Fittdiéta

Húsvéti paleo gluténmentes túrós epres muffin pite

Egy sós és egy édes reggelit készítettem most a Paleo Éléskamra keltes élmény lisztkeverékéből. A sós fonatok receptjét IDE kattintva találjátok, az édes eperlekváros rózsa receptet IDE kattintva találjátok! Most húsvét alkalmából túrós epres muffin pitéket készítettem a lisztből, húsvéti motívumokkal díszítve, hiszen a lisztből remek desszert is készülhet. nem csak reggeli péksütemény.   Hozzávalók a… Tovább »

Paleo túró (totu) fánk

Végre nemsokára teljesen kész az új álomkonyhám! 🙂 A legfontosabb, hogy a sütő és a főzőlap már a helyén, és üzemképes. A liszteket, edényeket sem a hálóban tárolom már, így eljött az ideje, hogy egy ilyen klassz és gyors reggelivel kezdjem a dolgos szerda reggelt. Így munka előtt elkészítettem ezeket, az akár paleo diétába is… Tovább »

Snidlinges túrós rudacskák zablisztből

Itt az olimpia időszaka, így mindig kell, hogy legyen valami rágcsa, vagy nassolni való. De miért ne tehetnénk ezt egészségesen? Készítsétek el ezeket a sós, zöld fűszeres rudakat! Én nagyon szeretem a zabos túrós pogácsát, amiből már több féle is van itt. Pl. zabos túrós. Illetve zöld fűszeres, hagymás pogi recept is, pl. medvehagymás pogácsa. Ez… Tovább »

Meggyes túrós (totu-s) paleo süti

Gyorsan elkészíthető túrós vagy totu-s süti. Ha totu-val készítjük az egészet,akkor laktóz és glutén mentes, és paleo diétába is beilleszthető. Szezonnak megfelelő gyümölcsökkel lehet variálni, mehet rá eper, vagy barack, vagy erdei gyümölcsök is. Hozzávalók 15 szelethez: – 180 g zsírszegény túró ( paleo diétázók helyettesítsék totuval) – 150 g totu – 50 g kókuszolaj… Tovább »

Paleo Raffaello golyó

Hozzávalók 20 darabhoz: – 350 g Totu – 45 g zsírtalanított kókuszliszt – 100 ml kókusztej – 65 g eritrit – pár csepp vaníliaaroma – 20 g kókuszreszelék Elkészítés: A kókuszreszeléken kívül minden hozzávalót alaposan összekeverünk, és egy órára hűtőbe tesszük.Ezután vizes kézzel golyókat formázunk és kókuszreszelékben megforgatjuk őket. Tápérték 1 golyóban: kcal: 27.08 g… Tovább »

Rétes pite

Vettem teljes kiőrlésű réteslapot, és kitaláltam, hogy Juditka konyhája receptjét fogom elkészíteni, kicsit átalakítva. Azonban hála egy fogorvosi műtétnek, nem ehetek tejterméket pár napig, de a sütihez ragaszkodtam. Így túró helyett totuból készítettem, így teljesen laktózmentes lett a rétes. Hozzávalók: – 200 g Tante Fanny teljes kiőrlésű réteslap – 500 g Totu túró – reszelt… Tovább »

Fitness túrógombóc

Hozzávalók a gombóchoz: – 30 dkg Totu ( tojásfehérje túró, de helyettesíthető sima túróval) – 30 dkg zsírszegény túró – 1 csipet só – 1 cs. xilites vaníliás cukor – 7 dkg zabkorpa – 7 dkg zabliszt – fél citrom reszelt héja – 3 tojássárgája – 3 tojásfehérje – 6 dkg eritrit Hozzávalók a morzsához… Tovább »

Light paleo almás pite vagy muffin

Hozzávalók a tésztához: – 100 g SZAFI FITT zsírtalanított kókuszliszt (ezt használtam) – 300 g totu (nem paleo diétázóknak zsírszegény túró, de úgy több lisztet igényel!!!)  – 3 tojás – 4 ek. eritrit – 1 dl light kókusztej ( én víz+ kókusztejet használtam most) – 1/4 tk. szódabikarbóna  – 2 evőkanál cocomas ( vagy tejföl, natúr… Tovább »

Túró Rudi Muffin

Hozzávalók: -105 g Szafi Fitt paleo süteményliszt – 3 tojás – 15 g kókuszolaj – 2 csapott tk. zsírszegény kakaópor Hozzávalók a totu krémhez: – 200 g totu – 1 dl kókusztej – 4 g konjak liszt – 3 tk. eritrit Elkészítés: A liszthez adom a kakaóport és a kókuszolajat. Külön választom a 3 tojás sárgáját… Tovább »

Totu alapú pizza

A recept az elsők között került fel a blogra, viszont nem volt fotó róla. Pedig ez a “pizza” az életmódváltásom egyik kezdő receptje volt.Maradt egy fél vödör totum, így gondoltam akkor most pizza lesz belőle. Sokoldalúan el lehet készíteni, így nem lesz unalmas. Ha totuval készíted laktózérzékenyek is fogyaszthatják. De akár totu akár túró az alapja,… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!