Fittdiéta

Vaníliás Chia pudingos epres pohárkrém

A hozzávalókat az Ataisz webáruházból szereztem be:     Hozzávalók 1 adaghoz: Chia réteghez: 15 g chia mag ( chia magot az Ataisz webáruházból szereztem be) 100 ml vaníliás mandulatej 1 evőkanál vaníliás eritrit Eper fagyi réteghez: 200 g fagyasztott eper Vanília puding réteghez 5 g vaníliás fehérjepor ( én Biotech Usa IsoWhey Zero-t használtam)… Tovább »

Szafi Fitt gluténmentes light paleo fánkok

Én is beálltam a sorba, és kipróbáltam Szafi light paleo fánk porát, amelynek a receptje Szafi oldalán megtalálható. Most olajban sütöttem, így számolni kell azzal a zsírral, amit sütés közben felvesz. (lentebb megtaláljátok), azonban még így is tökéletesen beilleszthető az étrendbe. Bár készítettem már édesburgonyából, és sütőtökből is fánkot, ami szerintem jobb mint a hagyományos…. Tovább »

Zabkása felfújt

Valahogy a klasszikus zabkásás reggelik mostanában háttérbe szorultak. Ennek egyik oka a palacsinta imádatom volt, mostanában pedig sütőben sült gofrikkal indítom a napot, mindig valamilyen újítással. A legtöbbször almás gofri van, és a liszteket variálom. Az alma most se maradt el, viszont visszatért a zabkása, amit most sütőben sütöttem, a vadi új szerzeményeimben, ezekben a… Tovább »

Almás pite palacsintatorony dióval töltve, vanília öntettel

Ha valamit nagyon megszeretek képes vagyok napokon, heteken keresztül ugyanazt enni, mindig egy kicsit változtatva rajta. Legutóbb a sütőben sült almás gofrim volt ilyen, amit számtalan verzióban elkészítettem. Most pedig Zsofka mini palacsintáival vagyok így. Készült már zserbós, rákóczi túrós ízű, most pedig diós vanília öntetes. Hozzávalók 2 palacsinta toronyhoz: 50 g zabpehelyliszt (gluténérzékenyek használjanak… Tovább »

Paleo almás palacsintatorony

Ez a recept nagyon hasonlít a sütőben sült almás gofrim receptjéhez. Azzal a különbséggel, hogy ez paleo, és gluténmentes lett. Most nem palacsinta sütőben sütöttem meg, hanem sütőben. Ennek oka az volt, hogy reggel 5 órakor nem volt kedvem a serpenyő felett állni, bízva, hogy nem ég le, nem szakad el. Így egy tepsit kibéleltem… Tovább »

Fehérje gofri

Ha unod a palacsintát, egyél gofrit!  alacsony CH és zsír, magas fehérje, és nagyon finom. Találhattok még gofri receptet ITT. Hozzávalók 11 darabhoz: – 130 g Szafi Fitt süteményliszt – 130 g tejsavó fehérje koncentrátum – 1 tojás – 2 dl víz – 2 dl cukormentes mandulatej – kókuszolaj a sütéshez Hozzávalók a tetejére: –… Tovább »

Házi vanília pudingos almás kehely

Hozzávalók: ( 2 db kehelyhez): – 2 alma – fahéj – 5 dl kókusztej -4 dkg eritrit – 4 dkg nyílgyökérliszt – 2 tojás sárgája – vanília örlemény, vagy vanília aroma Elkészítés: 4 dl kókusztejet, az eritrittel és a vaníla örleménnyel fel tesszük forrni. A maradék kókusztejet a nyílgyökérliszttel, és a tojássárgájával keverjük össze, és… Tovább »

Palacsinta vaníliapudingos sült banánnal töltve

Hozzávalók palacsintához: – 15 dkg zabliszt – 10 dkg Szafi Fitt süteményliszt ( itt: http://www.dietas-termekek-webshop.hu ) – 1 tojás – mandulatej – víz Hozzávalók töltelékhez: ( kb 7 db palacsintához) – 3 db banán Hozzávalók Töltelékhez: – fahéj – 5 dl kókusztej -4 dkg eritrit – 4 dkg nyílgyökérliszt – 2 tojás sárgája – vanília örlemény,… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!