Fittdiéta

Rólam

 

Kedves Látogató!

Dávid Krisztina vagyok, 2015 októberében indítottam el a blogom, amely diétás, egészségtudatos, illetve “mentes” recepteket tartalmaz.

Több sikertelen fogyókúra, és rendszertelen edzés után, 2015 szeptemberében újra elkezdtem edzeni heti két súlyzós edzést személyi edzővel, és 3-4 alkalommal kardiózni. Elkezdtem írni a blogot, mely egyre tudatosabbá vált, rengeteg ” hagyományos” receptet olvasgattam, melyeket kikísérleteztem, hogy lehetne diétás formában elkészíteni. A receptek mellett rengeteg cikket, könyvet olvasok a táplálkozással, egészséges életmóddal, ételallergiákkal kapcsolatban. Októberben részt vettem a  Magyar Obezitológiai és Mozgásterápiás Társaság valamint a Kor Kontroll Társaság Receptversenyén- mely a testsúlyukat megőrzőknek, fogyni vágyóknak és diabéteszeseknek szól – ahol 3. helyezést értem el a receptemmel.

Jelenleg pedig igyekszem mélyebb tudásra szert tenni a táplálkozás területén, így táplálkozási tanácsadó képzésre járok. 

Az elmúlt másfél év alatt életmódváltással, az általam készített ételekkel, és rendszeres sporttal sikerült 12 kg-ot fogynom,amit azóta is tartok, valamint egészségügyi szempontból is számos pozitív hatást tapasztaltam magamon.

Receptjeimnél próbálok figyelni a változatosságra, hogy mindenki megtalálja a kedvére valót. Találhatnak kedvükre valót a fogyókúrázók, paleo étrendet követők, valamilyen ételallergiában szenvedők, illetve olyan receptek is vannak, melyek egy családi, baráti összejövetelre is kiváló fogás lehet, ha csak egyszerűen egészséges alapanyagokból szeretnénk ízletes ételt készíteni. Így az alapanyagok tekintetében is a változatosság jellemző. A könnyen, bárhol beszerezhető alapanyagok mellett, gluténmentes köreteket, paleo liszteket is használok.

Kerülök minden feldolgozott élelmiszert, főleg a különböző gluténmentes, cukormentes, light nassolni valót, kekszeket, joghurtokat, amire sok fogyókúrázó hajlandó elcsábulni. Inkább elkészítem magamnak. Igyekszem az oldalt ilyen receptekkel is bővíteni, melyek villámgyorsan, kevés alapanyagból elkészíthetők.

Azonban nagyon fontosnak tartom, hogy a tudatos táplálkozás nagyon kevés az egészséges életmódhoz, és a fogyókúrához is. A rendszeres sport elengedhetetlenül fontos. Én rendszeresen sportolok, heti 5-6 alkalommal. A legfontosabb, hogy mindenki megtalálja azt a mozgásformát, amiben örömét leli, és onnantól nem nyűgként fogja megélni a rendszeres sportot.

A másik dolog amit fontosan tartok kihangsúlyozni, ezek a receptek hiába diétásak, “mentesek”, attól még nem azt jelenti, hogy korlátlanul lehet fogyasztani. Nagyon fontos a mértékletesség, és az, hogy mikor fogyasztjuk.

Az a véleményem, hogy sose diétában kell gondolkozni, hiszen azt egy bizonyos ideig lehet tartani, és amint visszatérünk a régebbi életvitelünkhöz, az addig befektetett munka is elvész, és visszahízunk. Így életmódváltásban kell gondolkozni, mely egy életre szól. Remélem receptjeim  hozzájárulnak ahhoz, hogy minél többen megtanulják, hogyan kell egészségesen étkezni, és hogy nekünk se kell lemondani a kedvenc ételeinkről, édességeinkről az egészségünkért, és a szép alakért. Csupán meg kell válogatni a hozzávalókat, és tudni kell mértéket tartani.

Facebookon is megtaláltok: facebook.com/ fittdieta

Instagram: fittdieta_davidkriszti

Kedveljétek minél többen az oldalt, és kövessetek Instán, hiszen a célom, hogy minél több emberhez eljusson, hogy fogyni, egészségesen élni, lehet lemondások nélkül is, egy kis odafigyeléssel:)

Mindenkinek kellemes sütés-főzést kívánok! 🙂

 

Címkék:

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!