Fittdiéta

Iránymutató- Miért fogyassz csicseriborsót?

Az arab világban, és főként Marokkóban, a csicseriborsó szinte mindennapos élelemnek minősül. Rendkívül sokoldalúan és finom fűszerezéssel készítik el, így, ha nem lenne ötletünk a csicseriborsó ízletes felhasználásához, nyugodtan lessünk el egy-két egyszerű trükköt tőlük. De előbb ismerjük meg, miért is érdemes a csicseriborsót beiktatni az étrendünkbe! A receptet hamarosan hozom!   A csicseriborsót az… Tovább »

Iránymutató- Miért fogyassz sárgaborsót?

Szeretek új dolgokat beiktatni az étrendbe, új dolgokat kipróbálni. Így történt, hogy rendeltem sárgaborsó lisztet az Ataisz webáruházból. Mielőtt megosztanám Veletek a receptet, nézzünk pár dolgot a sárgaborsóról, miért is érdemes beiktatni az étrendünkbe! A sárgaborsó lisztet az Ataisz webáruházból szereztem be:   A sárgaborsó, illetve másik variációja a zöld feles borsó nem más, mint az… Tovább »

Iránymutató-Mit használj fehér cukor helyett?

Ha valaki életmódot vált, az első dolog, amit hall, hogy hagyja el a fehér cukrot. De miért is egészségtelen a fehér cukor? És vajon minden fehér cukor helyettesítő egészséges? Először nézzük mi szól a fehér cukor ellen? A fogszuvasodást általában azok a szájüregben található baktériumok okozzák, melyek felveszik és lebontják az elfogyasztott cukrot. A finomított… Tovább »

Iránymutató- Melyik alapanyagokat érdemes kicserélni a konyhában?

Az új év elején jóval több a kezdő életmódváltó, mint az év többi szakaszában. Ez a cikk elsősorban nekik készült. Szeretném kihangsúlyozni, hogy a célok mindenkinél mások, így a diétába is mindenkinek más fér bele! Ezek alternatívák – nyilván a listát a végtelenségig lehetne bővíteni- ami nem azt jelenti, hogy én azt ajánlom, hogy senki… Tovább »

Iránymutató- Mit fogyasszunk rizs helyett köretként?

A testépítők körében teljesen alapvető, és elterjedt az, hogyha elakarsz érni bármit is akkor sovány hús, párolt zöldség, és rizs a menü. Azonban véleményem szerint a rizsnél vannak jobb alternatívák is, vagy legalábbis változatossá lehet tenni, ha már unjuk a rizs köretet. Arról nem beszélve, hogy fogyókúrázók számára nem gondolom, hogy a rizs a legjobb… Tovább »

Izmosodni szeretnél?- Szedj kreatint!

Az aminosavakról már olvashattál korábbi cikkemben! Illetve a glutamint is bemutattam már részletesebben. Most nézzük meg kinek, mikor, hogyan érdemes kreatint szedni, és milyen hatásai vannak. Kreatint, kreatin-monohidrátot a Gymbeam oldalán tudsz rendelni, ahol széles választékból tudsz választani! MI AZ A KREATIN? A kreatin szervezetünk természetes alkotóeleme. A kreatin a szervezetben található 3 aminosavból áll…. Tovább »

Egy újabb aminosav nagyító alatt- Mire jó a glutamin?

Ebben a cikkben a glutamint szeretném bővebben ismertetni! Ha nem tudod mik azok az aminosavak, a Mindent az aminosavakról című cikkem olvasd el előbb. Glutamin a Gymbeam oldalán most kedvezményesen tudsz vásárolni, ahol 24 órán belül házhoz is szállítják! MI AZ A GLUTAMIN? A glutamin egy másodlagos aminosav (DAA) . Az aminosavak alkotják a fehérjét…. Tovább »

Termogenikus zsírégetők a jobb eredményért

A zsírégetőkről már olvashattál egy cikkemben amikor általánosan mutatattam be a zsírégetőket. Majd volt már szó a koffein tablettáról, HCA és CLA tablettáról is. Most nézzük meg részletesebben a termogenikus zsírégetőket. Termogenikus zsírégetőt a gymbeam.hu oldalon tudsz rendelni, ahol már másnapra megérkezhet a rendelésed! A zsírégetők két csoportba sorolhatók, az egyik a termogén változat, amelyek… Tovább »

Ismerjük meg a HCA zsírégető tablettát!

A zsírégetők útvesztőjében című cikkemben már általánosságban olvashattatok a zsírégetőkről. Utána pedig volt már szó bővebben a koffein tablettáról, valamint a CLA-ról. Kiválasztani, hogy az egyéni célok eléréshez, edzési étkezési szokásainkhoz melyik a legmegfelelőbb nem egyszerű feladat. Így, haladunk tovább, és most a HCA-t szeretném részletesebben ismertetni. Ha zsírégetőt szeretnél vásárolni, a Gymbeam.hu oldalon mindent… Tovább »

Mindent a CLA-ról, azaz a konjugált linolsavról

Az előző cikkemben olvashattatok a zsírégetőkről,és röviden arról, hogy mi mire jó, kinek érdemes használni. Most, ahogy már a koffein tablettát is bővebben bemutattam, szeretném folytatni a sort a CLA tablettával. Ha úgy gondolod a leírás alapján, hogy a CLA az, amire Neked szükséged van, a Gymbeam.hu oldalon most akciósan tudod megrendelni! MI AZ A… Tovább »

A Koffein hatásai

A zsírégetők útvesztőjében című cikkemben összefoglalóan olvashattatok a zsírégetőkről! Most szeretném jobban is ismertetni, hogy ezeknek milyen hatása is van. Az első a koffein hatásai a szervezetre. A koffein tablettát a GymBeam oldalról tudod beszerezni, most akciós áron!  A koffein természetes állapotában a kávéban , a teában, a csokoládéban, kólaszármazékokban, a guaranában (mint növényben), a… Tovább »

A zsírégetők útvesztőjében

Megért benned az elhatározás, hogy változtass az életmódodon? Hogy elkezdj egészségesen táplálkozni, és sportolni? A fogyás legelső lépése, hogy változtass a táplálkozásodon! Ehhez olvasd el, EZT a korábbi cikkemet! A másik fontos dolog hogy elkezdj rendszeresen sportolni! Ha ezeket sikerült megvalósítani, akkor el lehet gondolkodni valamilyen zsírégető termék vásárlásán! A GymBeam oldalán biztos, hogy megtalálod a… Tovább »

A vitaminok nyomában

A cikksorozatom ezen részében a vitaminokkal szeretnék kicsit részletesebben foglalkozni. Hiszen, a megfelelő vitamin és ásványi anyag pótlás ugyanannyira elengedhetetlen az egészséges életmódhoz, mint a helyes táplálkozás és a mozgás. Kicsit tényszerű lett ez a cikk, de összefoglaltam mindent amit az egyes vitaminokról tudni kell. Milyen élettani szerepe van, mik a hiánytünetei, és hogy miben… Tovább »

Egy újabb népszerű superfood, a CHIA MAG

A chia mag mostanában nagyon felkapott lett, és úgynevezett super foodként emlegetik. De vajon tudjuk miért? Ismerjük milyen jótékony hatásai vannak a szervezetre? Miért is érdemes fogyasztani valójában? Véleményem szerint méltán robbant be a köztudatba, úgy mint egyfajta csodamag, hiszen még felsorolni is sok volt, hogy mennyi mindenre hat jótékonyan. Manapság leginkább a chia puding hódít,… Tovább »

Mindent az aminosavakról!

A makrótápanyagok 1. rész és a makrótápanyagok 2.rész című cikkemből már tudjuk, hogy az egyik makrótápanyagunk a fehérje. MI AZ AMINOSAV? A fehérjék 20 féle aminosavból épülnek fel. Ezek számos módon képesek kapcsolódni, így fehérjék százait képesek létrehozni a testben. Amikor fehérjét eszünk, azok az emésztőrendszerben bomlanak le kisebb molekulaegységekké- egyszerű aminosavakká és dipeptidekké. ( két aminosav… Tovább »

Makrotápanyagok 2. rész

Ha elolvastad a cikk első részét, a Makrotápanyagok 1. rész, akkor remélem nagyjából érthető volt, hogy melyik makrótápanyagnak milyen szerepe is van. Ami a mi szempontunkból fontosabb, – ha egészségesen szeretnénk élni, fogyni, formálódni, tömegelni szeretnénk-  hogy, miből is vigyük be ezeket a tápanyagokat, és vajon mennyit. Ezekre próbálok most válaszolni. Mi az az energia?     Az… Tovább »

Makrotápanyagok 1. rész

Ezzel a cikkel az a célom, hogy nagy vonalakban általánosságban mindenki tisztában legyen a makro tápanyagokról.  A második részében pedig bővebben is fogok még ezekről írni.  De ehhez először tisztázzuk az alapfogalmakat. Hiszen, ha fogyni szeretnél, a sport nem elegendő, illetve sokan azt gondolják, hogy csak a kalóriákat kell számolni. Ez nem igaz! Pont a… Tovább »

Az őszi superfood: a sütőtök

Többször csináltam már ilyet, hogy mielőtt receptet hozok egy alapanyaggal kicsit bemutatom. Bár nemrég hoztam egy kakaós csiga receptet, aminek a tésztájába sütőtök került. Természetesen a lista itt nem ért véget, hiszen a sütőtök szezon még csak most kezdődött el, és biztos vagyok benne ha 10 embert megkérdezünk, hogy mondjon egy ételt sütőtökkel, akkor 9… Tovább »

15+2 alappillér az életmódváltás elkezdéséhez

Ez a cikk elsősorban azoknak szól, akik most gondolkoznak az életmód váltáson, szeretnének fogyni, egészségesen élni, de fogalmuk sincs, hogyan kezdjenek hozzá. Itt alapvető dolgokat próbáltam meg összeszedni, melyek később egy-egy cikkben részletesebben ki lesznek fejtve.  1. Nincsenek tiltott táplálékok, csak kerülendő mennyiségek! Óvakodjunk attól, hogy mindent megvonunk magunktól, amit régen szerettünk. Nem kell átesni… Tovább »

Iránymutató- Fogyasszunk-e tejterméket?

Kiskorunk óta mindenhol azt hallani- napjainkban is a média ezt erősíti-, hogy a tej mennyire egészséges, tele van kalciummal, szükséges a csontok egészségéért, és a csontritkulás megelőzhető vele.Tudjunk meg többet a tejről! Bizonyára sokan hallották már azt, hogy a tehéntej arra van, hogy a nőstény tehén táplálja vele a kisborját. Tehát a tej nem az… Tovább »

Iránymutató- Az ismeretlen paszternák

A pasztinák a zellerfélék családjába tartozó faj, amely a sárgarépával rokon és Európában őshonos gyökérzöldség. Már az ókorban ismerték, és csak a burgonya érkezése után szorult vissza. Népies nevei: fehérrépa, paszternák, olaszrépa, latin nevéből pasztinák. A gyökér és a mag a petrezselyemhez hasonló ízű, csak kissé édesebb. A petrezselyemnél nagyobb tápértékű. A 16-22 centiméter hosszú… Tovább »

Iránymutató- A spenót: Popeye eledele

A spenót eredete A spenót a Közel-Keletről, valószínűleg az ősi Perzsiából származik. Több mint 2000 éve termesztik. Már a VII. században eljutott Kínába, amikor is Nepál királya ezt a zöldséget küldte ajándékba Kína császárának. Európában csak a IX. században ismerték meg, amikor a szaracénok megtámadták Szicíliát, innen vitték a mórok tovább Spanyolországba (tény, hogy emiatt… Tovább »

Iránymutató- A medvehagyma hatása a szervezetünkre

Szeretitek a medvehagymát? És tudtátok mennyi jótékony hatása van? Összeszedtem, amit az élettani hatásáról érdemes tudni. És nemsokára hozom az első medvehagymás receptet, ami ígérem nem az utolsó az idei medvehagyma szezonban. • A medvehagyma valódi egészségbomba.• Tavaszi méregtelenítéshez ideális, mert tisztítja a gyomrot, a veséket és a vért, illetve gátolja a rögképződést.• Csökkenti a… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!