy mit érdemes készíteni belőle. Chia pudingot készítettem, amit paleo krémtúró pudinggal rétegeztem, valamint erdei gyümölccsel és mangóval. A tetejére pedig ízlésünk szerint pakolhatunk bármit. Nálam gyümölcs, fehérje csoki, csoki öntet,… Tovább »

Almás pite palacsintatorony dióval töltve, vanília öntettel

Ha valamit nagyon megszeretek képes vagyok napokon, heteken keresztül ugyanazt enni, mindig egy kicsit változtatva rajta. Legutóbb a sütőben sült almás gofrim volt ilyen, amit számtalan verzióban elkészítettem. Most pedig Zsofka mini palacsintáival vagyok így. Készült már zserbós, rákóczi túrós ízű, most pedig diós vanília öntetes. Hozzávalók 2 palacsinta toronyhoz: 50 g zabpehelyliszt (gluténérzékenyek használjanak… Tovább »

Szafi Fitt paleo fánk őszre hangolva sütőtökkel

Volt még maradék sütőtökpürém, és most újból előkerült a narancsos sütőtök fánk receptem, a Nosalty recept verseny kapcsán. De annak ellenére, hogy diétásabb, mint egy mezei fánk, mégis csak csaló nasiként tartom számon. Ezt a problémámat orvosolja a  Szafi Fitt fánkpor, és a belőle készült fánkok. A leírás szerinti receptet már többször megsütöttem, ami nagyon… Tovább »

Sütőtökös tejbegríz Nocarb daramixből

A legelső youtube videómban megmutattam, hogy készítem ezt a sütőtökös ” tejbegrízt”. Ha tettszik likeoljátok, szóljatok hozzá, és iratkozzatok fel a csatornámra, hogy ne maradjatok le a továbbiakról sem, mert lesz folytatás. A videóban látott recepthez képest, kicsit módosultak az arányok, mindkettő finom lett, és a koncepció ugyanaz. A tetejére szilvát tettem, mert imádom, és… Tovább »

Superfood reggeli- Almás vaníliás puding, a tetején mindennel, hogy az őszi hónapok egészségesen teljenek

A  reggelim egy igazi őszi superfood! A variációk száma szerintem végtelen, ahogy visszanézem a képet, én erre most mindent pakoltam amit csak találtam a konyhámban! De így az igazi, az energia, és a vitamin pedig igazán jól jön ősszel, és a mostanában igencsak pörgős napokra. Almás Szafi Fitt paleo fahéjas vaníliás puding a tetején szilva  erdei… Tovább »

Paleo almás palacsintatorony

Ez a recept nagyon hasonlít a sütőben sült almás gofrim receptjéhez. Azzal a különbséggel, hogy ez paleo, és gluténmentes lett. Most nem palacsinta sütőben sütöttem meg, hanem sütőben. Ennek oka az volt, hogy reggel 5 órakor nem volt kedvem a serpenyő felett állni, bízva, hogy nem ég le, nem szakad el. Így egy tepsit kibéleltem… Tovább »

Vaníliás protein mini palacsinta

Ismét egy palacsinta recept… mert imádom a palacsintázós reggeleket. Imádok vele kísérletezni, így megunhatatlan, mert már alapból a tészta is mindig más, hát még a töltelék része. Ezt most vaníliás fehérjével turbóztam fel, a tetejét pedig friss gyümölcsökkel, vaníliás pudinggal, tejszínhabbal díszítettem. Hozzávalók: ( 16 darab mini, kb. 6-8 cm átmérőjű palacsintához) ( 2 adaghoz)… Tovább »

Csokoládépudingos kölespuding

Ha már unod a zabkását, ami egyébként szerintem megunhatatlan, mert ezer féle képen variálható, akkor jöhet a kölespuding! A tetejére mehet bármi, nagyon finom, és nagyon jól telít. Garantáltan nem leszel éhes egy óra múlva. Az eredeti recept Szafi oldalán található, ezt variáltam kicsit. Hozzávalók: – 40 g köles – 2 dl mogyorótej ( vagy… Tovább »

Paleo tejbegríz paleo csokipudinggal

Paleo tejbegríz ( 1 adag) Hozzávalók:  –3,5 dl hígított kókusztej ( kókusztej+ víz ) – 10 g Szafi Fitt zsírtalanított kókuszliszt (Szafi Fitt kókuszliszt ITT!) – 3 g Szafi Fitt konjakliszt (konjak liszt ITT!) – 1 ek eritrit ( vagy ízlés szerint) Elkészítés: Egy lábasba elkeverjük a száraz hozzávalókat, majd tűzre tesszük és folyamatos kevergetés mellett hozzáadjuk… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!