Fittdiéta

Brokkoli alapú gluténmentes pizza

Pizza alapot kèszíthetsz karfiolból, túróból és brokkoliból is! Ha a diétában valami pizza szerű élményre vágysz, akkor érdemes kipróbálni! A blogomon további pizza recepteket találsz ITT! Hozzávalók 2 pizzához: 450 g brokkoli 1 tojás 15 g útifűmaghéj himalájai só színes bors oregano Hozzávalók a feltéthez: cukormentes ketchup 100 g csirkemell sonka 100 g főtt tojásfehérje… Tovább »

Húsvéti répatortás zabkása reggelire

Közeleg a húsvét, amikor elengedhetetlen, hogy ne kerüljön az asztalra répatorta valamilyen formában. Én most ezzel a répatortás zabkásával hangolódok az ünnepekre. Még több zabkása receptért kattints IDE! A hozzávalókat az Ataisz webáruházból szereztem be: Hozzávalók: 15 g zabpehely  ( zabpehelyből az Ataisz termékeit használtam) 40 g sárgarépa 10 g Biotech Iso Whey Zero mogyorós… Tovább »

Zabkása felfújt

Valahogy a klasszikus zabkásás reggelik mostanában háttérbe szorultak. Ennek egyik oka a palacsinta imádatom volt, mostanában pedig sütőben sült gofrikkal indítom a napot, mindig valamilyen újítással. A legtöbbször almás gofri van, és a liszteket variálom. Az alma most se maradt el, viszont visszatért a zabkása, amit most sütőben sütöttem, a vadi új szerzeményeimben, ezekben a… Tovább »

Gluténmentes diétás protein palacsinta

Újabb palacsinta kísérlet, ami szerencsére jól sikerült. Nem szeretem az elrontott palacsintás reggeleket, az egész napomon nyomot hagy… Természetesen bármivel tölthető, nálam most nem volt kérdés a túró, mivel halomban áll a hűtőmben a túró. Maga a tészta extrán szénhidrát szegény, így ha szigorú diétán vagy, vagy kevés szénhidrátot fogyaszthatsz jó alternatíva lehet, esetleg más… Tovább »

Cukkinis cookies and cream zabkása reggelire

Ha zabkása a reggelim, szinte minden reggel variálom, hogy egy kicsit más legyen. Többféle variációt találtok a blogomon, például cukkinis fehérjés zabkása , vagy a kókuszos cukkini reggeli, vagy a toffifee ízvilágú cukkini gríz receptem. Hozzávalók 1 adaghoz: 15 g zabpehely ( gluténérzékenyeknek gluténmentes zabpehely) 60 g cukkinipüré 10 g Biotech Iso Whey Zero cookies and… Tovább »

Újabb zabkása variáció- útifűmaghéjjal

Ha egyszer rákapok egy reggelire napokig képes vagyok ugyanazt enni. Most is így történt, az egyik csokis- mogyorós, a másik kókuszos ízvilágú zabkása lett, illetve más gyümölcsökkel fogyasztottam. Mindkettő hozzávalóit megtaláljátok a receptben. Hozzávalók 1 adaghoz: 15 g zabpehely (gluténérzékenyeknek gluténmentes zabpehely) 5 g Biotech Usa Iso Whey Zero ( 1. képen mogyorós ízű, 2…. Tovább »

Tejszínes gombás csirkemáj paleo nokedlivel

Anyuval imádjuk a csirkemájat, és mivel a hétvégét nálam töltötte, adott volt, hogy valami májas ételt készítsek. Azonban nem tudom miért, mert annyira nem szeretem, de csirkepörköltet kívántam nokedlivel. A csirkepörkölt ötletét el kellett vetnem, de gondoltam attól a nokedli még maradhat. Így elkészült hozzá ez a tejszínes, gombás szaftos csirkemáj, és a paleo nokedli…. Tovább »

Spenótos szénhidrátmentes paleo tészta tilápiával

Imádom ezt a tésztáját Szafinak, aminek az eredeti receptjét ITT megtaláljátok. Én is elkészítettem már, akkor bolognai ragu készült hozzá, amit ITT találtok. Most egy kicsit turbóztam rajta, ugyanis, bár mindig friss spenótot veszek, a fagyasztómban találtam egy fagyasztott spenót pürét, amit szerettem volna felhasználni. Spenótos tésztát már készítettem, ami száraz tészta volt, akkor lazacot… Tovább »

Spenótos sós diétás gofri

Legutóbb egy édes almás gofri receptet hoztam Nektek, ami szintén sütőben, szilikonos formában készítettem. De tudtátok, hogy a gofri lehet sós is? Sőt, nem csak sós, hanem spenótos is. Kiváló, nagyon laktató reggeli lett belőle. Ráadásul paleo,  szénhidrátszegény, gluténmentes, laktózmentes diétába is beilleszthető. A tetejére egy tükörtojás, két szelet füstölt lazac, újhagyma, csemegeuborka, sült gomba,… Tovább »

Extra diétás túrós derelye

Szafi mindenmentes szilvás gombóc receptje alapján készültek ezek a túrós derelyék. Egyrészt isteni finomak, másrészt nagyon szeretek ilyen ételeket beiktatni, egyrészt mert hiányzik, másrészt pedig nem egészséges ha mindennap húst eszünk hússal. Nocarb liszttel is készítettem túrós derelyét, az is isteni, és Ch szegény. Recept ITT! A nocarb lisztes recepthez a hozzávalókat a Fittmarketben szerzem… Tovább »

Superfood reggeli- Almás vaníliás puding, a tetején mindennel, hogy az őszi hónapok egészségesen teljenek

A  reggelim egy igazi őszi superfood! A variációk száma szerintem végtelen, ahogy visszanézem a képet, én erre most mindent pakoltam amit csak találtam a konyhámban! De így az igazi, az energia, és a vitamin pedig igazán jól jön ősszel, és a mostanában igencsak pörgős napokra. Almás Szafi Fitt paleo fahéjas vaníliás puding a tetején szilva  erdei… Tovább »

Paleo almás palacsintatorony

Ez a recept nagyon hasonlít a sütőben sült almás gofrim receptjéhez. Azzal a különbséggel, hogy ez paleo, és gluténmentes lett. Most nem palacsinta sütőben sütöttem meg, hanem sütőben. Ennek oka az volt, hogy reggel 5 órakor nem volt kedvem a serpenyő felett állni, bízva, hogy nem ég le, nem szakad el. Így egy tepsit kibéleltem… Tovább »

Almás sütőben sült gofri szénhidrát csökkentetten

Imádom az almás sütiket, így hát mivel indíthatnám a reggelt, ha nem valami almás finomsággal? Egy hete ilyen gofrikkal indul a reggelem, de mindig kísérletezgettem kicsit, és mindig más fajta liszttel készítettem. Hamarosan hozom a recept paleo verzióját is! 🙂 A gofrikat szilikonos gofriformában sütöttem sütőben, így nem kellett a gofri sütővel bajlódni. Nagyon finom… Tovább »

Sajtos joghurtos sült túró galuska

A túrós nokedli sütve is finom tud lenni. És bár a sonka, sajt kombináció növeli a zsír értékét, a túró miatt kifejezetten fehérjedús lett az étel. A nokedli receptjét, Szafi receptje alapján készítettem. Hozzávalók: ( 4 kis adag) – 300 g zsírszegény túró – 10 g útifűmaghéj liszt – 10 g tengeri só – 140… Tovább »

Paszternák morzsás lekváros nudli

Paszternákból már több olyan receptet készítettem, amit hagyományos burgonyából készülne. Ilyen volt például a  paszternák pogácsa, krumplis pogácsa helyett. Most pedig nudli készült belőle, morzsával, cukormentes lekvárral. Hozzávalók 1 adaghoz: – 100 g paszternák – 25 g kókuszliszt – 2 g útifűmaghéj – 25 g Szafi fitt süteményliszt – 15 g zabkorpa – 15 g eritrit… Tovább »

Húsvéti teasütemény

Hamarosan itt a húsvét, így hoztam egy újabb húsvéti finomságot, ami paleo, és tejmentes. Nálam húsvéti formát öltött ez a kis apró teakeksz, ami tökéletes lehet kávé vagy tea mellé a vendégeknek. A recept kiinduló alapja Trollanyu receptje volt. Hozzávalók: – 30 g kókuszolaj – 40 g eritrit – 40 g tápióka keményítő – 15… Tovább »

Paleo zserbó

Hozzávalók a tésztához: – 240 g Szafi Fitt nyújtható édes kelt tészta helyettesítő lisztkeverék (kelt tészta helyettesítő liszt ITT!) -60 g Szafi Fitt kókuszolaj (kókuszolaj ITT!) ( legyen meleg) – 6 db tojás ( legyen szoba hőmérsékletű) – 1 vanília rúd kikapart belseje – 1 teáskanál eritrit – 1 tk. reszelt citromhéj  Elkészítés:   Az alapanyagokat gyúrjuk össze, majd… Tovább »

Paleo baconos csavart

Hozzávalók – 100 g Szafi Fitt Paleo sütőliszt  -25 g útifűmaghéj – 15 g nyílgyökérliszt – 30 g kókuszolaj – 4 db tojásfehérje – 2 g só – bacon – szezámmag Elkészítés: A hozzávalókat összedolgozzuk, majd 15 percre hűtőbe tesszük.Nyújtás után derelyevágóval csíkokra vágjuk, rátesszük a szalonnát, átemeljük a tepsire és csavarjuk. Tojássárgájával lekenjük, szezámmaggal… Tovább »

Paleo szénhidrátmentes bolognai

Hozzávalók tésztához: – 120 g kókusztej – 1 tojás – 3g só -25 g darált útifűmaghéj Elkészítés: A tejet, a tojást és a sót összeturmixoljuk. A 25 g útifűmaghéjra ráöntjük a tojásos tejet, majd nagyon gyors 5 másodperces mozdulattal összekeverjük villával és azonnal kiöntjük a szilikonos zsírpapírra. Előmelegített sütőben 160 fokon 10 percig sütjük. A kisült tésztát… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!